שחקן המחזור של ליגה ב׳ דרום ב׳ בחסות לזרוביץ: אדם מזרחי

אדם מזרחי (32) שחקנה בית"ר נורדיה נבחר לשחקן המחזור של ליגה ב' דרום א' בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המצוין ארוחה זוגית! אדם כבש במחזור האחרון שלושער במשחק העלייה של נורדיה לליגה א'!!!

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 11-04-2017
  • 14:05

אדם מזרחי גדל בהפועל ירושלים ושיחק בה כמה שנים טובות, לאחר מכן עבר לבית״ר שמשון ת״א ולמכבי יבנה, משם חזר מזרחי להפועל ירושלים שאיתה עלה פעמיים ליגה במשך הקריירה. מהפועל ירושלים עבר לכפ״ס ומשם להפועל קטמון.


במשחק האחרון הבטחתם את העלייה לליגה א׳, כבשת שלושער ונבחרת לשחקן המצטיין של המחזור וזכית בארוחה זוגית במסעדת לזרוביץ, ברכות...
״המשחק האחרון היה משחק מאוד מרגש כי זה היה משחק שהוא היסטורי עבור המועדון הנפלא הזה שנקרא בית״ר נורדיה ירושלים. אני מאוד שמח על השלושער שכבשתי שגם נתן לי את מלכות השערים של הקבוצה העונה, אבל באמת שזה לא מה שהיה חשוב, כי מעל הכל עמדנו במטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה וזה היה לעלות ליגה. אני רוצה להודות לאתר גולר ולמסעדת לזרוביץ על הבחירה בי כשחקן המצטיין״.


השלמתם עונה היסטורית מבחינת המועדון. סכם לנו את העונה מבחינתך..
״העונה הזאת ידעה הרבה עליות וירידות גם מבחינה אישית וגם קבוצתית. זה התחיל מצוין ואז באה ירידה מסוימת ביכולת של הקבוצה אבל ידענו להתגבר על הכל יחד ולעבור את זה כמו גדולים. בית״ר נורדיה זה מועדון מיוחד בנוף הכדורגל הישראלי בגלל המון דברים שעוטפים את הדבר הגדול הזה. זה מתחיל בקהל המדהים שלנו בתוספת ניהול שהוא בעצם ניהול של אנשים שהם קודם כל חלק מהקהל שבאים מאהבה לקבוצה ולא ממניעים אחרים״.


מה מיוחד בקבוצה האוהדים שלכם?
״האחדות בחדר ההלבשה שכל אחד תומך בשני ורוצה בהצלחת הקבוצה, כי השחקנים פה באמת מבינים שהם משחקים עבור האוהדים שהקבוצה בשבילם היא כמעט הכל״.

 

אדם מזרחי עם המגפון מפעיל את הקהל הנהדר של נורדיה (גלעד אימס)


עליתם לליגה א׳, מה הלאה? מה יהיה בעונה הבאה?
״עונה הבאה זו כבר ליגה יותר קשה שמושקעים בה לא מעט כספים ופה בעצם המבחן הגדול של האוהדים ושל הספונסרים הרציניים של הקבוצה.
אם שני הגורמים האלה יחליטו שהם רוצים ללכת עד הסוף אז אין סיבה שמועדון עם סדר גודל של קהל כזה לא יגיע לחלק העליון של ליגה א׳, ואפילו יכול לדבר על עלייה אם הדברים יסתדרו כמו שצריך במשך העונה״.
אדם המשיך ואמר: ״חוויתי כבר שתי עליות מליגה א׳ לליגה הלאומית. פעם אחת עם קטמון במחוז צפון ופעם אחת עם הפועל ירושלים במחוז דרום, ואני יכול להגיד בפה מלא שבית״ר נורדיה יכולה לעשות משהו גדול גם בעונה הבאה״.


כבר יודעים איך הקבוצה תיראה בעונה הבאה?
״זהות המאמן עדיין לא נקבעה, למרות שאני רוצה להאמין שייתנו לעמית ברבש את המושכות גם בעונה הבאה כי מגיע לו. עם עובדות אי אפשר להתווכח והעובדות הן שהוא העלה את הקבוצה הזאת שתי ליגות ברציפות ולדעתי הוא חייב לקבל את ההזדמנות ולאמן בליגה יותר גבוהה ממה שהוא היה רגיל עד היום, כי באמת מגיע לו בזכות ולא בחסד״.


האם נראה אותך בבית״ר נורדיה בעונה הבאה?
״אני מאוד רוצה להישאר והאמת אני לא רואה סיבה שלא, אבל נהיה יותר חכמים עוד כמה שבועות לדעתי״.

שחקן המחזור של ליגה ב׳ דרום ב׳ בחסות לזרוביץ: אדם מזרחי (אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. jty (nbi 11-04-2017, 20:39)
    אדם תירגע לא תחשאר
  2. jty (nbi 11-04-2017, 20:39)
    אדם תירגע לא תחשאר
  3. יישאר ועוד איך (Tony 12-04-2017, 11:51)
    אם מלך השערים של הקבוצה לא יישאר אז מי כן יישאר ? יאללה נורדיה יאללה ביתר יאללה
  4. עלו במזל כלם יודעים נורדיה בזכות מלאכי (מלאכי 13-04-2017, 14:52)
    עלו במזל והכסף דבר
  5. עלו במזל כלם יודעים נורדיה בזכות מלאכי (מלאכי 13-04-2017, 18:23)
    .
  6. חקן השבוע ליגה ב (נורדיה 19-04-2017, 18:47)
    עוד קבוצות בליגות אחרות ירדפו אחרב