ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-20

מה היה לנו המחזור, מי הרשים ונכנס לנבחרת המחזור? מי מצטיין המחזור ומי מאמן המחזור? בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון, המעניק לכוכב המחזור ומאמן המחזור ארוחה זוגית!!!

  • על ידי: שי צימרמן
  • 21-02-2017
  • 17:03

בתום השליש השני של הליגה, אנו לקראת הישורת האחרונה ורגעי ההכרעה של העונה. נס ציונה והפועל מרמורק ממשיכות במאבק על הכרטיס ללאומית כאשר שתיהן רושמות ניצחונות בית. נס ציונה גברה על מ.ס דימונה ושמרה על פער שלוש הנקודות מהפועל מרמורק שניצחה את שיכון המזרח, שרק נס יציל אותה מירידה.

 

בתחתית, מי שלא הרימה ידיים היא בני יפו, שהדהימה את כפר קאסם ונמצאת מרחק שני ניצחונות מחוף מבטחים. קריית-גת ממשיכה במומנטום החיובי והמחזור גברה על בקעת הירדן. עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות מתחילת הסיבוב, קריית-גת חלפה על פניה של הפועל אזור שסיימה בתיקו ללא שערים עם מחנה יהודה.

 

בנודיס וטסלפפה - ממשיכים לרוץ ראש בראש (צילום: יוסי סוריק וארז נעמן)
 

שלושה משחקים נוספים הסתיימו בחלוקת נקודות. בית"ר כפ"ס שקרובה למקום המוביל למבחנים, נפרדה בתיקו עם מכבי יפו שפספסה הזדמנות לחזור למאבק על מקום בפלייאוף העליון. גם הכח עמידר ר"ג שלא רחוקה מהמבחנים, סיימה את משחקה עם מכבי יבנה ללא הכרעה. כך גם כפר שלם והוד השרון.

 

קבלו את נבחרת המחזור ה-20:

שוער:

יניב בן ישי (בני יפו): שוערה הוותיק של בני יפו היה מצוין מול כפר קאסם, הציל מספר פעמים את קבוצתו ושמר על רשת נקיה, מה שהבטיח ניצחון חשוב לקבוצתו.

 

הגנה:

דור מליחי (הפועל מרמורק): מגנה הימני של מרמורק היה במשחק טוב הגנתית והתקפית. במחצית הראשונה שיכון המזרח הגיעו בהתקפות מתפרצות לשתי הזדמנויות שאת שתיהן סיכל מליחי, כאשר הצלה אחת היתה ממש מקו השער. בנוסף מליחי תמך בצורה טובה בניסיונות ההתקפה של מרמורק מהאגף הימני.

 

דור מליחי, במשחק טוב הגנתית והתקפית (צילום: יוסי סוריק)

 

אסף חקאק (סקציה נס ציונה): בלמה של נס ציונה, מלבד משחק ההגנה טוב, כבש את השער הראשון במשחק שפתח את המשחק והקל את המשך המלאכה של קבוצתו בדרך לניצחון שהותיר את נס ציונה שבוע נוסף בפסגה. חקאק רשם את שערו החמישי העונה מעמדת הבלם.

 

רועי אליהו (בני יפו): אליהו עצר את הקו הקדמי המסוכן של כפר קאסם, היה ראשון לכל כדור ועם הרבה מנהיגות נחישות והקרבה הבטיח ניצחון חשוב של בני יפו בהמשך המאבק בתחתית.

 

אבי צבאג (קריית-גת): מאז הצטרפותו של צבאג לקריית-גת, בצוותא עם שותפו למרכז ההגנה יאיר אזולאי, קריית גת אינה מנוצחת. צבאג הוסיף הרבה ביטחון, ניסיון ואחריות לקו האחורי של קריית גת והשבוע חסם את כל ניסיונות ההתקפה של שחקני בקעת הירדן. עם כזאת יכולת קריית-גת תישאר בליגה.

 

אבי צבאג, מאז הצטרפותו לקריית-גת, הקבוצה לא נוצחה (צילום: דף הפייסבוק של אבי צבאג)

 

קישור:

דור אזולאי (הוד השרון): הוד השרון לאחר שני הפסדים רצופים, חזרה מול כפר שלם פעמיים מפיגור בזכות צמד של אזולאי. אזולאי רושם כבר את שערו השביעי העונה.


עדן מור (קריית-גת): קשרה האחורי של קריית-גת היה השחקן המצטיין במשחק מול בקעת הירדן. מור עשה הגנה והתקפה וקינח בשער ניצחון שהעניק  שלוש נקודות יקרות ביותר לקבוצתו.

 

עדן מור, הצטיין וכבש את שער הניצחון היקר (צילום: ארגון הלב הצהוב MKG)

 

סהר לוי (סקציה נס ציונה): הקפטן של נס ציונה מנווט את משחק ההתקפה של קבוצתו ומוציא אל הפועל של כל המצבים הנייחים של נס ציונה. גם השבוע תרגיל הקרן של נס ציונה בניצוחו של לוי הוביל לשער מוקדם שפתח את המשחק. לוי היה מעורב גם בשער השלישי, לאחר שהגבהה שלו הובילה לכיבוש השער.

 

גל פורת (הכח עמידר ר"ג): הקשר של הכח עמידר רמת גן, שתחילה הוצב כמגן וחזר בהמשך לעמדת הקשר, היה הפעיל בשורות הסגולים, דינמי, אנרגטי  וכמעט אף כבש שער ניצחון. פורת מראה שנה אחר שנה שמקומו לא בליגה א׳ ורשם עוד משחק מצוין שלו.

 

מאור אסור כוכב המחזור. שלושער ענק שהחזיר את בני יפו למאבק על ההישרדות (צילום: יוסי סוריק)

 

התקפה:

מאור אסור (בני יפו) כוכב המחזור: לאחר שכבר היה נדמה שבני יפו השלימה עם העובדה שהיא עושה את דרכה חזרה לליגה ב'. משחק מצויין של אסור עם שלושער ענק שהעניקו לבני יפו ניצחון גדול על כפר קאסם והחזיר את קבוצתו אל המאבק על ההישרדות בליגה.

 

עידן שריקי (הפועל מרמורק): לאחר ארבעה מחזורים שבהם שריקי לא מצא את הרשת אך היה מעורב כמעט בכל השערים שקבוצתו כבשה. המחזור שריקי כבש צמד, היה נייד מאוד והגיע לעוד מספר לא מבוטל של מצבי הבקעה. שריקי הוא תוספת כוח משמעותית למרמורק ומסתמן כשובר השיוויון בדרך של מרמורק אולי לליגה הלאומית.

 

חנן פדידה, מאמן המחזור. ניצחון ענק על כפר קאסם 

 

מאמן המחזור: חנן פדידה (בני יפו)

מה כבר לא נאמר על חנן פדידה. עם הרבה כריזמה ולהט, פדידה הוביל את חניכיו לניצחון ענק על כפר קאסם החזקה (אך הלא יציבה) והשאיר את קבוצתו במאבקי ההישארות בליגה לאחר שזה כבר היה נראה גמור. פדידה העמיד טוב את שחקניו על המגרש, קבוצתו סגרה חזק מאחור, יצאה למתפרצות ועקצה את הגנתה החדירה של כפר קאסם. ניצחונה של בני יפו היא ללא ספק תוצאת המחזור. מאמן נוסף שראוי לציון הוא חיים לוי מאמנה של קריית-גת אשר ממשיך לעשות חיל. מאז תחילת הסיבוב השני קבוצתו לא מנוצחת ורושמת מאזן נפלא של 11 מתוך 15 נק'.

הוסף תגובה
תגובות