"מי את הפועל הרצליה?"

טור דעה: ביום שבת תארח הפועל הרצליה את עירוני טבריה לקרב ישיר על הפלייאוף. לפני המשחק החלטנו לבדוק מה עובד להרצליה במשחקי הבית שלא עובד במשחקי החוץ. הרי התנאים (המעולי) הם אותם תנאים, אז מה לא בסדר? מנגד תגיע עירוני טבריה עם אילן סויסה חסר הנסיון על הקווים וחן ידען המצויין על כר הדשא. מה שבטוח יהיה מעניין

  • על ידי: אלי שבת
  • 22-02-2017
  • 11:08

זה לא סוד שהפועל הרצליה לא בעונה גדולה, יש שיגידו אפילו אכזבה, מועדון מסודר בצורה יוצאת דופן, ולא אופיינית לליגות הנמוכות, שהבעלים והמנכ"ל, לא מחסירים דבר מהשחקנים והצוות, החל ממשכורות, שמשולמות כמו שעון שווצרי, ועד לוויטמינים, שעוני דופק, ואימוני בוקר. מוצא עצמו המועדון, לאחר תקופה קצרה בליגה הלאומית, שוב בליגה א' עונה רביעית ברציפות, ולא מצליח לעשות את הקפיצה המיוחלת ולחזור לליגה הלאומית. זה לא שלא מנסים. בכל אחת מארבע העונות האחרונות הונחת מאמן בכיר ובעל שם, וסגל שחקנים שברובו בנוי משחקני ליגה לאומית.

 

אלי ג'מיל, הנהלת הרצליה נותנת לשחקניה הכל! (איתן ידגר)

 

אז איפה הבעיה ? 
יש שיגידו, למועדון אין קהל גדול, והדבר צורם לעיין נוכח האיצטדיון הגדול בו היא משחקת , אך פוטנציאל לקהל קיים, המועדון מחזיק מחלקת נוער די גדולה, המונה כ-450 ילדים ונוער, ילדים, הורים, משפחות שלמות מזדהות עם הצבע האדום בהרצליה, וזה שאלה של זמן, עד שהדבר יוביל גם להתעניינות בקבוצה הבוגרת, ואולי משם תגיע הישועה, ונראה את הפועל הרצליה, שוב בלאומית כי שם מקומה.

אך עדיין לא סיימנו את העונה הנוכחית, מסתבר להרצליה פיצול אישיות, לצד משחקי בית גדולים, יחס שערים מעולה, וקצב צבירת נקודות של צמרת,

מגיעים משחקי החוץ, ולשם מופיעה קבוצה אחרת לחלוטין, קבוצה של נמושות, שלא מצליחים להביא אפילו ניצחון חוץ אחד!!!

 

למרות הנתון ההזוי הזה, עדיין הקבוצה נמצאת בתמונת הפלייאוף , לאחר ניצחון נאה (בבית כמובן), על מגדל העמק האנמית, מתחילים ההרצליינים להבין, שהמטרה הברורה כעת, היא מיקום טוב בפלייאוף, להבטחת הביתיות הכל כך קריטית עבורה. 

אך במחזור הקרוב מחכה לה קרב איימתנים, על טהרת הפלייאוף מול עירוני טבריה וחן ידען הלוהט (!), טבריה נכנסה למומנט חיובי בזמן הנכון ויש לה את הכלים להרוס להרצליה את המאזן הביתי הנאה. 

 

אילן סויסה, מאמן צעיר חסר ניסיון (עודד חסין)

 

אילן סויסה, מאמן צעיר חסר ניסיון, במשך שנים תיפקד אילן, כשחקן ו"מאמן" על המגרש, ולכן המעבר לקווים חלק בהרבה יותר, אילן, שמכיר מקרוב מאוד את הכישרונות הצעירים של הצפון, לקח איתו לטבריה שניים מהטובים שבהם, אהוד מערבי שנותן עונה יפה עד כה, וכמובן, הכישרון אולי הגדול ביותר בליגה הצפונית, זה שכל המשחק עובר דרכו בטבריה, חן ידען. שהוא בכושר, טבריה נראית מצויין, וממנו צריכים לחשוש בהרצליה. 

 

חן ידען, הכישרון הגדול של טבריה ואולי של הצפון כולו (עודד חסין)

 

טבריה שניצחה כזכור לא מזמן, את המוליכה איכסל ,לא תחשוש מהמאזן המרשים של הרצליה בבית ותגיע לנצח, ולהזכיר לכולנו, שעדיין מדובר במועדון גדול שלפני שתי עונות שיחק בליגה הלאומית! ומעוניין לחזור לשם.
מה שבטוח, צפוי לחובבי הכדורגל מהשרון ולי כמובן, משחק מסקרן ומותח שלאחריו, אחת הקבוצות תעשה צעד משמעותי להבטחת מקום נחשק בפלייאוף.

 

*** טור זה הינו טור דעה ***

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה עושה במכנסיים בהרצליה (מומי 22-02-2017, 11:45)
  2. בהצלחה לטבריה (רונן מאילת 22-02-2017, 12:24)
    מס" 1 .אל תהיה בטוח.יש מצב שנשתין עליכם בקשת.השנה אין קובי חסן ואין עומר .כל שנה אתם מעומדים לעלות...ואיפה אתם?.אל תזלזל.אם לא היו נאיביים בטבריה.מזמן היו עולים ליגה.בהצלחה לעירוני
  3. טבריה זה שכונה הרצליה זאת עיר (צחי 22-02-2017, 13:39)
  4. ל3 (בנדורה 22-02-2017, 15:46)
    טבריה זה עבר הווה ועתיד אתה על האפס של השירותים
  5. אילן מאמן בלנדר אבל לא פראייר (חיים 22-02-2017, 16:38)
  6. טבריה הרצליה (עמי 22-02-2017, 20:50)
    שתי קבוצות פח
  7. גילוי נאות (אלי שבת 23-02-2017, 08:48)
    למה אתה לא כותב שאתה דוד של חן ידען??