עידו קרן מארח את מאור זמיר: תחזית ליגה א' צפון מחזור 21

השבוע החליט עידו לארח את מאור זמיר. ברגע ששומעים את השם הפועל בית שאן, השם מאור זמיר עולה לאוויר ולהפך. בואו נראה האם מאור יוכל לגבור עליי בתחזית השבועית או שהוא חזק רק באולטרס של בית שאן. איך יסתיים המפגש המסקרן בין הרצליה לטבריה? האם אסי תחזור מהגלבוע עם 3 נקודות? הפועל חדרה תחזור למסלול הניצחונות? ואיך בית שאן של מאור תחזור ממשחק החוץ מול צור שלום?

  • על ידי: עידו קרן
  • 23-02-2017
  • 15:13

שלום לכולם
מחזור 20 מאחורינו, אבל לא מעט מסקנות ניתן להסיק:

1.הפועל איכסל מוכיחה מדי שבוע עוצמות מנטליות חזקות. בליגה א' זה ידוע שהחלק המנטלי הוא זה שמכריע.
2.בחדרה הרעש מסביב לקבוצה מחלחל פנימה. משהו לא טוב עובר על הקבוצה של אורן גולן. 
3.בבית שאן מצפים לשכר האבוד. השחקנים מרגישים כאילו אראלה ממפעל הפיס בדרך לחייג אליהם.
4.בצור שלום חייבים להתעורר. פתאום ליגה ב' מתקרבת מהר מאוד.
5.במגדל העמק עסוקים בקללות, הרחקות, ועדות משמעת ובהכל רק לא בכדורגל והתוצאות בהתאם. מקבוצת פלייאוף טיפוסית הפכה לעוד קבוצה שמועמדת לירידה.
6.באסי גלבוע נושמים אוויר. שני ניצחונות רצופים נותנים שקט לקבוצה. רק חבל שבהנהלה לכאורה מחפש תשומת לב על עניין המשחק הקרוב מול איכסל. יכול להיות שמדובר באיזה ספין של ״כתבי חצר״ כדי ליצור כותרות שמונעות מאינטרס, אבל בהחלט הנהלת אסי ומי שפנה לוייצמן יער צריך לשים את המפתחות היום וללכת הביתה. מי שלא מאמין בשחקנים שלו וחושד שימכרו משחק, זה כמו שגבר יפנה לחוקר פרטי בגלל שהוא חושד באשתו שהיא עלולה לבגוד בו עם גבר אחר.
7.בקריית אתא עם אורן פלאש על הקווים מציגים יכולת מצויינת. הפלייאוף בהישג יד וכשיש לך מנהיגים וגברים כמו יוחאי כהן האגדי, מאור סיסו ובן אוזן המצויין, אז הכל אפשרי.
8.בטבריה ובבית שאן חילקו נקודות בצורה שווה. מילה טובה לצמד חמד שלום עקיבא שבישל פעמיים ללירון אלימלך. גם מועמר קראקרה עושה עונה מצויינת.
9.הקרבות בתחתית בעיצומם ותזכרו מה שאני אומר: לפחות 5-6 קבוצות מסובכות חזק.

 

השבוע אני מארח את מאור זמיר. שאתה חושב על בית שאן, בלתי אפשרי שלא לקחת את מאור בחשבון. האהבה שלו לקבוצה מאפיינת את אהבת העיר והאוהדים לקבוצה. בואו נראה אם מאור חזק לא רק באולטרס בית שאן אלא ביכולת לנסות ולנצח אותי.

 

הפועל מגדל העמק - מכבי קרית אתא
עידו: במגדל כאמור יש יותר בלגן מכדורגל... עונה שהתחילה טוב עלולה להסתיים בצורה קשה מאוד עבורם. מצד שני בקרית אתא אורן פלאש עושה עבודה נהדרת. בלי צחי אליחן מגדל העמק אנמים לגמרי. 2-0 קרית אתא.

מאור: שתי קבוצות עם יחסי כוחות כמעט שווים למעט יתרון ביתיות למגדל העמק. אם אכן צחי אליחן מושעה, מגדל העמק מאבדת את אחד משחקני המפתח שלה. מה שבטוח, משחקן בדמותו של צחי אליחן מצפים הרבה יותר ועל המאמן שלום לוי למצוא את הנוסחה המתאימה לכך. הימור שלי: מגדל העמק לא תנצח, 1-1. 


הפועל אסי גלבוע - הפועל איכסל

עידו: רק על הבדיחה והביזיון שבהתנהלות של אסי הם יפסידו. בלי קשר שאיכסל הרבה יותר טובים אבל החיסרון של ואיל חירבאוי הקשר המצויין יכול להשפיע. עידן דוד חוזר לעניינים, כובש ומבשל אבל גם זה לא יספיק מול המוטיבציית שיא של איכסל. למזלה של איכסל שלומי מראד וניסן רביבו בכושר מצויין. 3-1 איכסל.

מאור: המשחק המרכזי. השבוע קראתי על חשד למכירה. חייב לומר שהיה כאן צעד ישר ואמיץ של הנהלת אסי גלבוע. אני מקווה שזה רק בגדר חשד ולא יוכח אחרת. איכסל בנויה על יותר מדי מזל בזמן האחרון, וגם למזל יש סוף. תרשמו את הפתעת המחזור. הימור שלי: 2-1 אסי גלבוע. 

 

שחקני איכסל בניצחון הגדול בשבוע שעבר! יחגגו גם מול אסי? (מאור אלקסלסי)

 

מכבי צור שלום - הפועל בית שאן

עידו: צור שלום עם הגב לקיר. בבית יש לה יתרון גדול מאוד. בבית שאן מבינים שפלייאוף יהיה הישג. 2-2.

מאור: צור שלום קבוצה בייתית מאוד ובשבוע שעבר הוכיחה שהיא גם מסוכנת כאשר הובילה 0-2 על מוליכת הטבלה. אבל כאשר יש לך את הקהל הטוב ביותר בליגה אתה חייב לנצח! הימור שלי: 1-3 בית שאן.

 

קהלה של הפועל בית שאן, הקהל הטוב בליגה (אביב עובדיה)

 

הפועל חדרה - מכבי דלית אל כרמל

עידו: בחדרה מבינים שהרכבת עוברת וחייבים לעלות עליה. בדליה צריכים לחפש נקודות במקום אחר. 3-1 חדרה.

מאור: הגיע הזמן שבחדרה יעשו סדר ויבינו "שכביסה מלוכלכת" מכבסים בבית וכל הכתבות האחרונות על מומו ניסטל לא תורמות להם. חדרה קבוצה טובה יותר ותתמודד על המקום הראשון עד הסוף. הימור שלי: 0-2 חדרה.

 

הכתבות על מומו ניסטל "לא עוזרות" (ארז נעמן)

 

צעירי כפר כנא - הפועל כפר כנא

עידו: הדרבי הגדול של כפר כנא. שתי קבוצות שנלחמות כדי לא להסתבך יותר ממה שהן מסובכות. פעם שעברה הפועל חגגה. חי אטיאס שובר שיוויון בדרבי ומקנה יתרון להפועל, לכן לא אופתע אם שוב כפר קנא תיצבע באדום. לדעתי הפעם ייגמר 0-0.
מאור: לא יודע מה גורם לשתי הקבוצות האלה לא להתאחד ולבנות קבוצה אחת חזקה. התרשמתי יותר מצעירי כפר כנא ביחד עם שלום אדרי המצוין. אבל המשחק הזה יגמר בחלוקת נקודות. הימור שלי: תיקו 1-1. 

 

רובי שפירא חיפה - הפועל באקה אל גרבייה

עידו: מי שיסתכל על הטבלה יחשוב שמדובר בטיול קל לרובי. לא בטוח שבמוצ"ש בשעה 22:00, המחשבה לא תתפוצץ לו בפנים. באקה קבוצה טובה מאוד שסובלת מחוסר מזל ואולי גם חוסר ביטחון. עדיין אלמוג אוחיון בכושר נפלא ותימור אביטן כבר מחכה לגול הראשון. בשבת זה יקרה. תרשמו את הפתעת המחזור... 2-1 באקה.
מאור: באקה כבר 12 משחקים ללא ניצחון וכמה חבל שיחד עם התוצאות המאכזבות גם איבדה את כמות הקהל שלה. רובי שפירא עם סוללה של שחקנים בכירים חייבת לנצח על מנת לצמצם את הפער מהמקום הראשון. הימור שלי: רובי תנצח 0-3. 

 

שחקני רובי שפירא. יחוו על בשרם את הפתעת המחזור? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל הרצליה  - עירוני טבריה

עידו: משחק שקול בין שתי קבוצות שאחת יציבה (טבריה), והשנייה ממש לא. אילן סויסה יודע שניצחון בהרצליה זו הצהרת כוונות. מה יהיה בקרב על הפלייאוף? 2-1 טבריה.

מאור: הרצליה כל עונה משקיעה המון כסף ונשאלת השאלה, למה? למועדון עם ממוצע 20 צופים במשחק - אין מהות לצערי. חבל על הכסף. עירוני טבריה מלכת התיקו. בשבוע שעבר כמעט עקצה את בית שאן עם פתיחה טובה. יש כאן משחק עם שתי הגנות טובות. הימור שלי: תיקו 0-0.

 

בטבריה יודעים שניצחון בהרצליה זו הצהרת כוונות (אביב עובדיה)

 

זהו חברים.

המתח באוויר והצפייה לשריקת הפתיחה גדולה
בהצלחה לכולם

עידו קרן מארח את מאור זמיר: תחזית ליגה א' צפון מחזור 21 (אלעד ירקון וחיים ג'ורנו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עידו צודק בכל מילה (תחזית מדהימה 23-02-2017, 15:24)
    אסי בדיחה.עשו ספין עם רז זהבי הפרשן הירוד
  2. מאור אתה לוקח את עידו בהליכה.. (שראל 23-02-2017, 15:55)
  3. עידו לא פראייר (שראל 23-02-2017, 17:44)
    אחד שמבין
  4. אנחנו מנצחים את צור שלום (בית שאני 23-02-2017, 20:09)
  5. טבריה לא מופיעים בגלל איחור של שעתיים (בית שאן 23-02-2017, 20:09)
  6. כתב (הדרי 23-02-2017, 20:28)
    כתבי חצר בגלבוע חבורת מערבבים
  7. מחר צובעים את צור שלום בכחול (שלום 23-02-2017, 21:28)
    בהצלחה
  8. דליה מנצחת בחדרה (כדורגלן 23-02-2017, 21:48)
    תזכרו מחר דליה מנצחת את חדרה ניסטל מפוטר והכתב העלוב זהבי ילמד מה זה מכבי דליה
  9. איכסל גלבוע בית שאן (טוני 24-02-2017, 01:14)
    טייב איש השרוכים דאג להמציא סיפור כאילו גלבוע לא יתאמצו מול איכסל,כדי לגרום לשחקני גלבוע להיתאמץ ולא לתת לדלות שפתיים על מכירת המשחק,כנ״ל מנסה להמציא שהמשחק מול איכסל בבית שאן לא היה כשיר,פשוט האיש לא ישר וחושב לעלות ליגה לא על כר הדשא