שחקן המחזור ה-29 בליגה ב' דרום ב' בחסות 'לזרוביץ': אליאור משעלי

אליאור משעלי (22) שחקנה של בית"ר נורדיה נבחר לשחקן המחזור של ליגה ב' דרום ב' בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המצויין ארוחה זוגית! אליאור כבש שער חשוב מאוד במחזור האחרון מול קריית מלאכי, שער שקירב את נורדיה לליגה א' ובשבוע הקרוב תוכל נורדיה להבטיח את העלייה

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 04-04-2017
  • 15:33

אליאור משעלי התחיל לשחק כדורגל בגיל 15 בבית הספר לכדורגל של מ.ס אשדוד, אחרי תקופה קצרה של כמה חודשים עלה לליגות ומשם המשיך עד גיל חריג בנוער של מ.ס אשדוד, משם עבר לשחק בעמישב פ״ת במשך עונה אחת. את העונה הנוכחית התחיל אליאור בבית״ר כפ״ס בה כבש 5 שערים. באמצע העונה הגיעה ההצעה מבית״ר נורדיה כשהמטרה הברורה היא עליית ליגה, אליאור הלך וחתם בקבוצה ללא היסוס! מאז הגיע אליאור לנורדיה כבש 11 שערים. 

 

אליאור במחזור האחרון כמעט והבטחתם סופית את העלייה במשחק מול מלאכי בו כבשת שער ונבחרת לשחקן המצטיין של המחזור, ברכות..

״תודה רבה לאתר גולר על הבחירה בי כשחקן המחזור ולמסעדת לזרוביץ על הארוחה הזוגית. זה רק מוכיח לי שעבודה קשה מביאה תוצאות. כמו שאמרת השער נגד מלאכי עדיין לא שער שמעלה אותנו ליגה. יש עוד משחק אחד סופר חשוב שאנחנו צריכים לעבור אותו בשלום ואז נחגוג עליה ביחד בעזרת השם״.

 

איך הגעתם למשחק מול קריית מלאכי כשאתם יודעים שניצחון ואתם עולים ליגה?

״ידענו שהמשחק נגד מלאכי יהיה מאוד קשה וכמו שאנחנו באים תמיד - במטרה אחת והיא לנצח כדי לעלות ליגה, אז גם הם אותו דבר. הבקענו גול יחסית מהר וזה מה שהפך את המשחק ליותר פשוט עבורנו ואותם זה הכניס ללחץ שהם חייבים להבקיע שני שערים. במחצית השניה קרה לנו מה שקרה להם במחצית הראשונה וזה לספוג גול יחסית מהיר, נכנסו טיפה ללחץ כי פחדנו לספוג את השני אבל נלחמנו כמו גברים עד השניה האחרונה ואני שמח שעשינו תוצאה טובה עבורנו״.

 

חסרה לכם נקודה אחת על מנת להשלים את העלייה. סכם לנו את העונה?

״אני לא חושב שזה הזמן לסכם את העונה באופן כללי או באופן אישי כי נשאר עוד משחק אחד אחרון שאנחנו חייבים לנצח כדי באמת לסכם את העונה כסיכום משמח. בשישי הקרוב קודם כל ננצח ונשלים את המשימה שבשבילה הגעתי למקום המדהים הזה - לעלות לליגה א׳ ואולי אני אוסיף עוד שער כדי להגדיל את מאזן השערים שלי״.

 

אתה חושב שנורדיה תוכל לתקוע יתד בליגה א'?

"עם קצת חיזוקים בכמה עמדות אפשר להתברג חזק למעלה בליגה א׳. כי באמת יש פה תנאים מאוד גבוהים שגם בליגות גבוהות יותר אין!".

 

כמה מילים על הקהל שלכם?

"כרגע אין כל כך הרבה אוהדים אבל גם ה-100-200 שמגיעים בכל משחק נותנים את הכל, אוהדים עם נשמה לא משנה המיקום או התקופה הרעה, הם תמיד איתנו בטוב וברע. אני מאחל לכל שחקן להגיע לקבוצה כזאת תומכת ואוהבת שכל משחק העידוד והקהל נותנים לנו דחיפה כאילו יצאנו מלוע של תותח".

 

 

שחקן המחזור ה-29 בליגה ב' דרום ב' בחסות 'לזרוביץ': אליאור משעלי (דף הפייסבוק של נורדיה - ינון פוקס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן גדול יגיע רחוק (מכיר אותו 04-04-2017, 23:35)
  2. עלו במזל כלם יודעים נורדיה בזכות מלאכי (מלאכי 05-04-2017, 15:18)