מה קרארקאן?? טבריה מביסה את רובי ועולה לגמר המחוזות!

משחק הגמר הצפוני הבטיח המון וגם קיים, מאמנים שחקנים ו-1500 אוהדים נלהבים היו ביציעים... במגרש היו שתי קבוצות מצוינות שהציגו כדורגל ברמה של ליגת העל - שבעה שערים ומועמר קראקה אחד שכובש שלושער ומעלה את טבריה לשלב הבא נגד כפר קאסם בשבוע הבא באצטדיון בנתניה

  • על ידי: רועי סימוני
  • 13-05-2017
  • 10:01

לצפייה בגלריית המשחק המלאה:

https://www.facebook.com/pg/goler111/photos/?tab=album&album_id=1739211236370824

 

אוהדי שתי הקבוצות לפני המשחק מעודדים את שחקניהם (מאור אלקסלסי)

 

משחק גמר ליגה א' צפון הבטיח המון במהלך השבוע האחרון, כאשר ״רובי שפירא״ חיפה אירחה את עירוני טבריה. חגיגה אמיתית הייתה ביציעים כאשר 1200 אוהדים נלהבים (600 לכל קבוצה) סיפקו תצוגת עידוד נפלאה עבור שתי הקבוצות. ביציעי האצטדיון היה ניתן לראות מאמנים, שחקנים, וכל מי שקשור לכדורגל... כמו בשבוע שעבר, גם השבוע בחרו באיגוד השופטים לשלוח שופט בכיר לנהל את המשחק ומי שנבחר הוא אורן סמיניאן - שופט ליגת העל.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (מאור אלקסלסי)


שני המאמנים בחרו שלא לבצע שינויים בהרכבים שניצחו עבורם בשבוע שעבר. המשחק נפתח בלחץ קל של רובי שפירא שניסתה כבר מהפתיחה להשתלט על המשחק, אך חמש דקות מפתיחת המשחק קיבלנו את ההזדמנות הראשונה והיא שייכת לקבוצה האורחת, תום דן מתקדם עם הכדור כ-20 מטר משערה של רובי ומשחרר פצצה שעושה דרכה לשער אך הכדור פוגע בידו של דור הלוי, השופט לא מהסס לשניה ומצביע על כדור עונשין מ-11 מטרים, מועמר קראקה מלך שערי הקבוצה ניגש לבעוט את הפנדל וכמו שרק הוא יודע, כובש וקובע 1-0 לטבריה.

 

מועמר קראקה כובש שער מהיר!  (מאור אלקסלסי)


ברובי עוד לא מצליחים להתאושש משער היתרון ובדקה ה-8 כדור ארוך של אהוד מערבי מגיע למועמר קראקה, שמוזוית קשה מאוד ואחרי יציאה גרועה של השוער רז רחמים, קובע 2-0 ענק לטברה ומשאיר את 'רובי' בהלם! ביציעי טבריה שמחה וצהלה.

 

עדי תדמור והספסל של טבריה חוגג יתרון כפול (מאור אלקסלסי)


הלחץ של טבריה לא מפסיק, ובדקה ה-15 מתפרצת קטלנית של טבריה ושוב אהוד מערבי בכדור חכם משאיר את מועמר קראקה לבד מול רז רחמים, אך החלוץ מחמיץ ומפספס הזדמנות לכבוש שלושער מהיר מאוד... 


טבריה מתחילה להוריד הילוך ורובי נכנסת לעניינים, בדקה ה-18 קיבלנו הזדמנות ראשונה שלה במשחק, סעיד דיאב בועט כדור חזק ושטוח שחומק ליד הקורה. חולפות שתי דקות והתקפה בצד השני כמעט מסתיימת בשער, גל מלכה מוציא כדור רוחב מצוין לרוטשטיין שבועט חזק אך רחמים הודף. 

 

קוטר נאלץ לבצע חילוף מהיר (מאור אלקסלסי)


עודד קוטר מבין שבכדי להוציא משהו מהמשחק הזה הוא צריך לעשות חילוף מוקדם, וכבר בדקה ה-25 הוא מכניס את גל אלקנתי, והשינוי מתחיל לקבל את אותותיו, דיאב בכדור גאוני משאיר את שלומי בן עשור מול תדמור שמזנק לרגליו ומונע שער בטוח.

 

בן עשור נעצר אצל עדי תדמור (מאור אלקסלסי)

 

הלחץ של רובי נמשך אך ללא הצלחה ובדקה ה-38 שוב מתפרצת של טבריה ושוב זה קראקה שמחמיץ מול השוער. חולפות דקותיים ורובי חוזרת למשחק, כדור חופשי מוגבה על ידי שמעון הרוש לכיוון הרחבה, שוערה של טבריה עדי תדמור בטעות קשה נותן לכדור לעבור מעליו הכדור פוגע בקורה ובזמן שתדמור על הרצפה כל שנשאר לגדי מלסה הוא לגלגל את הכדור פנימה ולקבוע 2-1. 

 

גדי מלסה מצליח להכניע את תדמור (מאור אלקסלסי)


הלחץ נמשך ורובי מחפשים את השוויון, סעיד דיאב מסיט כדור חכם שמאלה להרוש, שבועט חזק ומסובב, אך הכדור חומק מעל המשקוף. המחצית הראשונה מסתיימת בתוצאה 2-1 לזכותה של טבריה שאילולא החמצות מסמרות שיער של שחקניה, התוצאה הייתה גבוהה יותר. רובי לא מוותרת בקלות חוזרת למשחק ומבקיעה שער מצמק, בטבריה יורדים ביתרון שישלח אותם לגמר המחוזות.

 

יוני אוחיון, הקפטן של רובי (מאור אלקסלסי)


המחצית השנייה נפתחת במטרה ברורה של רובי להשיג את שער השוויון מהר ככל שאפשר, כשהיא מייצרת התקפות שגורמות לה להשתלט באופן מוחלט על מרכז השדה, אך לא מצליחה לכבוש או לייצר מצבי הבקעה ממשיים. 


15 דקות מפתיחת המחצית השנייה קיבלנו את ההזדמנות הראשונה והיא שייכת לטבריה, כדור ארוך של מאיר גבאי מגיע לקראקה שמנער מעליו את דור הלוי ומול השוער בועט לרשת החיצונית. חולפת דקה אחת וקיבלנו הזדמנות מהצד השני, בוארון מתקדם חופשי עם הכדור ובועט מ-20 מטר שטוח ליד הקורה. רובי לא מוכנה לוותר בקלות ובדקה ה-65 הצלת המשחק שייכת לעדי תדמור, מבצע אישי נהדר של עומר בוארון מוצא את בן עשור לבד מול תדמור שמזנק כמו פנתר ומציל שער בטוח. 

 

תדמור מציל שער בטוח (מאור אלקסלסי)


הדקות חולפות ובניגוד גמור למהלך המשחק חן ידען הפעלתן מקבל כדור בתוך הרחבה, מסחרר שלושה שחקני הגנה של רובי ומוציא כדור רוחב לקראקה שמ-16 מטרים מבלי לעצור בועט כדור חזק וקובע 3-1 לטבריה עם שלושער ענק. 

 

מועמר קראקה חוגג שלושער!  (מאור אלקסלסי)


לאחר השער השלישי כולם באצטדיון כבר הבינו שזה היום של הקבוצה מעיר הכנרת שהמשיכה בהתקפות מתפרצות קטלניות. בדקה ה-73 אושרי טוויל המחליף עובר שחקן ברחבת רובי ושולח כדור רוחב למחליף אחר, טריקו גטהון שמקרוב קובע 4-1. עם חילופים כאלה אפשר להגיד בפה מלא, אילן סוויסה - גאון כדורגל !!!

 

אילן סוויסה חייך בהתחלה... ובסיום הוא כבר צהל... (מאור אלקסלסי)


טבריה נהנים מדחיפה אדירה של הקהל שלא מפסיק לשיר שירי הלל לשחקנים, ובדקה ה-77 כמעט ראינו את שער העונה, עידן ויצמן בועט כדור מחצי מגרש אך רחמים בקצות האצבעות הודף לקרן. כשנראה שכבר מחכים לשריקת הסיום רובי החליטה להתעורר, חמש דקות לסיום המשחק עומר בוארון מתקדם באין מפריע ובועט מ-16 מטר שטוח וקובע 4-2. 

 

עומר בוארון הצליח רק לצמק (מאור אלקסלסי)

 

חן ידען הוציא מתפרצת נהדרת (מאור אלקסלסי)


הלחץ של רובי נמשך ובתוך חמש דקות, שלוש הזדמנויות גדולות אך תדמור היה במקום ומנע שערים. השופט סמיניאן מוסיף 4 דקות תוספת זמן, וזה לא נגמר עד שזה לא נגמר, שוב חן ידען מוציא התקפה מתפרצת לטבריה ומשאיר את אחמד סבע (מחליף נוסף) מול רחמים שלא מתבלבל וקובע 5-2 ענק בסיום. 

 

אחמד סבע כובש את החמישי (מאור אלקסלסי)


טבריה ממשיכה את המסע המופלא שלה לעבר הליגה הלאומית, השחקנים וכל מי שקשור למועדון הזה נשאר במשך דקות ארוכות על כר הדשא כאשר ביציעים חגיגה גדולה שעליה אחראי תום דן. 

 

שחקני רובי חוגגים בסיום (מאור אלקסלסי)


ברובי ירדו מאוכזבים לא רק מההפסד, אלא מכך שאכזבו את האוהדים שלהם שלמרות ההפסד עמדו במשך דקות ארוכות והריעו לשחקנים וקראו בשמם. גם הקהל הטברייני נתן תצוגת עידוד ותפאורה שלא מביישת את אחת מהקבוצות הגדולות בליגת העל. בשבוע הבא טבריה תשחק מול כפר קאסם במשחק גמר המחוזות.

 

שני המאמנים עם חיבור ג'נטלמני בסיום  (מאור אלקסלסי)


מילה טובה: למרות ההישג העצום שעושה עד כה אילן סוויסה בעירוני טבריה, קצת מאחור נשארים שני אנשים שעושים עבודת קודש יחד איתו. הראשון הוא מאמן השוערים גולן מלול שאת עבודתו ניתן לראות על פי היכולת המצוינת שמציג העונה עדי תדמור, והשני הוא מאמן הכושר עומרי אלמקייס שעושה עבודת קודש ומכין את השחקנים בצורה הטובה ביותר, על כך מגיע שאפו ענק לשניהם!

שחקני טבריה מודים לקהל שתמך בהם בסיום! (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה לא ניצחון זה השפלה (טברייני 13-05-2017, 10:10)
    מליונים הם זרקו לפח
  2. עודד קוטר הביתה (אדום 13-05-2017, 12:58)
    מאמן חלש ולא מוצלח, היית עוזר מאמן וכדאי לך להמשיך להיות עוזר מאמן, אין לך עתיד באימון
  3. לרם אין רחמים על הפועל רובי שפירא חיפה (ידיעות אחרונות 13-05-2017, 13:00)
  4. כבוד (איפה 13-05-2017, 14:30)
    היכן יערך הגמר ..
  5. טבריה בהצלחה מברוק לרובי (אוהדי מכבי דליה 13-05-2017, 19:24)
    רובי הרעים מכרתם משחק לצעירי כפר כנא ורציתם להוריד אותנו קבלתם עונש מאלהים מגיע לכם טבריה הגברים מגיע לכם בהצלחה בהמשך
  6. טבריה משפילה את רובי (רונן מאילת/טבריה 13-05-2017, 21:25)
    מטח של חמש. תאמת לא פיללנו לזה. אמרתי כל הזמן. מי שמטפס גבוהה נופל רובי. לא כל שנה עולים ליגה. יש קבוצות שלקח להם עשור שנים. בכל מקרה בהצלחה לכם. ולטבריה שיעלו כנציגת הצפון.
  7. שחקני... (עמינדב חכמון 13-05-2017, 22:09)
    שחקני טבריה חוגגים בסיום היה צריך לכתוב .בתמונה