השחקן המצטיין של משחק ההישרדות בליגה א' דרום בחסות לזרוביץ: ניב פורת

ניב פורת שחקנה של בית"ר כפ"ס נבחרה לשחקן המצטיין במשחק ההישרדות מול אור יהודה שלמעשה השאיר את קבוצתו בליגה. ניב בישל את שני השערים בניצחון קבוצתו 2-1, והוא זוכה באורחה זוגית מתנת לזרוביץ...

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-05-2017
  • 20:12

ניב פורת (20) התחיל לשחק במחלקת הנוער של מכבי תל אביב עד גיל 15 ומשם עבר לבני יהודה, פורת התחיל לשחק הגיל חריג עד ינואר ואז יצא לבית"ר כפר סבא עד סוף העונה. 

ניב נבחר לשחקן המצטיין במשחק ההישרדות בין בית"ר כפ"ס לאור יהודה כשהוא מבשל פעמיים וזוכה לארוחה זוגית מתנת לזרוביץ, ברכות...
"אני שמח שיצא לי במשחק חשוב של המועדון לבשל את שני השערים שעזרו לקבוצה להישאר בליגה. תודה רבה על הבחירה בי ועל הפרס".
על המשחק עצמו מול אור יהודה אומר ניב: "המשחק נפתח מבחינתו בצורה מצוינת עם שער מהיר ואחר כך בא השער השני, במחצית השנייה היינו פחות טובים אבל העיקר שניצחנו".

ספר לנו מה דעתך על העונה כולה של בית"ר כפ"ס ושלך בפרט: "אני חושב שהעונה מבחינתנו כקבוצה הייתה פספוס, לא היינו שווים להיות במשחק שמוביל לירידה כי יש חומר שחקנים טוב בבית"ר כפר סבא, אבל אין מה לעשות לפעמים לא מתחברים הדברים. מבחינה אישית הייתה לי חצי שנה טובה בבית"ר, קיבלתי גיבוי מהמערכת והשחקנים בשבילי זה שנה ראשונה בבוגרים והייתי צריך את העזרה הזאת".
מה קורה איתך בעונה הבאה? אתה נשאר בבית"ר כפ"ס?
"את העונה הבאה אני פותח בבני יהודה אליה אני שייך, אין לדעת מה יהיה אני תמיד מכוון ושואף הכי גבוה".

לסיכום אמר ניב: "אני מודה למועדון במיוחד למקסים, לדני ולאלברט שנתנו את הגיבוי המלא לכולם ואת השקט שבסופו של דבר זה נתן לנו לבוא למשחק העונה בשיא הרוגע". 
 

השחקן המצטיין של משחק ההישרדות בליגה א' דרום בחסות לזרוביץ: ניב פורת (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניב פורת (פיני איוניר 09-05-2017, 12:05)
    השרון היה.והיום כישרון גדול יותר.בחור שקט שעובד ועושה את המותן עליו ב 100 %.יגיע גבוה ורחוק כפי שהוא מכוון.בהצלחה ממני ומכל שכונת נווה אמירים.