תם ונשלם: הפועל חדרה עלתה לליגה הלאומית!

ניצחון 2-0 של הפועל חדרה מול מ.ס. טירה הבטיח למומו ניסטל והפועל חדרה את הכרטיס המיוחל לליגה הלאומית. סלים עמאש ויעקב אבבה כבשו את השערים שהבטיחו את ההעפלה לליגה הלאומית

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 22-04-2017
  • 17:58

הפועל חדרה הגיעו למשחק עם 4 נקודות יתרון על פני השנייה מ.ס. 'רובי שפירא' והיא ידעה שניצחון יבטיח לה באופן רשמי את הכרטיס לליגה הלאומית. מנגד הגיעה טירה שהיא במצב קריטי בתחתית והיא חייבת ניצחון על מנת לצאת מהתסבוכת אליה נקלעה במחזורים האחרונים.

 

קהלה של חדרה! (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

חדרה הגיעה לעשות את העבודה ובדקה ה-25 קיבלה חדרה כדור חופשי, ויטלי גנון הגביה כדור מושלם לעבר הרחבה וסלים עמאש התעופף ונגח פנימה! 1-0 לחדרה שרואה את הליגה הלאומית מעבר לפינה!

 

סלים עמאש נוגח פנימה וחוגג שער נהדר! (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

פתיחת המחצית השנייה התעכבה בכ-10 דקות, צוות השיפוט עלה אל כר הדשא והודיע לשחקנים על העיכוב עקב העיכוב במשחק המקביל של הפועל כפר כנא מול עירוני טבריה. 

 

עם פתיחת המחצית השנייה דווקא טירה הייתה זו שהייתה קרובה לכיבוש, אך שחקניה לא השכילו להשיג את השוויון. בדקה ה-71 חדרה מגדילה את היתרון, מנשה זלקה המחליף מגביה כדור נהדר ליעקב אבבה שמקרוב דוחק את הכדור עם הראש וקובע 2-0 נהדר לחניכים של מומו ניסטל!

 

יעקב אבבה כובש את השני שמבטיח עלייה לליגה הלאומית (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל חדרה משלימה עונה נהדרת ומעפילה לליגה הלאומית לאחר 18 שנה!!! בשבוע הבא תחגוג חדרה את העלייה לליגה הלאומית במשחק הבית שינעל את העונה המופלאה של חדרה מול הפועל מגדל העמק!

 

תגובתו של קפטן הקבוצה, אבירן תורג׳מן: ״אני חושב שעשינו עונה מדהימה! המשך של השנה שעברה, אחרי גמר הפלייאוף בעונה שעברה הגיע ראש העיר לעודד אותנו וביקש מאיתנו משהו אחד - הוא רוצה מקום אחד גבוה יותר ממה שסיימנו. אני שמח שהצלחנו לעמוד במשימה שלנו ולהגשים את החלום של כולנו להוביל את הפועל חדרה לליגה הלאומית. עשינו עונה מצוינת בראשותו של מומו ניסטל שדאג תמיד להכין אותנו לכול משחק. אני רוצה להודות לקהל המדהים שלנו שהיה איתנו העונה לאורך כל הדרך והגיע איתנו לכל מגרש בארץ״.

שחקני חדרה חוגגים בדרך לליגה הלאומית (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה לרובי שפירא שלא עלינו (רובי אימפריה 22-04-2017, 18:42)
  2. ככה זה שיש מאמן עם נשמה (אוהד אדום 22-04-2017, 20:14)
    מקווה שישכילו להשאיר את מומו גם בהמשך, מאמן גדול עם נשמה גדולה. שאפו לו ולשחקנים על ההישג. יאלללללה חדרה.
  3. מס 1 (אוהד טירה 22-04-2017, 21:11)
    אתם לא תעלו בחיים יא מוכרי משחקים גועל נפש
  4. נפרדנו כך (ויקטור 22-04-2017, 22:45)
    גולר המעוללים זהו תם ונישלם אנחנו עוזבים אותכם לתמיד תחפשו כבשה שחורה אחרת הפועל חדרה לא תופיע יותר בגולר רק בעיתונים ובערוץ 5 ובערוץ הקיבוץ של המיקצוענים שלום שלום לך גולר ולא להתראות
  5. התנצלות (דרור בונדר 23-04-2017, 06:37)
    סתם נתפסתי עליך אפילו לא מכיר אותך
  6. חדרה יעשו טיול ויחזרו (חדרה הנוכלים 23-04-2017, 13:48)
    חבורה של נוכלים ושקרנים מקומה רק בליגה א שנה הבאה חדרה יעשו טיול ויחזרו לליגה א מרוסקים כי לחבורה כמו בן תורה וזהבי הרעים מגיע רק ליגה ב ולא יותר אנשים רעים שפגעו בהרבה אנשים וכמו שאתם יודעים מי שפוגע בסוף נפגע