"יש לנו שחקנים גברים שהולכים לתת פיניש מטורף בפלייאוף"

כך אמר חלוצה של הפועל איכסל, אבי מלכה. רגע לפני סיום העונה הסדירה ופתיחת הפלייאוף ערכנו עם אבי מלכה ראיון בו הוא מדבר על הכל. "עליתי לשחק עם דלקת בברך", "אחרי ההפסדים לרובי וחדרה חווינו ירידת מתח", על החשש להגיע לקבוצה מהמגזר: "היו לי חששות אך הן מהר מאוד חלפו", "נתנו לי כבוד כמו שלא קיבלתי בשום מקום". ועל מאמנו: "אני אהיה איפה שאיימן יאמן", "הוא יגיע לרמות הגבוהות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-04-2017
  • 11:28

אבי מלכה, מלך שערי ליגה א', מה קורה לך ולקבוצה בחודש האחרון?
"קודם כל חשוב לי להגיד שלמרות שלא עלינו מהמקום הראשון, אני עדיין חושב שאנחנו עושים עונה גדולה ושאיכסל הפכה להיות מעוד קבוצה בליגה לקבוצה אטרקטיבית, שאם תמשיך באותה דרך בסוף היא תהיה בליגה לאומית ולא יעזור לאף אחד. יש באיכסל את כל התנאים להצליח... לגבי החודש האחרון אני יכול להגיד לך שיש משפט 'כגודל הציפייה גודל האכזבה', וזה בדיוק מה שקרה לנו אחרי שנכשלנו במשחקים נגד חדרה ורובי, היינו כל כך מאוכזבים שעברנו ירידת מתח קשה מאוד ונכנסנו לתקופה הפחות טובה שלנו דווקא בסוף... לגבי אני יכול להגיד לך שבמשחק מול חדרה שיחקתי פצוע עם דלקת בברך, אני יכול להגיד לך שרוב השחקנים לא היו משחקים והיו נחים אבל אני שונא את המילה הזאת לנוח, ובשיתוף פעולה עם ההנהלה ואיימן, כמובן טיפלנו בבעיה בהדרגתיות ותמכו בי בכל התקופה הזאת אם זה בטיפולים ואם זה להוריד אימון כדי להקל על העומס, אבל היום ברוך השם הכל מאחורינו. אנחנו חושבים רק על הפלייאוף וכל האנרגיות מופנות לשם אני מאמין גדול בקבוצה ובחברים שלי ואני אומר לך שאנחנו הולכים דרך הפלייאוף עד הסוף כי לא יכול להיות שעונה כזו מיוחדת תיגמר ככה".

 


אבי מלכה ללא ספק השחקן הדומיננטי באיכסל (מאור אלקסלסי)


עושה רושם, שרובי וחדרה עשו רכש מטורף בינואר ואיכסל עשתה רכש חלש. ולמרות סוללת השחקנים, עושה רושם שרק אתה מחזיק את הקבוצה, וכשאתה לא מתפקד אין מי שיחליף אותך. מה דעתך?
"אני לא מסכים איתך לגבי זה שהרכש חלש. בינואר שהקבוצה רצתה להתחזק כדי להמשיך להתמודד על העליה אני יודע שהיה חשוב לאיימן ולהנהלה קודם כל להביא אנשים טובים לחדר הלבשה, כי יש לנו חדר הלבשה מיוחד שאני אומר לך אין דברים כאלה והייתי בהרבה מקומות ובזה הם הצליחו. לגבי היכולת של הרכש אין עליו עוררין, אם תסתכל טוב הגיעו אלינו שחקנים שעשו ועוד יעשו המון דברים טובים בליגה א' והם נחשבים שחקנים בכירים של הליגה. הם נתנו לנו הרבה דברים טובים ואני מבטיח לך שהם לא אמרו את המילה האחרונה ועוד השנה הם יתנו הרבה לאיכסל".
אבי המשיך ואמר: "אי אפשר להסתיר את העובדה שאני דומיננטי בקבוצה, בגלל זה המשכתי לשחק גם שהייתי פצוע. אבל יש לנו שחקנים כשרונים ומובילים בליגה שזה לא בסדר לקחת מהם את העונה הגדולה שהם עושים".


ספר קצת על הקבוצה מבחינת תנאים, על ההנהלה ועל הקהל שלכם.
"אני לא אשקר לך, בהתחלה היו לי חשדות ללכת לשחק במגזר אבל מהר מאוד הם חלפו! קיבלו אותי שם כמו בן בית והכבוד שנתנו לי שם לא קיבלתי באף מקום. יש באיכסל תנאים מצוינים ואווירה של משפחתיות. יש לנו קהל מדהים שמאוד מחובר לשחקנים וליווה אותנו לכל מגרש ועודד אותנו בכל מצב, ועד היום מאמין בנו. איפה ראית שחקנים רוקדים עם הקהל חצי שעה אחרי כל משחק? אני גאה בזה שהצלחנו לסחוף אחרינו כפר שלם ואנשים שלא הגיעו הרבה זמן למגרש, הגיעו השנה. אי אפשר לשכוח את כל מה שעשינו - היינו 18 מחזורים בכללי מקום ראשון ויש לנו שחקנים 'ווינרים' וגברים אחד אחד שהולכים לתת פיניש מטורף".

 

אבי מלכה וחבריו חוגגים עם הקהל (מאור אלקסלסי)


כבשת העונה 23 שערים בכל המסגרות ועוד לא נגמרה העונה, ואני יודע שקבוצות כבר מעכשיו פונות אליך, איפה נראה אותך בעונה הבאה?
"אני כרגע מתעלם מכל מה שקשור לעונה הבאה. יש לנו עוד מטרה להשיג וכל האנרגיות שלי מופנות לפלייאוף כדי לעשות היסטוריה עם איכסל. ויש לי עדין מטרה אישית להיות שחקן העונה בליגה אבל אם כל כך מעניינת אותך עונה הבאה תשאל את איימן חלאיילה. אני מאמין שאני אהיה איפה שהוא יהיה אלא אם הוא יהיה ברמות הגבוהות שלשם אני חושב שהוא שייך והוא עוד יגיע".

 

אבי מלכה יחד עם מאמנו שהוא כל כך מעריך - איימן חלאיילה (יואל דה וריס)

אבי מלכה פותח את הלב (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניפגש בפלייאווף מלכה (רונן מאילת/טבריה 24-04-2017, 12:41)
    מקווה שנעבור את המשוכה של אכסל. מצפה לפייט טוב של עירוני גם באכסל. אנחנו קבוצה די ותיקה בליגה א. על כן מצפה שנעבור אותם.
  2. ניפגש בפלייאווף מלכה (רונן מאילת/טבריה 24-04-2017, 12:41)
    מקווה שנעבור את המשוכה של אכסל. מצפה לפייט טוב של עירוני גם באכסל. אנחנו קבוצה די ותיקה בליגה א. על כן מצפה שנעבור אותם.
  3. מלכה (פני בית שאני 24-04-2017, 14:17)
    שחקן טוב רק חבל שהוא לקראת הסוף מתחיל למקור משחקים חשובים אין אמונה בו מכר אותנו לנשר לפני שנתים חבל שחקן טוב חלוץ נהדר בהצלחה
  4. לא תעברו את טבריה שהם קבוצה קשוחה וחזקה וגם פירקה את איכסאל (בית שאני 24-04-2017, 14:32)
    אנחנו נעבור את שפירא ואז נעיף גם אותך
  5. אבי (יוסי בית שאן 24-04-2017, 15:24)
    קודם תשחק.לירון אלימלך שם אותך בכיס הקטן.ימהמר.מוכר משחקים.התגלה הבלוף
  6. למס׳ 1 (אוהד איכסל 24-04-2017, 15:49)
    תבואו נארח אותכם יפה , אבל תזכור כשקבלתם 4-1 באיכסאל בסיבוב הראשון .. אותו דבר יחזור על עצמו ;)
  7. בית שאנים לא נמאס לכם. תקשרו שרוכים (אמיר איכסאל 24-04-2017, 21:19)
    לא נמאס לכם. תחזרו למחילות שלכם. תשלחו זר פרחים לאבי לוי שהחזיר לכם את 3 הנקודות. לצערכם הנקודות יוחזרו לדליה. ככה התקנון. מה שעבד שנה שעברה לחדרה ניצחון טכני נגד מגד אלכרום על אותו מקרה תקף גם כאן. אתם מצחיקים בית שאנים .. כסף לדלק אין לכם בשביל להגיע לעכו למשחק נגד שפירא. רוצים לנצח את איכסאל ברוכים הבאים 6/6 נקודות לקחנו מבית שאן. אז מתלהמים יקרים תחזרו לשרוך את השרוכים כי בזה אתם אלופים
  8. החלוץ הכי טוב בליגה בפער!!! (אחד שמבין 25-04-2017, 03:03)
    לבית שאנים שמגיבים כאן הייתם מתים שהוא ישחק אצלכם אתם קבוצה אפורה ורק בזכות אבי הגעתם לגמר הפלייאוף , סחב אותכם על הגב!! תמשיכו כל תחילת עונה להציע לו חוזה והוא ימשיך לסרב לכם עם חיוך.