הדרבי של כפר כנא

במשחק שייערך ביום שישי בשעה 14:30 באצטדיון עילוט, ייפגשו שני הצדדים מכפר כנא בקרב צמוד לדרבי, במשחק הראשון ניצחה הפועל את הצד השני בעיר בתוצאה 1-0 מהשער של אדהם שיבלי. לקחנו את שני החלוצים של שתי הקבוצות ראדי חמיסי ונור עודה לשיחה קצרה

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 23-02-2017
  • 09:02

"מתחילת העונה אנחנו משחקים כדורגל טוב אך לצערנו לא תמיד התוצאות באו לטובתנו" אמר חלוץ הקבוצה בן ה21 ראדי חמאיסי שהמשיך ואמר: "הפעם הדרבי הוא קרב מעניין לשתי הקבוצות, שתי הקבוצות רוצות להיאבק על חייהן ולצבור שלוש הנקודות שיעזרו לנו למשך העונה".

 

הפועל כפר כנא תגיע לאחר תוצאת תיקו מול קבוצת הצמרת הפועל חדרה וזה מאוד ידחוף אותם להגיע למשחק עם מוטיבציה גבוהה: "ברור שלקחנו את נקודות האור מהמשחק מול חדרה וידענו במה אנחנו רוצים להשתפר, העבודה אצלנו לסיים את המשחק בתוצאה טובה עם פחות טעויות". 

 

הפועל כפר כנא תגיע לקחת את הנקודות (מאור אלקסלסי)

 

במקביל צעירי כפר כנא תבוא לדרבי אחרי תיקו מול הפועל באקה בחוץ: "המשחק מול באקה היה חשוב והמשחק מול הפועל יהיה יותר חשוב, המצב הוא לא טעון כמו שכל האנשים חושבים, יש אווירה תחרותית וזה חיובי לשני הצדדים, שתי הקבוצות רוצים את הנקודות", כך אמר נור עודה חלוץ הקבוצה. "אנחנו במומנטום טוב בתקופה האחרונה ומאוד חשוב להיכנס לדרבי בתקופה טובה, רוצים לנצח כמו שהפועל רוצה ונתמקד אך ורק בעצמנו לנצח במשחק הזה" המשיך החלוץ שממש עולה כקלף מהספסל בתקופה האחרונה עבור למאמן צחי אילוז.

 

נור עודה המשיך ואמר: "מרגיש שאני יעיל לקבוצה וגם יש לנו שמות טובים כמו אדיר חליפה ואבי חי לכן יכולים לנצח ולעשות צרות להפועל " 

 

שני החלוצים הכחיש שהמצב טעון ואמרו שזה משחק בריא לעיר כמו כפר כנא, שניהם גם אמרו שזה כבוד גדול לכפר כנא שיש להן שתי קבוצות בליגה תחרותית כזאת ומזמינים את תושבי כפר כנא להגיע לאצטדיון עילוט לראות את הקרב המסקרן !

גם צעירי כפר כנא רוצים ניצחון (שאקר מואסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הלואי כל הקבוצות בארץ היו ככה בכבוד (כפר כנא דוגמא ליחסים טובים 23-02-2017, 10:43)
    שיהיה בהצלחה למי שינצח
  2. היחסים טובים בנינו וקכה ישאר בכל תוצאה (שחקן הפועל 23-02-2017, 10:46)
    אין שינאה ואין מלחמה רק רצון סבורטיבי לנצח
  3. היחסים טובים בנינו וקכה ישאר בכל תוצאה (שחקן הפועל 23-02-2017, 10:46)
    אין שינאה ואין מלחמה רק רצון סבורטיבי לנצח