האם מג'דל כרום בדרך חזרה לליגה א'?

לאחר שירדה בעונה שעברה לליגה ב', מנסה מג'דל כרום לחזור לליגה א' לאחר שלא הצליחה לעלות מהמקום הראשון. שני משחקים הם כבר עברו, וביום חמישי תתמוד הקבוצה מול הפועל זלפה על הזכות להתמודד מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה א' צפון. רגע לפני היישורת האחרונה תפסנו את מאמן הקבוצה אחמד סבע לראיון קצר...

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 24-04-2017
  • 09:08

הפועל מג'דל כרום שצנחה בעונה שעברה לליגה ב', התעשתה מהר בניסיון לחזור לליגה א' עונה אחת בלבד לאחר שירדה! הקבוצה הצפונית הייתה במשך כל העונה בקרב צמוד יחד עם הפועל שפרעם על כרטיס להעפלה ישירה מפסגת הטבלה!

 

"הקפיאו את קבוצת הנוער אצלנו. כשהשוער הראשון רבאח רבאח נעדר לשבועיים חשבנו לממש את אופציית שוער הנוער כשוער ראשי, אבל בעקבות ההחלטה הזו נאלצנו לשחק עם אחד משחקני השדה ובלי שוער אמיתי. זה אחד הדברים החשובים שגרמו לירידה ביכולת, כי השחקנים עשו עבודה הגנתית יותר מההתקפית ויצאנו בשתי תוצאות תיקו והפועל שפרעם ניצלה את זה והגלידה את הפער", כך אמר השחקן הוותיק לשעבר ומאמן הקבוצה אחמד סבע לגולר

 

לאחר שלא הצליחה לעלות מהמקום הראשון, הקבוצה הצפונית ניצחה בשני משחקים בפלייאוף, במקביל נשאר לה עוד שניים, והמשחק הקרוב הוא נגד המנצחת ממאבקי פלייאוף העליון של ליגה ב' צפון ב' הפועל זלפה.

מאמן הקבוצה אחמד סבע: "שני ניצחונות כבר נתנו פוש ענק לשחקנים, אנחנו מאמינים בעצמנו ומאמינים שנכתוב עוד שורה בהיסטורית הקבוצה. אנחנו לא מזלזלים ביכולת של הפועל זלפה שהם לדעתי קבוצה מאוד איכותית ויודעת איך להתנהל במשחקים הקשים".

 

סבע המשיך ואמר: "העונה שונה לגמרי, אני תמיד פותח עם 8-9 שחקני בית בהרכב, טוב שיש לי סגל ביתי רחב ועמוק , לכן אני חושב שהעונה הזו שונה לגמרי כי מביעה את איכות שחקני הבית".

 

אחמד סבע ששיחק במכבי נתניה ושם רשם תקופה מצוינת כשחקן פתח את הלב וסיפר על תחושתו לגבי התפקיד החדש אותו הוא ממלא: "להיות מאמן יותר קשה מלהיות שחקן, בתור מאמן אתה חייב להיות הכל בקבוצה, חייב להבטיח שקט בחדרי ההלבשה, מוטיבציה, גיבוש ואחווה. בתור מאמן צריך לבוא עם המון אנרגיות ושקט למשחקים ולבוא ממוקד בעבודתך ולשמוע את הטוב והרע. זה נשמע לי טוב ומרגיש נפלא בעונתי הראשונה בתור מאמן". 

 

המנצחת בית הפועל מג'דל כרום והפועל זלפה עתידה לשחק מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בטבלת ליגה א' צפון ולנצח אותה על מנת להשלים את משימת העלייה. התשובה האם מג'דל כרום תגיע למשחקי המבחן תתקבל ביום חמישי בשעה 19:00 בערב אחרי המפגש ביניהן.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתם שונאים את מלאכי איך אין סיקור של המשחק הדרמטי של הפליאוף (מלאכי שלי 24-04-2017, 10:28)
  2. מלאכי תחזרו לחורים שלכם יא משליכי אבניםםםםם (מלאכי חחחחח איפה זה בכלללללל עוד מציאה 26-04-2017, 10:31)
    מלאכי שלום ולא להתראותתתתתתתתת