"כל העיר טבריה חיה היום בתוך חלום"

עירוני טבריה ממשיכה במסע הבלתי יאומן שלה אל עבר הליגה הלאומית והיום מחצה 2:5 את רובי שפירא בדרך אל גמר המחוזות מול מ.ס כפר קאסם בשבוע הבא. וייצמן: "כולם יודעים שטבריה היא קבוצה מצוינת". קראקה שכבש שלושער: "אין מאושר ממני בשביל האוהדים". זוהר יצחק: "ההיסטוריה חוזרת". קוטלר הודה: "השער השלישי פשןט פירק אותנו לחלוטין"

  • על ידי: רועי סימוני
  • 12-05-2017
  • 19:33

עירוני טבריה עשתה היום ניצחון ענק כאשר גברה 2:5 על רובי שפירא וכעת היא רחוקה שלושה משחקים בלבד מחזרה לליגה הלאומית. הניסיון עשה את ההבדל והטבריינים יפגשו את כפר קאסם בגמר שייערך בשבוע הבא, בטרם נדע מי היריבה שתגיע מהליגה הלאומית. עידן ויצמן מטבריה נשמע מאושר: "אני חושב שכל העיר טבריה, אוהדים, שחקנים, הנהלה, כולם חיים היום בחלום, באנו לאיכסל בשבוע שעבר עשינו נצחון גדול, הגענו לכאן היום, ניצחנו 2:5 במהלך עונה שלמה רובי לא ספגו 5 שערים, יש לנו קבוצה שנבנתה למרכז טבלה גם ההגעה לפלייאוף הוא הישג מבחינתנו אבל היום כבר כולם יודעים שעירוני טבריה היא קבוצה מצויינת".

 

אהוד מערבי: "מתחילת העונה המטרה שלנו היא הפלייאוף העליון והגענו אליו, עכשיו אנחנו ממשיכים לעשות עונה גדולה ואנחנו רוצים להמשיך את זה בגמר נפגוש את כפר קאסם אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו ובאים לנצח כל קבוצה".

 

טירוף בטבריה (מאור אלקסלסי)

 

מאיר גבאי: "בתחילת עונה בנו פה קבוצה פיננסית אבל ככל שהעונה חלפה הראנו אופי שאנחנו קבוצה גדולה. אני שמח בשביל הקבוצה הזאת שהיא הפכה למשפחה עבורי אני שמח בשביל זוהר וכולם פה עשינו נצחון ענק והפנים למשחק הבא".

 

חן ידען: "אנחנו ידענו שאם נבוא למשחק כמו שבאנו מוכנים למשחק באיכסל אף אחד לא יכול לנצח אותנו, וזה מה שהיה היום באנו מוכנים עשינו משחק גדול ועכשיו נחגוג וכבר נתחיל להתכונן למשחק נגד כפר קאסם בשבוע הבא".

 

זוהר יצחק יו"ר הקבוצה: "בתחילת העונה אף אחד לא האמין שתגיעו לפלייאוף ועשיתם את זה בענק. ההיסטוריה חוזרת. אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים עד עכשיו גם בנצחון וגם בהפסד אמרתי לשחקנים שאני מאמין בהם, גם כשכולם אמרו שהבאנו מאמן שלא אימן בבוגרים ושחקנים חסרי ניסיון הוכחנו לכולם שיש לנו קבוצה מצוינת. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ונבוא לנצח ולהמשיך אולי לשחזר את ההישג שעשינו לפני 3 שנים".

 

אוהדי רובי שפירא. חבל (מאור אלקסלסי)

 

עודד קוטר: "אני קודם כל מאחל לטבריה בהצלחה. הם עשו פה ניצחון גדול ומגיע להם להיות בגמר. אין ספק שהשערים המהירים גמרו אותנו אבל למרות הכל חזרנו למשחק, יכלנו אפילו להשוות ולא עשינו את זה, הגול השלישי פשוט פירק אותנו לחלוטין ואז קיבלנו גם את הרביעי זה הכדורגל הגיע לטבריה כל הכבוד".

 

טריקו גטהון, השפן של אילן סוויסה: "אני שמח שעזרתי לקבוצה לעלות לגמר, זאת הפעם הראשונה בשבילי להגיע למעמד הזה ואני מקווה שנמשיך את זה וננצח גם בשבוע הבא".

 

שחקני טבריה חוגגים עם הקהל. ניצחון ענק (מאור אלקסלסי)

 

אילן סוויסה נשמע מאושר: "זה משחק קשה מאוד מול קבוצה מצוינת, משמעת טקטית ולב ענק של כל השחקנים נצחו עבורנו את המשחק הפנים קדימה למשחק הבא.

 

מועמר קראקה שכיכב עם שלושער: "אני בחלום. אין שמח ממני, זה נצחון ענק, ועוד להבקיע שלושער אין מאושר ממני בשביל האוהדים שחקנים וכמובן עיר שלמה. זה רק עוד נצחון בדרך למטרה. אני מקווה שנמשיך לשמוח גם בשבוע הבא".

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה ענקית! (מומו ניסטל ג'וניור 12-05-2017, 19:41)
    איזה כיף שיש קבוצה כזו, בלי כוכבים אבל מגובשת ומלוכדת עם הגנה חזקה והרבה נשמה
  2. כל הכבוד לשחקנים נתנו משחק גדול (אבי 12-05-2017, 20:08)
    האם ההיסטורה עוד תחזור נחכה ונראה עשינו v על 2 משחקים לא קלים נשארו עוד 3 שבוע הבא אש היה בנתניה
  3. צפוי לצערי - זה לא מאמן (צפוני אדום עצוב 12-05-2017, 21:07)
    היינו אמורים לעלות בהליכה מהמקום הראשון מזמן !!!!
  4. כל הכבוד לטבריה (בית שאני 12-05-2017, 21:42)
    כך הכבוד תמשיכו לנצח והלוואי ותעלו ליגה בהצלחה
  5. מה רוצים מהמאמן? (אוהד רובי 12-05-2017, 21:44)
    קוטר הוא מאמן מצויין שהוכיח את יכולות טובים ומקצועיות במשך כל השנה. לדעתי התלכיד בחדר ההלבשה (שזה דבר חשוב מאין כמוהו) לא היה מספיק טוב מה שגרם לכשלון במשחק נגד חדרה והיום נגד טבריה. בואו נראה את הצד הטוב של העונה סיימנו במקום השני שזה הישג בפני עצמו. נפיק את הלקחים ונתקן בשנה הבאה, אפילו עם קוטר. בהצלחה לטבריה שתייצג בכבוד את הצפון.
  6. עונה שנגמרה בחמישיה איזה ביזיון (רובי אימפריה 12-05-2017, 21:46)
  7. טבריה (שמילו- חיפה 12-05-2017, 22:25)
    ראיתי את טבריה השנה מספר משחקים, רוצה להגיד לכם שהקבוצה משחקת ברמה של לאומית,אנני יודע איך טבריה לא עלתה מהמקום הראשון,קבוצה קבוצה,אין כוכבים אחד למען השני,היום ראיתי קבוצה דורסת קבוצה עם תקציב ענק,והרבה כוכבים כך אומרים,אך זה רק אומרים לא כוכבים לא נעליים,שוב ראיתי משחק של רמת ליגת על,כל הכבוד טבריה
  8. ראש העיר (אוהד 12-05-2017, 23:05)
    אנא ממך העיר בטירוף,זה מזכיר את העליה הקודמת,רק שעכשיו ניצחנו שתי קבוצות מצוינות בחוץ,הקהל מבקש לזרז את העבודות במגרש החדש,ראה מה עשתה הפועל באר שבע לעיר ! רוצים עוד העונה לשחק בחדש,בלומפילד מוסיפים 15000 מקומות תוך עונה אחת,יוסי עשה את כל הדרוש זה רק יקדם את העיר
  9. תודה ענקית לטבריה (משה בן חמו 12-05-2017, 23:14)
    יישר כן לעירוני טבריה על הניצחון הגדול בעלייה לגמר מחוזות ותודה ענקית לאוהדים שילוו את הקבוצה היידה טבריה ללאומית
  10. קוטר נכשל בגדול במבחן התוצאה (גלעד 13-05-2017, 00:09)
  11. אין לטבריה סיכוי העונה מול הלאומית (בית שאני 13-05-2017, 00:20)
    קטמון היו מפורקים אז .לא כל יום פורים .תתרגלו למציאות בהצלחה !
  12. עודד קוטר אחראי מבחינה מקצועית (מרקו 13-05-2017, 08:41)
    כל מה שביקש הוא קיבל , את ברק את אלקנטי ואפילו את השוער הילד שהגיע בגלל קשרים אולי עדיף שלומי פצוע ממש חבל שפיספסנו דוקא במשחק בית
  13. מדברים על היריבה מהלאומית ??? למה אתם לא סופרים את כפר קאסם ??? (אוהד ניטרלי 13-05-2017, 11:25)
    כפר קאסם קבוצה חזקה מאד שמתחברת בדיוק בזמן המתאים , ועם הניסיון הרב שיש לשחקניה ולמאמנה ,קבוצה ממוקדת מטרה ,אין כרגע קבוצה בליגה א' שמסוגלת לעבור אותה ......
  14. אשליות (המוכתר 15-05-2017, 21:53)
    ליגה א צפון זו ליגה פח זבל הדרום הרבה יותר חזקה שלא נדבר על הלאומית,אז טבריה נס קטמון לא יחזור שנית תרגעו