שחקן הסיבוב ליגה ב' דרום ב' בחסות 'לזרוביץ': אסף כהן

אסף כהן, חלוצה קריית מלאכי נבחר לשחקן הסיבוב של ליגה ב' דרום ב' בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המצויין ארוחה זוגית! כהן כבש בסיבוב הראשון 7 שערים כשהוא מוביל את קבוצתו למקום הראשון בטבלה. כהן מסכם את סיבוב הראשון, מדבר על המאבק עם נורדיה ועל המחזור הקרוב בליגה...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 25-01-2017
  • 07:53

אסף כהן (30) שחקנה של עירוני קריית מלאכי בשנתיים האחרונות. כבש 7 שערי ליגה העונה. אסף גדל במחלקות הנוער של הפועל אשקלון, שיחק בעברו בקבוצות מכבי עירוני קרית גת, עירוני קרית מלאכי שתי קדנציות ועירוני מודיעין, ב- 3 העונות האחרונות (שנתיים מודיעין ושנה קרית מלאכי)  מצא עצמו נלחם על עליית ליגה אך לא צלח עם קבוצותיו את הפלייאוף העליון, השנה מקווה לעשות זאת מהמקום הראשון עם קבוצתו הנוכחית מכבי עירוני קרית מלאכי.

 

אסף, ברכות על בחירתך לשחקן המצטיין של הסיבוב הראשון...

"תודה רבה על הזכייה מעריך את זה מאוד, במיוחד כאשר זה מגיע מאתר גולר ובחסות מקום מדהים כמו מסעדת " לזרוביץ".  

איך אתה מסכם את הסיבוב הראשון?

"סיבוב לא קל אבל מקצועית מצויין , איבדנו מספר נקודות שלא היינו צריכים לאבד אך זה הכדורגל , בסופו של יום אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה הסופית שאנחנו במקום ראשון בתום הסיבוב".

בתחילת העונה ציפיתם להיות במקום הזה בתום הסיבוב?

"תראה אנחנו בניגוד לשאר קבוצות הליגה ידענו מקצועית מה יש לנו בקבוצה מתחילת טרום העונה, ידענו איזה שחקנים יש וידענו שיש לנו מאמן שיכול להעלות אותנו ליגה, לכן אני בכלל לא מופתע , מי שרואה את המשחקים שלנו יכול להעיד על כך שאנחנו נמצאים במקום הראשון בזכות ולא בחסד (כמובן בלי לזלזל בבית"ר נורדיה)".

 

קהלה הנהדר של קרית מלאכי (דף הפייסבוק של מכבי קריית מלאכי)

 

במידה ובסיום העונה תעלו לליגה הלאומית, אתה חושב שאתם קבוצה שיכולה להשתלב שם?

"קרית מלאכי כבר הייתה בליגה א' בעבר, וגם אני אישית שיחקתי בקבוצה עוד שהייתה בליגה א', המועדון הזה בנוי לליגות גבוהות יותר אין ספק בכך, יחד עם זאת הדרך לשם היא דרך ליגה ב' וכעת אנחנו מרוכזים רק בזה, לגבי אם נעלה מה יהיה ? תהיה פה קבוצה חזקה מאוד".

 

איך אתה רואה את רמת המקצועית והניהולית של הקבוצות בליגה ב'? 

"ליגה ב' העונה היא ליגה טובה, אי אפשר לומר שהיא ליגה חזקה יותר משנים עברו אבל בוא נגיד כך שהיה טוב לכדורגל הישראלי אם היו קבוצות כמו קרית מלאכי בית"ר נורדיה ועירוני אשדוד בליגות גבוהות יותר, אלו קבוצות עם הנהלות מסודרות, מוסר תשלומים, קהלים גדולים מאוד ושחקנים ומאמנים ברמות גבוהות".

 

איך יסתיים המאבק ביניכם לבין נורדיה על הכרטיס לליגה א'?

"מאבק קשה מאוד עם ביתר נורדיה שבסופו אני מאמין שקרית מלאכי תהיה בליגה א' ".

 

לקראת המשחק הקרוב אומר כהן: "השבוע אנחנו נפגשים עם מ.ס. ב"ש, קבוצה טובה עם מאמן מצויין, ויקטור מכין אותנו למשחק כבר מהדקה שסיימנו את המשחק עם שדרות, אנחנו מתכוננים למשחק כמו לכל משחק עם מלוא הרצינות והריכוז, אם נשחק את הכדורגל שלנו וזה מה שאנחנו עושים מתחילת העונה אני מאמין שנצא עם 3 הנקודות". 

 

שיהיה בהצלחה!

 

אסף כהן, שחקן הסיבוב של ליגה ב' דרום א'

הוסף תגובה
תגובות
  1. הלוואי תעלו ליגה (אזוריה 25-01-2017, 09:49)
    אוהבים את מלאכי
  2. אחלה אסף (מלאכי 25-01-2017, 12:35)