"שמח שנשארנו בליגה, עונה הבאה הכל פתוח"

כך אמר מאמנה של בני נחף מליגה ב צפון א', אמיר ראדי, מי שהיה עוזרו של צחי אילוז במכבי כפר קנא, ושנקרא לקבוצת מכבי בני נחף על מנת להשאיר אותם בליגה לאחר 10 משחקים ללא ניצחון. לאחר סיום טוב יחד עם קבוצתו הצליח ראדי להשאיר את בני נחף בליגה! ראדי: "העבודה המנטלית היא זו שהשאירה אותנו בליגה"

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 26-04-2017
  • 14:03

לאחר שלא הצליחו לנצח יותר מ-10 משחקים ברצף ולאחר שהבינו שהקבוצה בדרך הבטוחה בדרך לירידת ליגה, החליטה הנהלת מכבי בני נחף לעשות צעד משמעותי ומפתיע ופנו לעוזר מאמן צעירי כפר כנא, אמיר ראדי וביקשה ממנו לנסות ולהרחיק את הקבוצה מסיוט הירידה. 

 

ראדי, מי שהיה אחד החלוצים הטובים בצפון, הסכים לקחת על עצמו את התפקיד, והחל את עבודתו עם קבוצתו החדשה במטרה אחת ברורה - לשרוד בליגה! אמיר ידע שמסע ההישרדות הולך להיות קשה שכן נשארו שלושה מחזורים בלבד, ואם הקבוצה תצליח לצבור את הנקודות אז הנס יתגשם והקבוצה כן תצליח להישאר בליגה. וזה אכן מה שקרה - הקבוצה הצליחה לנצח בשני המשחקים האחרונים מול איחוד מג'דל כרום במחזור לפני האחרון ואת אחי עכו בתוצאת 2-1 בדקות ה-90 אחרי מהפך מושלם.

עם שני הניצחונות האלה, הקבוצה המתאוששת מהצפון הצליחה להגיע למשחקי המבחן מול ביתר חיפה, וכמו ווינר אמיתי, אמיר הצליח להכין את שחקניו למשחק הסופר חשוב ולנצח 1-3. שהשאיר את הקבוצה סופית בליגה.

 

אמיר ראדי השאיר את בני נחף בליגה (מאור אלקסלסי)

 

בשיחה קצרה לאחר ההישארות אמר המאמן: "הגעתי לקבוצה מאוכזבת ומפורקת, אחרי שהיו עם רגל וחצי למטה, הגעתי והכנסתי בתוכם אמונה גדולה שזה לא נגמר עד שזה נגמר. חדר ההלבשה לא היה מספיק מושלם אך הצלחתי בזמן קצר לייצר גיבוש. אני מאמין שהעבודה המנטלית היא מי שהשאירה אותנו בליגה". 

 

אמיר סיים את העונה כמאמן שהצליח לעשות את מה שלא הצליחו המאמנים שלפניו לעשות. לגבי עתידו אמר ראדי: "יש לי הצעות רבות וחייב לשקול אותם".

צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות