7 מי יודע...

אדומים אשדוד מנצחים בפעם השלישית העונה את קבוצת בני אשדוד וכמו שנהוג להגיד פעם שלישית גלידה. במקרה של אשדוד גלידה עם שבעה כדורים. בני אשדוד סיימו את המשחק עם 8 שחקנים

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-04-2017
  • 09:00

שישי שעה 11:30 שעה מוקדמת מאוד למשחק דרבי בין שתי קבוצות הפועל בעיר אשדוד. האדומים זכו 48 שעות לפני המשחק בסמל ובשם רשמית ממרכז הפועל . הבשורה הכניסה עוד יותר רעל לשחקנים ולאוהדים האדומים שהגיעו דרוכים מאוד למשחק, מכיוון שבני אשדוד שכבר איבדו כל עניין בליגה הודיעו שיעשו הכל בכדי להפריע לאדומים ביעד האליפות שלהם.

המשחק נפתח בלחץ מהדקה הראשונה של האדומים וכבר בדקות הראשונות היה ניתן להבחין מי רוצה יותר את המשחק והאדומים הגיעו למצבי כיבוש ממשיים, אך שוערה של בני אשדוד עצר כמה כדורים ואי דיוק זמני של האדומים מנעו כיבושים. התפנית החלה בדקה ה-22 כאשר שימי ביטון חלוץ האדומים מקבל כדור ושולח אותו בעוצמה לרשת ובלמי בני אשדוד נשארים לשבת על הקרקע ומתבוננים בחגיגות שחקני האדומים, 1-0 לאדומים.

 

החגיגה מתחילה 

 

לא עוברות 10 דק ונפסקה בעיטת פנדל אותה כבש נועם תרועה בקלילות רבה. 2-0. שחקני בני אשדוד שראו שהם לא משתלטים על הקצב המהיר של האדומים החלו לשחק אגרסיבי מאוד אך שחקני האדומים שידעו מראש שכדורגל גדול לא יהיה במשחק שיחקו מהיר עוד יותר ובדקה ה-40 משה זימרו מהתל בהגנת בני אשדוד ושולח כדור ממש חלש לפינה וכובש את השלישי. 3-0. לא עוברות 4 דקות וגדיף וורקאט לוקח לטיול את שחקני הגנת בני אשדוד ומעלה את  אדומים ל-4-0 ענק במחצית.

 

הצגה נהדרת של אדומים אשדוד

 

המחצית השנייה נפתחת בהתקפה מהירה של בני אשדוד שמנצלת את הבלבול בהגנה וכדור שעבר מצד לצד על קו השער לבסוף נכנס לשער על יד ציון עידן שדוחף בידו את הכדור לשער, משום מה השופט שהיה קרוב החליט לאשר את השער, 4-1.

פיני עייש מאמן האדומים רצה לשמור על השחקנים שלו וביצע שלושה חילופים גם כדאי להכניס רענון למשחק, בדקה ה-60 לירון אברג'ל בבעיטה חזקה לפינה מעלה את האדומים ל-5-1 מה שהוציא לשחקני בני אשדוד את הרוח מהמפרשים. בלם בני אשדוד ניסים מלכה שזרק קודם לכן כמה הערות לשופט, כנראה שהגזים ולשופט נמאס ושלף לו את האדום. 

שחקני בני אשדוד שיחקו מאוד אגרסיבי ולפרקים נראה היה שמשחקים כדאי לפגוע בשחקני האדומים, אך זה לא עזר להם ושחקני האדומים לא נגררו לוויכוחים, בדקה ה-66 גדיף וורקאט עושה את השני שלו במשחק אחרי להטוט ברחבה ומעלה את האדומים ל-6-1. בני אשדוד לא רצו לחדש את המשחק ובזבזו זמן ואמיר לביא ראה את הצהוב השני שלו וגם הוא הורחק.
מקרה מכוער נוסף התרחש בדקה ה-75 כאשר האדומים תוקפים ויוני מנגיסטו שחקן האדומים נחבט ונשרט בפנים כשהכדור בכלל לא היה באזור על ידי בלם בני אשדוד - צ'רלי אטיאס. בדקה ה-78 הגיע שער המשחק כאשר משה שלו מקבל כדור ובועט בעוצמה מהאוויר ומשלים את השביעי של אשדוד.

 

שחקני אדומים אשדוד חוגגים עם האוהדים

 

שוב בני אשדוד לא רצו לחדש את המשחק ועוד אדום נשלף לעבר קבוצתם והפעם לצ'רלי אטיאס שעשה אצבע משולשת לקהל, הקוון שראה את המקרה קרא לשופט והשניים החליטו יחד להרחיקו. שחקני האדומים שראו שלמשחק כבר אין ערך ספורטיבי החליטו להתמסר ביניהם ולהשאיר את הכדור בשליטת האדומים ואוהדים האדומים על כל מסירה החזירו להם בקריאות "אולה". תוצאת הסיום נקבעה על 7:1 ענק לאדומים שעושים עוד צעד חשוב לעבר ליגה ב' ומשלימים שלושה ניצחונות דרבי על בני אשדוד ועוד שני משחקי דרבי על בית"ר אשדוד וקובעים שהאדומים הם השולטים בעיר.

 

בשישי הקרוב יפגשו בבית את צעירי לוד למשחק אחרון במגרש הסינטטי כשהמשחק בית הבא שלהם יתקיים באצטדיון הי"א במוצאי שבת נגד מכבי קריית עקרון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא כוחות (מישקה 04-04-2017, 11:34)
    יאללה הפועל
  2. לאנש אשדוד (יוסי 04-04-2017, 16:09)
    מישהו יכול להסביר לי למה ברישומים של ההתאחדות מופיע עדיין שם הקבוצה אגודת ספורט אשדוד אני לא אשדודו אבל כל עוד מופיע השם הזה בהתאחדות אז אתם לא הפועל ולא בטיח
  3. לאנש אשדוד (אחד שמכיר 04-04-2017, 16:43)
    אני לא אשדודי אבל תפתחו באתר של ההתאחדות ותראו שאתם נקראים אגודת ספורט אשדוד כל עוד זה ככה אתם לא הפועל ולא נעליים
  4. באשדוד יש רק הפועל (טובי 04-04-2017, 23:17)
    עקרון הגיאנום שלכם זה הגן עדן שלנו
  5. אין שכל אין דאגות (גבי 05-04-2017, 06:04)
    למגיב בתגובה מס 2 אנחנו לא מופעים ברישום בהתאחדות כהפועל עדיין בגלל שלא ניתן באמצע העונה לשנות שם בהתאחדות.אין כל ספק ולו הקטן ביותר מי זאת הפועל אשדוד האמיתית והיא: הפועל ״אדומים״ אשדוד