"הורדת שלוש הנקודות השפיעה עלינו המון, למזלנו הצלחנו לעבור את זה"

כך אמר אלי מזרחי מאמנה של מכבי דלית אל כרמל שהצליחה לשרוד את משחקי המבחן והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה א' צפון. הקבוצה שעברה תסריטים מעניינים מאוד העונה ומצבים לא פשוטים, הצליחה בסוף להישאר בליגה אחרי שניצחו את הפועל זלפה במבחנים. לאחר העונה האכזרית שעברה על מכבי דליה שוחחנו עם אלי מזרחי שפתח את הלב

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 14-05-2017
  • 12:06

אלי, פתחתם את העונה בצורה טובה, ואז באמצע העונה הבעיות התחילו. 

"עברנו תחילת עונה טובה, סימנו את המטרה שנהיה קבוצת אמצע טבלה וכל העבודה הקשה שלנו הייתה שלא נצטרך להיות בצרות בחלק האחרון של העונה. התמדנו ועבדנו על זה הרבה, התוצאות היו מאוד טובות בגלל החיבור בין השחקנים והיינו קבוצה שלא קל לנצח אותה עד שיצא סאלח נסראלדין והוציא הודעה שהקבוצה על סף פירוק. פה היה קשה לכל השחקנים, הרי אתה מבין שבעיות כלכליות יכולות להשפיע המון על כל קבוצה לכן חלק מהשחקנים נטשו את הקבוצה, והיינו חייבים לקום על הרגליים שוב ולהתחזק במספר שחקנים שלצערי לא התחברו בצורה טוטלית לקבוצה".

 

"לאור הבעיות הכלכליות, נאלצתם לשחרר את אימן אבו סאלח, ענאן נסראלדין ומועין חלבי. איך זה השפיע על הקבוצה?

"שלושת השחקנים האלה מאוד חשובים, אימן וענאן היו מעורבים עד אמצע העונה ב-14 שערים. אימן חלוץ מעולה ויעיל לסגל שלי, וענאן נסראלדין הוא אחד הקשרים הכי טובים בליגה אם לא הכי טוב. האמת שכל הקבוצה התבססה מסביב לענאן, אבל אין מה לעשות היינו צריכים את הכסף והיינו רוצים שיישארו, אבל שניהם לא מתחברים ביחד. היה חשוב מאוד לשמור כסף שלא נתפרק. עברו עלינו ימים לא פשוטים, הייתה תחושה לשחקנים שכל המאמץ שלהם עף באוויר והם חייבים לחפש קבוצות אחרות. דיברתי עם סאלח שמצא פתרון למצוקה הזאת ואז השחקנים התחילו לאט לאט לחזור לעניינים. התחזקנו במספר שחקנים אבל זה לא הפסיק, היינו חייבים להמשיך את העונה ולשמור על מקומנו בליגה א' בכבוד והתעשתנו והצלחנו לעשות את זה".

 

ספר לנו על כל הסיפור של קבלת הנקודות ולאחר מכן לקיחת הנקודות לאחר על הסיפור עם בית שאן... 

"תחזור באתר ההתאחדות ותבדוק בהחלטות בית הדין כבר עשר שנים אחורה, אין קבוצה ששיתפה שחקן בצורה לא חוקית והצליחו להשאיר לה את שלוש הנקודות. אז לכולם הורידו את הנקודות ובצדק. אנחנו כבר זכינו בזה עד שבית שאן הגישו את הערעור וזכו בו בצורה מאוד מוזרת ואת הנקודות איבדנו בתקופה מאוד רגישה, רגע לפני משחק גורלי. אחרי שאיבדנו את הנקודות מצאנו את עצמנו במקום האחרון, הלך לנו קשה, הייתי חייב להישאר על הרגליים ולהמשיך את המסע למרות כל מה שעברנו. השחקנים התייאשו והרגישו שוב שהם במצב קשה ומוטלת עליהם אחריות מאוד כבדה, אבל הרמנו את עצמנו טוב ועשינו תיקו מול הפועל כפר כנא במשחק האחרון למרות שהיה מגיע לנו לנצח, אבל למזלנו צעירי כפר כנא הפסידו". 

 

הגעתם למשחק הפלייאוף מול הפועל זלפה, משחק שהכריע את העונה... ספר לנו איך זה נראה מהצד...

"עם כל הקושי שעברנו היינו חייבים לנהל את המשחק בצורה הכי מושלמת שיש, בעיות כלכליות והורדת שלוש נקודות באופן מפתיע. אני אומר תודה לאל שכבר הגענו למשחק הפלייאוף שאותו עברנו בצורה מצוינת. אני ידעתי שמשחק כזה היינו חייבים לנצח, הכנתי את השחקנים מנטלית טוב וההכנות לקראת המשחק היו מעולות. השחקנים הגיבו למשחק באימונים בצורה נהדרת, הגענו למשחק וכבשנו ראשונים, במחצית השנייה עשינו את המקסימום והבקענו ראשונים וזה עזר לנו מאוד, ידענו שאנו משחקים מול קבוצה מתלהבת ומצוינת לכן היה משחק די קשה ועברנו את המשימה בצורה מכובדת ובצדק אחרי עונה מאוד בעייתית". 

 

אלי, כמה מילים לסיום... 

"מודה מאוד לשחקנים שעמדו כגברים אחד אחד בעונה לא פשוטה בכלל, מודה לסאלח על המאמץ ועל כל הכסף שהוציא מהכיס שלו כדי להשאיר את דליה בליגה, ולדעתי זה מאוד חשוב לליגה א' שדליה תישאר בליגה. מודה לעוזר שלי איהוב חלבי שעזר לי מאוד ותמך בשחקנים. הייתה עונה קשה שעוד אזכור שנים אבל זה נגמר מתוק, עם כל מה שעברנו ובסוף נשארנו בליגה - גאווה! ". 

אלי מזרחי יודע שהעבודה הייתה קשה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד לאלי התותח (אוהדים 14-05-2017, 16:20)
    תמשיך איתנו שנה הבאה ונהיה בצמרת נלמד מכל הטעיות שהיו העונה קגימה מכבי דליה
  2. תסריט של מלחמת עולם ו הצלחתם בגדול (כל הכבוד 14-05-2017, 16:23)
    עם כל הורדת הנקדות ...ומכירת משחקים שהיו .....דוגמת רובי שפסידה לכפר כנא שירדה ...הצלחתם בגדול הבא
  3. אלי אוהבים אותך (יפה 14-05-2017, 16:25)
    תזכירו לנו באיזה ליגה שפירא עכשיו חחחח בליגה א על מכירת משחקים משלמים מהר תלמדו את הלקחשפירא
  4. מזרחי אתה בלוף תיפרוש מהרררררר (פרשן 14-05-2017, 22:40)
    היפסדתם לבית שאן 3-0 מה רציתה לקבל נקודות באוונטה ??? תיסע מהר לטירה ותגיד להם תודה כי אם טירה לא היו מנצחים היום הייתם בליגה ב׳ ואז הייתה מודה לסלאח ולהיאב ולשחקנים חחחחח תיפרוש אתה לא שייך לענף מאמן חלש שאיזה מטומטם ששמו סלאח נתן לו לאמן בליגה א׳
  5. 4 כנס (ל4 הפרשן 15-05-2017, 07:25)
    אלי מזרחי ניצח את טירה 3 :1אז על מה יודה להם. ועם עובדות אין להתווכח הוא מאמן תותח! אז לך תעשה חביתה בשמש