שחקני ליגה א' צפון מנחשים מי תעלה לגמר המחוזות

לאחר ההעפלה של רובי שפירא ועירוני טבריה לגמר המחוז הצפוני, רועי סימוני ערך סקר בקרב כמה שחקנים בליגה א' צפון בכדי לדעת מי תהיה זאת שתעלה לגמר המחוזות, מי חושב שרובי, ומי דווקא חושב שטבריה בעלת ניסיון רב במעמדים האלו... כנסו ותראו...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 10-05-2017
  • 14:59

שלום עקיבא: אין ספק ששתי הקבוצות הטובות בליגה נפגשות, רובי לא רגילה למעמדים האלו מפני שזאת עונתה הראשונה בליגה א', מנגד טבריה עטורת ניסיון במעמדים האלו ואין לי ספק שהיא גם תנצח, בשבילי טבריה תמיד פייבוריטית והיא גם תנצח.

 

לירון אלימלך חושב שהמזל יילך עם טבריה (אביב עובדיה)


לירון אלימלך: משחק מאוד מעניין. שתי קבוצות חזקות שראויות להגיע למעמד גמר פלייאוף. לדעתי אין פייבוריטית למשחק. במשחק אחד הכל יכול להיות, יתרון קל לרובי בגלל שהיא המארחת, אבל לטבריה יש מזל במשחקים האלו ובסוף היא זאת שתנצח ותעלה לגמר.


אבי מלכה: אני אישית מאוד אוהב את משחקי הפלייאוף, אלו משחקים עם הרבה עניין. לטבריה יש את המאמן אילן סוויסה וחן ידען המוכשר שהוא שחקן מעל הליגה. לרובי שפירא יש את יתרון הביתיות ועומר בוארון שמוכיח שהוא שחקן מכריע בליגה הזאת, לרובי גם יש סגל שחקנים יותר איכותי מטבריה וזה מה שיכריע את ההתמודדות לדעתי רובי תנצח 2-1.

 

מלך השערים הולך עם רובי (מאור אלקסלסי)


ניסן רביבו: לפי דעתי זה הולך להיות משחק שקול, שיימשך להארכה ואפילו לפנדלים. שתי קבוצות עם סגל שחקנים מצוין ומאמנים מוכשרים מאוד. רובי פייבוריטית, אבל לדעתי טבריה היא זאת שתנצח ותעלה לשלב הבא.

 

מאור סיסו חושב שבמשחק יוכרע מהנקודה הלבנה... (מאור אלקסלסי)


מאור סיסו: איזה משחק. שתי קבוצות עם קהלים שהם חוויה עבור כל שחקן כדורגל, תוסיפו לזה שני מאמנים מצוינים עם סגל שחקנים נהדר. יתרון הביתיות של רובי אמורה להיות לטובתה, אבל בתור אחד ששיחק בטבריה כמה שנים טובות יהיה קשה להספיד אותם כל כך מהר, אין ספק שהם עושים עונה מדהימה יחסית לתקציב ועל כך מגיע שאפו. לפי דעתי המשחק ילך לפנדלים ומשם כבר רק אלילת המזל תקבע מי תעלה.


כפיר בן דוד: אין ספק שזהו משחק שמפגיש את שתי הקבוצות הטובות ביותר בליגה אחרי חדרה שכבר עלו, אני לא אובייקטיבי במקרה הזה. למרות שרובי קבוצה מצוינת אני רוצה וגם בטוח שטבריה היא תהיה זאת הקבוצה שתעפיל לשלב הבא.


אלירן חודדה: לדעתי רובי שפירא עם סגל שחקנים יותר מנוסה ועם חלק קדמי נהדר, לעומת זאת לטבריה יש חלק אחורי מנוסה וטוב. לשתי הקבוצות יש מאמנים שעושים עבודה טובה מאוד, בטבריה זה אילן סוויסה וברובי עודד קוטר. בכדורגל ברוב המקרים ההתקפה היא זאת שמנצחת משחקים ולדעתי רובי ינצחו ויעלו לשלב הבא. 

 

אסי גומא הולך עם טבריה (מאור אלקסלסי)
 

אסי גומא: בשנה שעברה אנחנו היינו בגמר נגד טבריה ועלינו לגמר, השנה טבריה עושה את זה שוב ומוכיחה הרבה אופי בכל הקשור למשחקי הפלייאוף, לרובי זאת עונה ראשונה בפלייאוף ובליגה א' בכלל. לשתי הקבוצות יש שחקנים שיכולים להכריע את המשחק, אני חושב שהמזל שהיה לטבריה לפני 3 שנים יחזור גם הפעם והם ינצחו.

רובי מול טבריה (צילום: מאור אלקסלסי ועודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמונה (גן וירק. טברייני מאמין 10-05-2017, 15:30)
    המזל הולך עם הטובים טבריה תנצח בגדול
  2. קבלו תוצאה 4:0 לרובי שפירא (משה מרציאנו 10-05-2017, 16:10)
  3. .... (אילנית 10-05-2017, 16:36)
    אמן טבריה ללאומית
  4. למשה מרציאנו (טברייני 10-05-2017, 17:29)
    נראה לי היית בשמש יותר מדי לך לישון אתה חולם,חחח
  5. טבריה (אוהד 10-05-2017, 17:29)
    קבל תוצאה 0:9 לטבריה!!!
  6. 2 תספר לנו על אייזה כדורים אתה חי? (טברייני 10-05-2017, 17:32)
    2 התבלבלת כנראה בסיבוב הראישון אלוהים היה איתכם ויצאתם בנס תיקו מול טבריה סיבוב שני לפרטוקול גם ניגמר תיקו אבל הפעם מצפה לכם הפתעה!!!!
  7. 2 אתה על טריפ כנראה (אוחנה מטבריה 10-05-2017, 17:33)
  8. לבוא קטנים ולצאת גדולים. (רונן מאילת/טבריה 10-05-2017, 20:24)
    קדימה טבריה לפרק. רוב שחקני הליגה הימרו עלינו. אל תביישו. בהצלחה לעירוני
  9. טבריה (טבריני מאושר 12-05-2017, 19:08)
    בית שאן תכלו את הכובע