אות הערכה ותרומה לליגות הנמוכות בחסות"לזרוביץ" מוענק לדני מליצקי

דני מלינצקי, אחד מאנשי הליגות הנמוכות המובהקים, קיבל ארוחה זוגית מתנת גולר ו"לזרוביץ'" בראשון לציון כאות הערכה על תרומתו לליגות הנמוכות. מלינצקי מספר על העונה שעברה הקבוצה שאליה הוא הכי קרוב בליגות הנמוכות, בית"ר כפ"ס, מדבר על הטעויות, שמחת ההישארות וגם: מה היה קורה אם המועדון היה יורד לליגה ב'?

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 09-05-2017
  • 12:08

דני מלניצקי מלווה את הליגות הנמוכות מאז שהוא ילד, מאוד מחובר לאנשים ובעיקר למועדון אחד, בית"ר כפ"ס – בעיר נעוריו. "הייתי מגיע קבוע למשחקים של בית"ר כפ"ס. לפני עשור התחלתי לעבוד בתחום התקשורת ומאז אני מסקר בקביעות את בית"ר והוד השרון. אני רוצה להגיד תודה ללזרוביץ' על הארוחה ועל שיתוף הפעולה עם אתר גולר שמביא את הסיפורים המעניינים של הליגות הנמוכות, שזה הכדורגל האמיתי בעיניי.

                       

"אני חושב שלמרמורק הגיע לעלות", אומר דני את דעתו על מה שקרה השנה בליגה שהוא כל כך אוהב, "בסופו של דבר הכסף הגדול עשה את ההבדל. באשר לכפר סבא, זו הייתה העונה הכי חלשה של בית"ר בשש השנים האחרונות, מאז שעלתה בקדנציה השנייה שלה לליגה א'".         

              

מה היו הסיבות לעונה הזו?

"נעשו הרבה טעויות ואני שמח שהם בכל זאת שרדו בליגה. עכשיו צריך שההנהלה תלמד מהן לקראת העונה הבאה כדי לא לחזור שוב למאבקי ההישרדות. כל הכבוד לבית"ר כפר סבא שעמדה בלחץ והצליחה להישאר בליגה א'. מלכתחילה היא לא הייתה צריכה להגיע למצב הזה, אבל כדור השלג סירב להיעצר. קבוצה כמו בית"ר היא חלק בלתי נפרד מהנוף של הליגה השלישית וירידה לליגה ב' הייתה עלולה להשאיר את המועדון הרבה שנים בליגות הנמוכות ולפגוע משמעותית במחלקת הנוער שמתמקדת בפן המקצועי, אבל לא פחות חשוב דואגת להקנות ערכים לחיים".

 

"יחד עם זאת, נעשו העונה הרבה טעויות ברמה הניהולית והמקצועית, התחלפו שלושה מאמנים ולמעלה מ-20 שחקנים - שזהו מתקון למאבקי ההישרדות ובלא מעט מקרים גם לירידת ליגה. כולי תקווה שיופקו הלקחים אחרי העונה הזאת שהייתה סיוט עבור הצהובים והקבוצה משכונת קפלן תשוב לצמרת".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה צלם דני (כפס 09-05-2017, 15:44)
  2. אחלה דני (אביחי בית"רי 09-05-2017, 17:04)
    כל הכבוד דני על השנים שתרמת למועדון הזה ורואים שאכפת לך ממנו.. אין ספק שירידה של כפ"ס לליגה ב' הייתה מפרקת אותו! צריכים להתעורר שם בהנהלה כדי שבשנה הבאה הקבוצה לא תירד
  3. דני כל הכבוד (מאיר 09-05-2017, 19:34)