"יתרון הביתיות של רובי לא ישפיע על המשחק"

כך אמר מומו ניסטל, מי שכבר עלה לליגה הלאומית יחד עם קבוצתו הפועל חדרה, לקראת גמר הפלייאוף של ליגה א' צפון בין הפועל 'רובי שפירא' חיפה לבין עירוני טבריה. מומו עם טור דעה לקראת המשחק ביום שישי הקרוב: איזה משחק מעניין יהיה לנו בשישי, שתי קבוצות עם סגל שחקנים מצוין ושני מאמנים מהטובים שיש בליגה, היתרון הביתי של רובי לא ישחק תפקיד ולדעתו של מומו יהיה צמוד עד לפנדלים, ומי שתעלה היא... כנסו ותקראו!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 10-05-2017
  • 20:12

איזה משחק מצפה לנו ביום שישי הקרוב כאשר ״רובי שפירא'' חיפה מארחת את עירוני טבריה לגמר הפלייאוף הצפוני. משחק שכל מאמן, שחקן, או כל אדם שקשור לכדורגל רוצה להיות בו, אין לי ספק שבשישי נפגשות שתי הקבוצות הטובות ביותר בליגה (אחרי חדרה כמובן), למשחק שבו הכל יכול לקרות. 

 

אתחיל דווקא עם הקבוצה הביתית, לרובי יש סגל שחקנים נהדר שהוכיח את עצמו הרבה פעמים העונה, לקבוצה יש חלק התקפי קטלני שיכול לגרום להמון צרות לטבריה עם שלומי בן עשור, גל אלקנתי ועומר בוארון המצוין, אך יחד עם זאת לרובי יש בעיה בעמדת המגן הימני, עמדה שבה כל פעם המאמן עודד קוטר נאלץ לשים שחקן אחר וגורם לו לכאבי ראש גדולים, מה גם שבשבוע שעבר רובי נאלצו לשחק במשך 120 דקות נגד הפועל בית שאן והדבר ימשוך מהם הרבה כוחות במשחק בשישי, מאמן הקבוצה עודד קוטר שלדעתי הוא אחד המאמנים הטובים בליגה, יצטרך להכין את קבוצות היטב ובעיקר לסגור את המגן השמאלי המצוין של טבריה - נירן רוטשטיין שלא מפסיק לתקוף.

 

אחד המאמנים הטובים בליגה... (מאור אלקסלסי)


אין ספק שהעונה הזאת שייכת לעירוני טבריה ולמאמנם אילן סוויסה, שמצליח להוציא מהשחקנים שלו את המקסימום שאפשר בעונה בה החליפו את כל סגל השחקנים. בטבריה מגיעים במומנטום מצוין אחרי עונה טובה מאוד וכמובן אחרי הניצחון הענק בשבוע שעבר נגד הפועל איכסל שייתן הרבה אנרגיות להמשך. לטבריה יש את ההגנה הטובה ביותר בליגה, וחן ידען אחד שביום נתון יכול להכריע כל משחק עבור קבוצתו, מה גם שבקבוצה מעיר הכנרת יצטרכו להתמודד עם ההתקפה המסוכנת של רובי.

 

מצליח להוציא את המקסימום משחקניו (עודד חסין)


אחרי שהבנו את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהקבוצות נותר לי לומר מי מהקבוצות לדעתי היא זאת שתנצח, המשחק יתעלה לרמה גבוהה מאוד ולא יסתיים ב-90 דקות, לדעתי המשחק יגמר בתוצאה 1-1 וילך להארכה ואף לפנדלים ופה עם כל הערכה שלי לרובי שפירא ולמאמן עודד קוטר, טבריה כמו שרק בטבריה יודעים לעשות הם ינצחו ויעלו לגמר המחוזות, בהצלחה לשתי הקבוצות.

 

***טור זה הינו טור דעה בלבד***

מומו ניסטל, עם טור שעה לקראת גמר הפלייאוף (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמן. ובהצלחה. (אוהד עירוני טבריה 10-05-2017, 21:11)
  2. רובי ינצחו בצפוני שלם בדרומי. (דני 10-05-2017, 21:51)
  3. ניפגש בלאומית הפועל רובי שפירא (לא יעזור לך מומי ניסטל 10-05-2017, 22:14)
    מומי ניסטל לא יעזור לך לפרגן לטבריה.רובי שפירא יותר טובים .ורק רובי שפירא יעלו ללאומית ניפגש בלאומית
  4. ניסטל הבטיח ניסטל קיים (רונן מאילת/טבריה 10-05-2017, 22:19)
    מומו הגדול. תודה על הפירגוו לטבריה. נקווה שכך יהיה. בהצלחה בלאומית. טבריה וחדרה קבוצות די וותיקות. עוד בזמן ליגה הארצית. מגיע לך לאומית. ובצדק. בשם המועדון הטברייני מאחלים לך הצלחה. וגם לנו.
  5. אלי שבת כתב את הטור שקוףףףף חחחח (אלי שבת 10-05-2017, 22:54)
  6. הלוואי שחדרה תרד חזרה ( אריה 11-05-2017, 05:13)
    יחד עם המאמן הגרוע שלה ניסטל
  7. רובי אולי תציל את העונה הזוועתית הזאת (חיפאי אדום 11-05-2017, 10:16)
  8. מומו תגיד למה אתה מכניס ראש בריא למיטה חולה. (משה מרציאנו 11-05-2017, 10:28)
    אתה כבר בליגה לאומית תשכח מליגה א'. דרך אגב אם רובי שפירא לא יעלו כדאי לחשוב ברצינות על צירופו של עומר בוארון למפועל חדרה. כשחקן כנף מהיר מאוד, יכולת אחד על אחד גבוהה מאוד, בעל יכות בעיטה בתנועה, לדעתי מאוד מאוד השתפר, וניראה שהוא גם בחור מאוד חיובי. חומר למחשבה לשנה הבאה.
  9. לרובי ולטבריה תלכו לים .עוד עונה בליגה א (בית שאני 11-05-2017, 10:52)
    וניסטל מחזיק חצי סיבוב בלאומית .צניחה חופשית .ללא קהל .וללא מגרש ביתי .יורדים .כמו שעריים .טבריה .