ליגה א' צפון: נבחרת המחזור ה-29

מה היה לנו המחזור, מי הרשים ונכנס לנבחרת המחזור? מי מצטיין המחזור ומי מאמן המחזור? בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון, המעניק לכוכב המחזור ומאמן המחזור ארוחה זוגית!!!

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 24-04-2017
  • 15:59

במחזור ה-29 והאחד לפני האחרון בעונה הסדירה בליגה א' צפון נקבע כי העולה לליגה הלאומית היא הפועל חדרה שרשמה עונה מצויינת והראתה עליונות ברב חלקי העונה, כמו גם במשחקים הקריטיים. רובי שפירא נותרה כנראה בטראומה מהאירועים במשחק נגד חדרה ושמטה יתרון על צעירי כפר כנא שרשמה ניצחון משמעותי מאוד עבורה במאבקי התחתית. בעוד באקה אל גרבייה הבטיחה את הישארותה, הפועל כפר כנא והפועל טירה הפסידו, כאשר גם מכבי דלית אל כרמל מסובכת. זהות היורדת והקבוצה שתגיע למבחנים יקבעו ביום שישי.

 

תמונת הפלייאוף העליון נסגרה, כאשר עירוני טבריה גברה על הפועל כפר כנא והבטיחה את המקום הרביעי וכן הפועל בית שאן גברה על עירוני קריית אתא והבטיחה את המקום החמישי. המחזור הבא יהיה רובו לפרוטוקול בלבד, מלבד שני משחקי התחתית בין צעירי כפר כנא למ.ס טירה ומכבי דלית אל כרמל שתארח את הפועל כפר כנא.

 

שוער:

גבריאל כהן (עירוני טבריה)- מעל חודש שהשוער לא זכה להזדמנות בשל יכולת מצויינת של תדמור. ביום שישי הוא הוכיח שיש על מי לסמוך גם בספסל, כאשר נעל את השער במשחק נגד הפועל כפר כנא, למרות יכולת לא טובה של חבריו והציל שלושה שערים בטוחים.

 

הגנה:

אמרי זייד (אסי גלבוע)- במשחק לא טוב של אסי גלבוע ביום שישי בו הייתה חייבת לנצח כדי להישאר בליגה, בלמה היה יציב בחלק האחורי וסיכל את ההזדמנויות של מגדל העמק.

זייד. משחק שקט שלו בדרך להישארות של אסי גלבוע (צילום: מאור אלקסלסי)

 

עתאמה בוטרוס (מכבי דלית אל כרמל)- בפעם הראשונה מזה שלושה חודשים הצליחה מכבי דלית אל כרמל לשמור על שער נקי ועוד במשחק החוץ נגד באקה אל גרבייה שנמצאת בכושר נפלא. שחקן ההגנה שלה, בוטרוס היה ממצטייני המשחק, למרות שהקבוצה במצב קשה לקראת המחזור האחרון.

 

עמית פלכטמן (עירוני טבריה)- במשך כמעט עונה שלמה חיכה השחקן הצעיר לקבל את ההזדמנות שלו, בשישי האחרון הוא סוף סוף קיבל אותה, היה מצויין ואף גרם לכאבי ראש למאמנו לקראת המשך משחקי הפלייאוף.

 

שי כנפי (הפועל בית שאן)- אז נכון שלא מדובר ביכולת שלו מהעונה שעברה, אך כנפי שעבר פציעה נותר אחד המגנים השמאליים הטובים בליגה. בניצחון על קריית אתא הוא היה נפלא בשני צדי המגרש.

 

קישור:

אורן עידו (צעירי כפר כנא)- לא בטוח אם זה המפגש מול האקסית או העובדה כי קבוצתו בסכנת ירידה, אך עידו הותיק רשם את אחד ממשחקיו הטובים העונה ובלט בניצחון של צעירי כפר כנא נגד רובי שפירא חיפה שנתן לה קצת אוויר.

עידו. הצטיין נגד רובי שפירא חיפה (צילום: עמאר עואודה)

 

גמליאל פרץ (הפועל חדרה)- אחד השחקנים הקשוחים בשורות העולה לליגה הלאומית, רשם משחק טוב בניצחון על מ.ס. טירה ביום שישי האחרון. מי יודע אולי אם ימשיך ביכולת הזו ימצא את עצמו בליגה הלאומית בעונה הבאה.

 

שנהר מורד (אסי גלבוע)- המשחק בין הפועל מגדל העמק לאסי גלבוע לא ייצר הרבה רגעים שייזכרו על ידי הנוכחים במגרש, אך את כל אלה שכן ייצר שנהר מורד שהיה מעורב בשער הניצחון והראה שיש לו טכניקה גבוהה מרב שחקני ליגה א' צפון.

 

סלים עמאש (הפועל חדרה)- עונה נפלאה לקשר הצעיר של העולה החדשה לליגה הלאומית, ביום שישי הוא כבש את השער הראשון בניצחון על מ.ס. טירה והמשיך בכושרו כל הדרך לעלייה של קבוצתו.

 

עמאש. משחק נפלא שלו ושער (צילום: שאקר מואסי)

 

התקפה:

מיכאל קירטבה (הפועל הרצליה)- הפועל הרצליה עשתה את העבודה מבחינתה כשגברה על צור שלום כשעוד היה לא סיכוי להגיע לפלייאוף. החלוץ הדומיננטי הוסיף שער נוסף לרזומה שלו והוכיח שוב שיש על מי לסמוך ברגעי האמת.

 

לירון אלימלך (הפועל בית שאן) שחקן המחזור!!!- בשבוע שעבר חזר המוציא לפועל העיקרי של הפועל בית שאן מפציעה לאחר חודש של היעדרות. ביום שישי הוא כבר נכנס לכושר עם צמד במשחק הניצחון נגד קריית אתא שסידר לקבוצה כרטיס לפלייאוף העליון.

אלימלך. צמד שלו הוביל את בית שאן לפלייאוף העליון- שחקן המחזור!! (צילום: אביב עובדיה)

 

מאמן המחזור:

צחי אילוז (צעירי כפר כנא)- הרבה ביקורת קיבלה צעירי כפר כנא במהלך העונה, אך כשהקבוצה מנצחת במשחק חוץ את רובי שפירא חיפה, בהחלט צריך לומר מילה טובה. ניהול משחק מבריק של אילוז שהוביל את שחקניו לחזרה מפיגור. כעת צעירי כפר כנא תלויה בעצמה במחזור האחרון כאשר ניצחון ישאיר אותה עונה נוספת בליגה. ראוי לציין את מאמן עירוני טבריה, אילן סויסה שבזכות הניצחון על הפועל כפר כנא הבטיח את המקום הרביעי וכן את איתן טייב מאמן הפועל בית שאן שהוליך את קבוצתו לניצחון נגד קריית אתא שהבטיח לה את הכרטיס האחרון לפלייאוף.

 

אילוז מאמן המחזור!. ניצחון ענק של צעירי כפר כנא שכרגע תלויה בעצמה (מאור אלקסלסי)

 

בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המחזור ומאמן המחזור ארוחה זוגית!!!

הוסף תגובה
תגובות
  1. 7x90= 630 (באקה 25-04-2017, 08:21)
    630 דקות לא ספג שער אוהד דוד שוער באקה .. שבר שיא בליגות א.
  2. הההההההה. מצחיק הדבר (שאייב 25-04-2017, 14:58)
    באמת מצחיק הדבר שנקרא צחי אילוז מאמן המחזור. הרי אתר גולר נחשב לדבר הטוב ביותר וחילופי לאתר הקומבינות והמושחת שנקרא דבל פס. איך הימרתם על אילוז כמאמן המחזור.(כנראה הבוס של דבל פס עבר לנהל אותכם גם). הלא ידעתם שברגע שחדרה יובילו 2.0 או יותר אז אין לשפירא מלחפש גם אם ינצחו 10.0. אז מה היה כדאי להפסיד את המשחק ולהרוויח משכורת חודשית לכל שחקן או לנצח 10.0 ולהשאר באותו מיקום מכובד?....תהיו מציאותיים... אגב.... תיהנה צחי בפעם האחרונה כמאמן כדורגל הימים של באקה לא יחזרו אליך לצמיתות....
  3. הבחירה של המאמן אילוז פשלה גדולה לאתר גם אם הייתי מאמן הייתי מנצח שפירא העלובים לאחר 0-2 בטירה (ראמי 26-04-2017, 09:09)