האם אוהד קדוסי לא משחק בגלל בונוס שצפוי לקבל אם יכבוש שער נוסף?

הזוי!! על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר, אוהד קדוסי,מי שנחשב לחלוץ מהבכירים בליגה הלאומית, לא משחק בגלל החשש של הנהלת ראשון לציון שאם יכבוש שער נוסף יצטרכו להחתים את השחקן לעונה נוספת. האם ככה ראוי שהנהלה רצינית תפעל? איפה המאמן ה"בכיר" שלא היה מעדיף את קדוסי על המגרש? התנהלות מבישה להנהלה מבישה. - טור דעה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-05-2017
  • 09:08

אוהד קדוסי (בן 31) הוא אחד החלוצים הכי טובים שיש בליגה הלאומית כיום. להפועל ראשון לציון הוא הגיע בתחילת העונה בקול תרועה, כשביחד עם נס זמיר ועוד מספר שחקנים בכירים הם הגיעו על מנת להצעיד את הכתומים להתמודדות על עליית ליגה בסוף העונה. 

 

אוהד קדוסי במדי ראשון לציון. זו הפעם האחרונה שנראה אותו כך? (צילום - חן קלדרון)

 

תחילה החיבור שלו לקבוצה ולמועדון היו נראים כמו כפפה ליד. ב-10 המחזורים הראשונים של העונה הוא כבש 5 גולים ולמרות שהיו חילופי מאמנים (ניר ברקוביץ' החליף את גילי לבנדה) הוא המשיך להיות דומיננטי.

לקראת החלק המכריע של העונה הוא נמשך אחרי היכולת החלשה של קבוצתו והיה פחות בולט בכיבוש שערים, אך עשה עבודה חשובה בהתקפה של ראשון. 

 

האם אוהד קדוסי הוא גולר ואחד החלוצים הכי טובים בליגה הלאומית?

בפירוש כן.

 

אז איך זה ייתכן שקדוסי, שכרגע נמצא עם 12 שערים בליגה (הכובש המצטיין של הפועל ראשון בצוותא עם נס זמיר (9 שערים) ) לא נספר בשבועות האחרונים ע"י המאמן ניר ברקוביץ' בכך שהוא מדשדש בין הספסל ליציע?

התשובה נמצאת כנראה, אצל הניהול הכושל והברברי של משפחת ברקוביץ' לכאורה. מסתבר לחלוץ יש סעיף בחוזה, שאם הוא מגיע ל-13 כיבושים במהלך כל העונה הוא יזכה לחוזה משודרג ומובטח לעונה הבאה הקבוצה".

 

מהרגע בו כבש את השער ה-12 במספר שלו במשחק התבוסה של ראשון בעפולה (2-6) לא רק שהוא לא נספר כנראה, ע"י ברקוביץ' אלא שבמשחק האחרון הוא נצפה יושב ביציע הכבוד באצטדיון "הברפלד" עם בתו והבאת פניו אמרה הכל.

 

ההתנהלות של הנהלת הקבוצה ובראשה משפחת ברקוביץ, לכאורה, לא מפתיעה אף אחד לאור מה שקרה שם במהלך העונה. חילופי מאמנים ומינוי אחיו למאמן ראשי של הקבוצה הבוגרת, קללות וגידופים לכאורה, של ניר ברקוביץ' על הקהל כולל שפיכת מים, חוסר שיווק מוחלט של המועדון בכלי התקשורת (העומד בראשו הוא אחד מאנשי תקשורת הספורט החזקים במדינה) ויחס מזלזל שכזה לשחקנים בכירים במועדון. אגב, זו לא פעם ראשונה שיש יחס משפיל כזה מצד ניר ברקוביץ' כלפי שחקנים בכירים. במקרים הקודמים יצא לו להוציא שחקנים בכירים בחילופים אחרי כ-20 דקות משחק ולהעיף שחקן מהספסל תוך כדי משחק להתלבש בחדר הלבשה.

 

האם ליחס כזה ראוי שחקן בכיר בקבוצה ובליגה הלאומית?

תחליטו אתם.

 

(טור זה הינו טור דעה בלבד)

חן קלדרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ליצן, בושה שחצן אפס וחסר יכולת (ציון 08-05-2017, 11:21)
  2. טוב יש צדק! לכבוש בגרבג' טיים ולקבל חוזה משודרג זה נשמע הכי אנפנטילי. (רפי 08-05-2017, 16:31)
    אים הוא שווה כבר יחטפו אותו אבל לקבל חוזה משודרג כתוצאה מסעיף מצחיק נו תמצאו עוול במקום אחר הוא הרים להם להנחתה.
  3. משפחת ברקוביץ (יעקב שחר 09-05-2017, 06:51)
    פה גדול בדיחה