ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-29

מחזור מספר 29 הסתיים בליגה א' דרום. מחזור בו מרמורק מנצחת ומבטיחה סופית את האליפות. כפר קאסם בקאמבק יפה מנצחת וכנראה מתברגת בפלייאוף העליון. בני יפו חוברת לשיכון המזרח וביחד יורדות לליגה ב'. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-04-2017
  • 20:01

מצטייני הדרום:

שוער - גליל בן שאנן (מכבי יבנה)

שוערה של מכבי יבנה, הוא הסיבה העיקרית שקבוצתו נמצאת בפלייאוף העליון. שוער ששיחק ברמות הגבוהות ומוכיח מדי שבוע שהוא מעל הליגה. עם עצירות יוצאות מהכלל. שוער שהביא ומביא הרבה נקודות לקבוצתו. 

 

גליל הביא לקבוצתו הרבה נקודות (ארז נעמן)

 

הגנה:

בלם - סולי צמח (בקעת הירדן)

בלמה הוותיק והטוב של בקעת הירדן. היה מצוין מול הוד השרון ולמרות שקבוצתו שיחקה את רוב דקות המשחק עם נחיתות מספרית, הוא החזיק את ההגנה ומנע כל ניסיון הבקעה של היריבה. יש לציין שגם ירדן אזולאי שהיה מהבולטים במשחק.

 

מגן ימני - שרון לוי (כפר קאסם)

מגנה של כפר קאסם, הוסט לעמדה זאת ע"י מאמנו שי מאור. וכנראה ששי קלע בול. שרון נותן כוח מיוחד בצד ההתקפי של קבוצתו, עושה פעולות טובות על קו ימין, גם הגנתית וגם התקפית. 

 

מגן שמאלי - דרור ניר (הפועל מרמורק)

מגנה השמאלי של מרמורק, היה מהבולטים בקבוצתו. עשה הגנה על הצד הטוב ביותר וניצל את יכולותיו ההתקפיות כדי לתקוף על צד שמאל, פרץ מספר פעמים על הקו והיה הכי מסוכן ש"חתך" לכיוון האמצע ושחרר בעיטה לעבר השער, דרור עשה זאת מספר פעמים והיה קרוב לכיבוש. מגן מהטובים בליגה ללא ספק.

 

דרור ניר, אחד המגנים הטובים בליגה (יוסי סוריק)

 

קישור:

סהר לוי (נס ציונה)

הקפטן של נס ציונה חוזר לעצמו. אין ספק שהיעדרותו מהמגרש למשך מספר מחזורים הייתה אחד מהגורמים לתקופה הפחות טובה של נס ציונה. סהר חזר להרכב ומוכיח משחק אחר משחק כמה הוא חשוב במערך של טסלפפה. הקפטן הכתום כבש שער נהדר והוסיף בישול בשישי האחרון ובנס ציונה יכולים רק לקוות שסהר ימשיך את היכולת הנהדרת במשחקי הפלייאוף. 

 

יובל אשכנזי (כפר שלם)

קשרה של כפר שלם, נמצא בכל מקום במגרש. יובל משקיע הרבה על המגרש ונותן כל משחק 100 אחוז של השקעה. כבש שער יפה והיה מהמסוכנים בקבוצתו. יובל שחקן שמוביל כדור ומסכן את שער ומרבה לסכן את שער היריבה. 

 

יובל אשכנזי נותן בכל משחק 100% (מני בן ארי)

 

אוהד אדלשטיין (כפר קאסם)

קשרה של כפר קאסם, משקיע הרבה לטובת הצלחת קבוצתו. ובמשחק החשוב מול השיכון הוא נתן כהרגלו את כל ההשקעה הנחוצה וכבש שער חשוב. לאוהד יש מהירות אדירה אותה הוא מרבה לנצל וזה יוצר הרבה מצבים לטובת קבוצתו.

 

מתן לוטטי (נס ציונה)-כוכב המחזור!

קשרה הנהדר של נס ציונה נמצא בכושר נהדר! בשישי האחרון כבש צמד מהיר והוסיף בישול לסהר לוי. מתן כבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים ואין ספק שהוא הגיע לכושר נהדר בזמן הטוב ביותר עבור קבוצתו. לוטטי כבש עד כה 11 שערי ליגה ורגלו עוד נטויה.

 

מתן לוטטי וסהר לוי, כמה שנס ציונה צריכה אותם בכושר במשחקי הפלייאוף (רמי גרידיש)

 

עדן מור ׁ(קרית גת)

עדן בעוד משחק מצויין, כבש צמד שערים והוכיח כי הוא הגיע למאני טיים של העונה בכושר שיא ועם 6 שערים בסיבוב השני עזר לקרת גת להישאר בליגה. 

 

התקפה:

מאי מזל (קרית גת)

חלוצה של קרית גת, מוכיח שהוא שחקן מהטובים בליגה, כבש שער חשוב לקבוצתו ועשה תנועה מצוינת. מאי יכול לשחק במספר תפקידים אבל כנראה שחלוץ זה התפקיד שהכי מתאים ליכולותיו הרבות. 

 

פיני מתנה (כפר שלם)

חלוצה של כפר שלם, קיבל הזדמנות ממאמנו שרון ברנשטיין ולקח אותה בשתי ידיים. כבש שער מול מחנה יהודה והוכיח שמקומו בהרכב הכפר. פיני חלוץ עם הרבה פוטנציאל שחייב לקבל דקות משחק ולהוכיח זאת. מאי עם שער ובישול מוכיח כמה קרית גת היתה צריכה אותו ברגעים החשובים של העונה.

 

שרון ברנשטיין, מגיע לכל משחק בשביל לנצח (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: שרון ברנשטיין (כפר שלם)

חיים לוי וקרית גת ניצחו את אזור והבטיחו את ההישארות באופן מרשים. שי מאור עם ניצחון גדול וחשוב מאוד כנראה ומבטיח את המקום בפלייאוף העליון אבל מעל כולם הרשים ומרשים אותנו מאוד שרון ברנשטיין, מאמנה של כפר שלם שמגיע לנצח בכל משחק. שרון ששיחק שנים רבות בליגה א' קיבל את המושכות מאביחי יחיא בתחילת העונה לאחר שהחליף את חיים שאבו ומאז הוא מביא תוצאות יפות. שרון מתפתח להיות מאמן מצוין לא פחות מהשחקן שהוא היה. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד מתי תלמד להודות (גולר בושה 24-04-2017, 20:38)
    האמת כואבת שחקן המחזור לוטטי? 11 שערים? אתה נגד מרמורק קבוע
  2. יאללה כפר שלם! (אוהד 24-04-2017, 22:38)
    אוהבים!
  3. מה הקשר 11 גולים? צמד שערים זה כוכב (למס. 2 25-04-2017, 06:12)
  4. הכוכב האמיתי של המחזור זה יוסי אסייג (אחד שיודע 25-04-2017, 10:58)
    אבל מרמורק בגולר זו מילה גסה
  5. גליל שוער מעל הליגה (גליל המלך 25-04-2017, 21:04)
    שוער עם נסיון ומשדר שקט להגנה וכל משחק מציל תקבוצה ב3 גולים לפחות מקומו בליגות הבכירות
  6. לפרגן לדימונה שכחתם (ישראל 27-04-2017, 07:00)
    דימונה עשתה עונה נהדרת ואף אחד לו מזכיר את זה למה ביגלל שאנחנו מהדרום