המשימה הושלמה! מרמורק בלאומית לאחר 2-1 בכפ"ס

הפועל מרמורק השלימה את המשימה מחזור אחד לסיום העונה והבטיחה את העלייה לליגה הלאומית. שערים של שחף הלמן ועידן חג'ג' הבטיחו את העלייה ללאומית. יוסף אברה עם משחק טוב, הצליח רק לצמק עבור כפ"ס שתיאלץ להתמודד במשחקי המבחן מול העולה מליגה ב'. החום הרב השפיע על שחקני מרמורק שמחצית ראשונה היו טובים מאד ובשניה, נראו עייפם שאפילו דוד רביבו נראה פעלתן לעומתם...

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-04-2017
  • 15:17

קהלה של מרמורק הגיע לכפ"ס לחגוג (באדיבות אתר ONE - נעם מורנו)

 

בית"ר כפ"ס אירחה את הפועל מרמורק ב'לויטה' לעיני כ-1500 אוהדים נלהבים ושמחים של מרמורק שלא הפסיקו לעודד למן הדקה הראשונה ולמעשה אפילו לפני המשחק. מרמורק הגיעה עם הרכבה החזק בעוד על הקווים של כפ"ס ראינו את מאמנה החדש דודי סטולפר וקיבלנו כפ"ס טובה יותר ובעיקר רוצה הרבה יותר. תחילת המשחק ולמעשה המחצית הראשונה הייתה כולה של מרמורק, כבר בדקה ה-2 דוד רביבו מרים כדור לרחבה ושחף הלמן מחליק עם הראש פנימה 1-0 מהיר למרמורק.

 

שער מהיר של שחף הלמן שחוגג עם חבריו (באדיבות אתר ONE - נעם מורנו)
מרמורק לחצה ושלטה בכל המחצית, בדקה -12 איציק אבושדיד פורץ על הקו ומוציא רוחב לעידן שריקי שמ-5 עדיין לא ברור איך הצליח החמיץ, אך הוא קיבל כדור גדול ודחק החוצה.  דקה 24 מרמורק לוחצת ויוסי אסייג מתנהל בצד שמאל, מוציא כדור לעידן חג'ג' שמגלגל את הכדור פנימה 2-0 קליל למרמורק שבדקות אלה רק היא נמצאת על המגרש ורואה את הלאומית קרובה מתמיד.

 

עידן חג'ג' חוגג בדרך לליגה הלאומית (באדיבות אתר ONE - נעם מורנו)


בדקה ה-30 כפ"ס מנסה לתקוף ודוד שני בועט מ-20 מטר הישר לידיו של עידו לוי שוערה של מרמורק. בעיטה ראשונה של כפ"ס למסגרת של מרמורק. 
2 דקות עוברות מגנה של מרמורק דרור ניר עם פריצה מהקו לאמצע, שחרר פצצה לשער שפגעה בקורה הפנימית והחוצה...סנטימטרים מהקו... הכדור מתגלגל לו על הקו ולא מוצא רגל מסיימת.


תשע דקות למחצית דודי סטולפר מגיב בחילוף מהיר ונכון ומוציא את שקד חתוכה והכניס את יוסף אברה על מנת לעבות את הקישור. כל הכבוד למאמן החדש שרואים שהוא מבין כדורגל ויודע מה צריך לעשות, ובעיקר לא עושה חשבון וגם אם צריך עושה חילוף מוקדם. 


יש לציין שכל כך חם במזג אוויר והשחקנים של מרמורק נראים מתקשים לזוז ועד כדי כך שאפילו דוד רביבו נראה טוב היום, לפחות זז... אבל גם זה עד המחצית כי במחצית השנייה הוא כבר לא יכול היה (טוב שהוציאו אותו)... ארבע דקות למחצית כדור קרן של דוד רביבו מוצא את ראשו של עידן שריקי שנוגח קשתי מעל השוער אך הכדור נעצר במשקוף ולא חודר פנימה.


במחצית השנייה כפ"ס החלה להתעורר וליזום והם נראים הרבה יותר טוב מהמחצית הראשונה... בדקה ה-53 יוסף אברה המחליף עושה מהלך יפה, מוסר לירין הלל שמוביל כדור ומ-20 בועט טוב כדור שמפספס במעט את השער. 4 דקות עוברות וכפ"ס שהחלה לתקוף מגיעה על שכרה כשיוסף אברה מקבל כדור מעידו שוקרון ובועט פצצה לחיבור ופנימה. שער יפה של אברה. 2-1.

 

כפ"ס עוד מאמינה... (באדיבות אתר ONE - נעם מורנו)


חמש דקות לסיום המשחק מרמורק יוצאת להתקפה אחת מהבודדות במחצית השנייה, עידן  חג'ג' מסר לגיא עובדיה שבעט פצצה מ-16 מטר לכיוון החיבורים אבל הכדור חומק החוצה. בעיטה אדירה לעובדיה. מרמורק תוקפת בדקות הסיום אבל כפ"ס יותר מסוכנת. המשחק מסתיים ומרמורק סוף סוף חוגגת את העלייה!!! ברכות!

 

שחקני מרמורק בסלפי העלייה (באדיבות אתר ONE - נעם מורנו)

 

תגובתו של מאמן כפ"ס דודי סטולפר בסיום: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בליגה - מברך אותם על העליה. אנחנו נלחמים על החיים. אני רווה הרבה נקודות אור במשחק הזה והפנים שלנו להכין את הקבוצה למבחנים בצורה הכי טובה שאפשר".

דודו בן שושן מניף את אייל גולן על הכתפיים (באדיבות אתר ONE - נעם מורנו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך?!? (מרמורקי 22-04-2017, 16:57)
    איך 1500?בתוך אוהד הקבוצה שנכח במגרש,היה משהו כמו בין700-800 לא מעבר,אין צורך להגזים...
  2. כל הכבוד (הוגה דעות 22-04-2017, 17:00)
    לכל מי שעשה במלאכה ובעמלו ראה ברכה הנהלה מאמנים שחקנים ואוהדים התגברו יפה על כלהמכשולים עם כל האמונה עקפו את נס ציונה וללא ליאות הביאו אליפות
  3. לא אמיתי (אורח 22-04-2017, 18:02)
    איך אתה כותב 1500 אוהדים של מרמורק היו רק 500 תתבישו לכם לא יפה
  4. כנסו (אוהד 23-04-2017, 10:49)
    כרגיל אוהד רון משקר ומגזים מאיפה באו ,1500 היו במגרש 783 איש בלבד אוהד מתי תהיה בנדאם