"אני רוצה להתקדם לליגה גבוהה יותר"

כך אמר באסל טאהה בלמה הצעיר והמצטיין של הפועל בית שאן שהגיע בקיץ האחרון מהפועל עכו, השתלב יפה בקבוצה והיה אהוב הקהל המקומי. באסל בראיון סיכום, פותח את הלב ומספר על רגעי השיא מבחינתו... על הקהל המקומי... לאן פניו מועדות... ועל מספר הכרטיסים הגבוה שקיבל העונה מהשופטים שניהלו את המשחקים בליגה

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 14-05-2017
  • 09:05

באסל טאהה: "קודם אני מאוד שמח שאת העונה הזאת שיחקתי בבית שאן והייתי חלק מהמשפחה הזאת, הייתה עונה מאוד יפה וטובה עם הרבה זיכרונות שיישארו איתי. נכון שבסוף לא השגנו את המטרה העיקרית שהצבנו בתחילת העונה, ולא עלינו ליגה אבל את האמת אני נהניתי בכל רגע העונה, והגענו לאן שהגענו וגם זה סוג של הצלחה לפי דעתי". 

 

באסל ממשיך: "עברנו העונה הרבה בעיות, קשיים ואי ודאות אבל עם כל זה הצלחתי יחד עם חבריי בקבוצה לשים את כל הבעיות בצד ולהתגבר עליהן, ולהתמודד עם המצב הקיים והתרכזנו אך ורק בכדורגל ובהצלחת הקבוצה וזה לא היה פשוט".  

 

באסל מספר על העונה מבחינה אישית: "מבחינה אישית חוויתי עונה מדהימה ולמדתי ממנה הרבה דברים, התקדמתי מבחינת יכולת וזה התאפשר בזכות החברים שלי בקבוצה, ובסך הכול עשיתי את העבודה שלי. אני תמיד שואף למעלה והרצון שלי להצליח גבוה, בגלל זה הייתי נותן את כל כולי בכל אימון ובכל משחק ועבדתי קשה כי כך התרגלתי. זאת הייתה העונה הראשונה שלי בבוגרים ובאופן כללי אני מרוצה ממנה, אני אמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר יותר ולהיות שחקן יותר טוב".


על הקהל אומר באסל: "הקהל היה השחקן ה-12 שלנו בכל משחק, ואין ספק שהוא הכי טוב בליגה. היה להם חלק גדול בהצלחה שלי ובהצלחת הקבוצה. האוהדים תמיד נתנו לי את ההרגשה שאני כמו שחקן בית לכל דבר והרגשתי שאני קשור ומחובר אליהם מאוד. בכל משחק הייתי עולה למגרש ומתרגש מחדש מתצוגת העידוד שלהם, קהל שמגיע לו קבוצה בליגה יותר גבוהה".

 

עוד מספר באסל על הקהל: "התמיכה, הדחיפה והעידוד שלהם בכל משחק וגם אחרי ההפסדים זה משהו מדהים, וכמות האוהדים שבאים לכל משחק גם קבוצות בליגת העל אין להם את זה. היה לי מאוד חשוב לעלות בכל משחק ולהילחם על המגרש ולתת את הכול בשבילם, קהל כזה מגיע לו להיות שמח ומאושר ואני מקווה מאוד שחלום העלייה ללאומית יתגשם להם בקרוב".

 

אין ספק שבאסל נותן את כל כולו במגרש (אביב עובדיה)

 

לקראת העונה הבאה: "את האמת אני עדיין לא יודע איפה אשחק בעונה הבאה, יש לי כמה הצעות וצריך לשקול את זה טוב, אני מאוד רוצה להתקדם לליגה גבוהה יותר, אעשה חושבים עם עצמי ואחליט בהמשך".


מה היה רגע השיא שלך העונה? 

"רגע השיא שלי בקבוצה היה דווקא נגד איכסל במשחק שהפסדנו אותו, ודווקא זה בא אחרי שקיבלתי צהוב שני והורחקתי מהמשחק, אני לא אשכח לעולם איך קהל שלם ויותר מ-2000 איש מהקהל שלנו עמדו על הרגליים ומחאו לי כפיים. באותו רגע הרגשתי והבנתי עד כמה הקהל אוהב ומעריך אותי וכמה אני מחובר אליהם וחשוב לקבוצה".

 

על כמות הכרטיסים הגבוהה שקיבל העונה: "אני מודע לכך שקיבלתי הרבה כרטיסים העונה, ואני יודע שזה יותר מדי, כרטיסים זה חלק מהמשחק, אני אעבוד כדי לשפר את זה ולהפחית אותם כמה שיותר".

 

מה למדת בעונה הזאת בהפועל בית שאן? 

"העונה אימנו אותי שני מאמנים שלמדתי מהם הרבה דברים, שני מאמנים עם הרבה שאיפות שיש להם ניסיון גדול בכדורגל שלנו. הם עזרו לי מאוד להתקדם ולהציג יכולת יותר טובה. שני מאמנים שאני מאוד מעריך אותם ובטוח שיגיעו לרמות הגבוהות ומקווה מאוד לשתף אותם פעולה בעתיד".

 

על איתן טייב: "איתן הוא בן אדם מיוחד ומדהים לפני שהוא מאמן מצוין, היה בלם גדול ושיחק ברמות הגבוהות בכדורגל הישראלי, ולי בתור בלם הוא עזר מאוד ותמיד דאגתי ללמוד ממנו דברים חדשים, הוא תמיד רוצה לנצח ובגלל זה בתקופה שלו בקבוצה שיחקנו כדורגל התקפי וכבשנו כמות גדולה של שערים".
על מוריס אוזן: "מוריס שיחק גם ברמות הגבוהות כאן, הוא זה שנתן לי את הבמה לשחק בתחילת העונה והאמין בי וביכולות שלי. מאמן מצוין ומקצוען עם הרבה ניסיון שיש רק מה ללמוד ממנו ולהתקדם".  
 

 

טאהה חושב קדימה (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עד חודש ספטמבר תלכו לים .עד אז תדברו (בית שאני 14-05-2017, 09:44)
    עונת מלפפונים רקובים של שחקנים של ליגות נמוכות וחובבניות.
  2. בלם בינוני (בית שאני 14-05-2017, 16:16)
    איזה רמות גבוהות אתה מדבר,תגיד תודה שבית שאן נתנו לך במה.כל משחק חשו עשית במכנסיים וקבלת אדום שלא לדבר על צהובים.בית שאן יעשו לך טובה אם יקחו אותך עוד עונה.