משחק העונה ליגה ב' דרום ב' !!!

טור דעה: מחר ייערך משחק העונה בליגה ב' דרום, קרית מלאכי תארח את נורדיה. מקום ראשון מול מקום שני כששלוש נקודות מפרידות בין השתיים. ניצחון של נורדיה יסגור ככל הנראה את סיפור העליה, ניצחון של מלאכי... והכל מסתבך... צביקה לוי מכין אותנו למשחק הנהדר!

  • על ידי: צביקה לוי
  • 30-03-2017
  • 14:16

אם צריך לתת סיבה אחת למה אנחנו כל כך אוהבים כדורגל ולמה אנחנו מתעסקים במקצוע הנהדר הזה, אז זה המשחק הקרוב בין עירוני קריית מלאכי נגד בית"ר נורדיה ירושלים. משחק עונה אמיתי כמו שנהוג לכנות, משחק שיכול וכנראה יכריע את העולה לליגה א' מהמקום הראשון, משחק עונה על כל הקופה שנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה הסדירה!!! ולפני הכניסה לפלייאוף העלייה הקשה שממתין בפתח, שממנו מנסות שתי הקבוצות "לברוח" ולהעלות מהמקום הראשון.

 

בית"ר נורדיה מתייצבת למשחק הזה שהיא נמצאת במקום הראשון בטבלה עם 62 נקודות כשהיא הקבוצה שכובשת הכי הרבה בליגה - 61 שערים (2.3 שערים למשחק), וסופגת הכי מעט שערים - 17 (0.7 למשחק), הרבה בזכות השוער הנפלא בן בינימין שהגיע מעמישב פ"ת, ושומר על יציבות לאורך כל העונה. את מרכז ההגנה מובילים דור אלקבץ המנוסה שהגיע באמצע העונה מעירוני אשדוד, שביחד עם פרדי ציון יצרו קו אחורי חזק ומנוסה. את החלק האחורי משלים לפניהם אדי דדון שמוסיף מימד של אגרסיביות ונמרצות. 

 

בקישור נמצאים אביתר ברוכיאן המנוסה שביחד עם דניאל דרעי, אסף לוי וציון זקן, ייצרו קישור מעובה של חמישה שחקנים במטרה לנסות ולשלוט בקצב המשחק דרך מרכז השדה. 
בחוד ישחק כנראה אליאור משלי שהגיע מבית"ר כפ"ס וכבש עד כה עשרה שערים במדי הקבוצה, חלוץ גבוה שיודע לשחק עם הגב לשער ולמשוך איתו קדימה עוד שחקנים והמאפיין החזק שלו הוא משחק הראש המצוין. בספסל ימתינו שי ניסים ואדם מזרחי, שיוסיפו עומק חשוב מאוד בעמדת החילופים.

 

ויקטור גניש ינסה ללחוץ מהפתיחה בכדי להגיע להכרעה (אביחי חיים)

 

קריית מלאכי תתייצב למשחק עם 59 נקודות (3 פחות מנורדיה) עם יחס שערים של 52 שערי זכות (2.0 למשחק) ו-19 שערי חובה (0.7 למשחק).
בשער יעמוד נועם דוד שגדל במחלקת הנוער של אשדוד, ועבר בין היתר במכבי שעריים בהחלט שוער מוכשר. לפניו ישחקו אוהד יוסף (כנראה) המנוסה ואוראל בניטה, שהגיע לקבוצה לפני שנה מנס ציונה ביחד עם נדב עמר המגן הימני, יוצרים גם פה קו הגנה חזק ומנוסה.

 

את מרכז המגרש מחזיק צח זלינגר שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה והיה מחוזר ע"י נורדיה בתחילת השנה. כמו אדי דדון גם זלינגר קשר אחורי פיזי ואגרסיבי מאוד אך משלב טכניקה גבוהה ואינטליגנציית משחק פנטסטית, קשר 50/50 אמיתי. איתו בקישור ישחקו יקיר נחליאלי, ליאור היילה אבישי בניטח ואיילין אליעזר, שגם במלאכי ישחקו עם 5 קשרים. מה שבטוח יהיה מעניין לראות מי ייתן את הטון במשחק. 
בחוד ישחק אסף גובזה המצויין, שכבש עד כה 12 שערים, חלוץ חזק מאוד שמשחק עם המון כוח, אוהב לשחק עם הפנים לשער חלוץ מסוכן מאוד.

 

עמית ברבש ינסה לשחק מאוד מבוקר (אדיר נמרוד כץ)

 

בגזרת המאמנים עמית ברבש שהגיע לא מכבר לנורדיה ושינה את אופי המשחק של הקבוצה ליותר התקפי, ינסה לשחק מאוד מבוקר ולא יהמר יותר מדי

לעומת ויקטור גניש המאמן הטוב במחוז, שסביר להניח ירצה ללחוץ מן הפתיחה לנסות ולהעז יותר בשביל להכריע את המשחק לטובתו. 

 

בהצלחה לשתי הקבוצות! מה שבטוח יהיה שמח ושהטובה ביותר תנצח.
*** טור זה הינו דעה מקצועית בלבד ***

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק לא מבין מה לאנשי הפועל אזור ולתמונה? (גבי 30-03-2017, 14:51)
  2. מלאכי יותר חזקים (מני 30-03-2017, 21:22)
    ינצחו שתיים אחת תרשמו ביומן