עופר טלקר: "מגדיר את העונה כהצלחה"

מאמנה של הפועל הרצליה, עופר טלקר, מסכם את עונת 2016/17 של קבוצתו. הרצליה כזכור לא הצליחה להשתחל למשחקי הפלייאוף וסיימה את העונה במקום ה-6. "הפועל הרצליה הא הקבוצה הכי מסודרת בליגה", "הפועל הרצליה נכנסה לי ללב"

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-05-2017
  • 11:53

עופר, איך אתה מסכם את העונה?
"תחושות מעורבות. שחררנו מהר מאוד חמישה שחקני רכש בכירים ויקרים שלא התאימו לאופי הקבוצה, והלכנו על קבוצה צעירה מאוד. מקבוצה שרוצה לעלות ליגה, המטרה הפכה לבניית קבוצה צעירה וחזקה לעונה הבאה. הקבוצה הציגה כדורגל טוב בהמון משחקים והשחקנים הצעירים נתנו את הטון בקבוצה. אני אישית מגדיר את מיקום הקבוצה כהצלחה גדולה, בעיקר לאור העובדה שבעונה הבאה לא צריך לבצע הרבה שינויים, אלא צריך עוד מספר קטן של שחקנים בכירים והפועל הרצליה יכולה להתמודד על עליה עונה הבאה".

 

הקבוצה עברה תהליך בריא מאוד (מאור אלקסלסי)


לדעתך, הצלחת או נכשלת בהפועל הרצליה?
"אין ספק שאי אפשר לקרוא לעונה שלי בהפועל הרצליה כישלון. אף אחד מהצעירים בקבוצה לא חלם שישחק כל כך הרבה משחקים העונה בהרכב, רוב השחקנים שנה ראשונה בבוגרים ולכן לאור הנסיבות, הקבוצה עברה תהליך בריא מאוד לעתיד ואני מגדיר זאת כהצלחה".


איפה הייתה הבעיה שלכם העונה?
"הבעיה שהייתה העונה נבעה בעיקר מחוסר ניסיון, נאיביות, התמודדות עם מגרשים קשים שהשחקנים הצעירים לא הכירו, ניצול מצבים במשחקי הקבוצה".

 

ניר שטרית, "כל התנאים להצליח" (מאור אלקסלסי)


איך היו התנאים שקיבלת בקבוצה?
"הפועל הרצליה היא נקודת אור בליגה א', מנוהלת ברמה של ליגה לאומית ,אלי וניר בהחלט נתנו לי את כל התנאים להצליח. מדובר בקבוצה המסודרת ביותר בליגה א', ועל כך אני מודה להם. כי צריך להגיד להם מילה טובה".

 

אלי ג'מיל, "הקבוצה המסודרת בליגה" (איתן ידגר)


מה נקודות האור מהעונה הנוכחית מבחינתך?
"נקודות האור הן קידום צעירים והכנת בסיס טוב לעונה הבאה, כדורגל מהיר וטכני בהמון משחקים, תנאי אימון וניהול מצוינים, והסבלנות של ראשי הקבוצה לתהליך שקורה בהפועל הרצליה. אני חושב שזאת עונה שהקבוצה לא חוותה בשנים האחרונות, בעיקר אם מסתכלים על סגל הקבוצה בעונה שעברה, שהיה סגל נוצץ ולמרות זאת לא עלה ליגה, משהו טוב קרה בהפועל הרצליה השנה".


אתה רוצה להמשיך לעבוד בהפועל הרצליה?
"הפועל הרצליה זה בהחלט מקום שנכנס לי ללב, ונהניתי לעבוד בו, וכמובן שאם יוצע לי ארצה להמשיך. יש כל מיני הצעות שאני מקבל מליגה א', נכון לרגע זה אני לא רוצה לאמן בליגה א', למעט הפועל הרצליה שהיא ברמה של ליגה לאומית מבחינתי".

עופר טלקר לא יכול להגדיר את העונה ככישלון (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מבולבל (בני 15-05-2017, 12:43)
    הפועל הרצליה צריכה להתמודד על העליה אל תבלבל את המוח רוצה לאמן בליגה לאומית תוכיח שמגיע לך קודם בליגה א .
  2. חתיכת ערבוב הבאת פה (מיקסר 15-05-2017, 13:32)
  3. הרצליה מוכרני משחקים (אחד שמבין 15-05-2017, 14:45)
    הרצליה קבוצה טיפוסית למכירת משחקים ומהלכים לא ספורטיבים . נ ק ו ד ה .
  4. חי בסרט (הרצל מהרצליה 15-05-2017, 15:04)
    כישלון של עונה
  5. אכזהב (שלום 15-05-2017, 16:15)
    על איזה הצלחה אתה מדבר?היה לך תקציב ענק עם שחקנים מובילים בליגה ,אתה נשארתה בליגה כמו שמכבי דלייה ובאקה וכפר קנה נשארו,רק שאתה בזבזתה מליון וחצי ש''ח, שחצן.
  6. מאמן מצויין !!! (יעקב 15-05-2017, 18:23)
    מאמן שקט בטוח ואניטליגנט שמקרין את כל זה לשחקניו הקבוצה אמנם נבנתה להתמודד על העלייה אך ויתרה מהר שיחררה שחקנים יקרים ולאחר מכן שיתפה המון צעירים ובנתה שלד מצוין לעונות הבאות אחלה עופר המון הצלחה
  7. גונב דעת (אילן 15-05-2017, 18:29)
    כמה כסף הלך לפח העונה? אין הצלחה באף פרמטר! הצלחת רק להישאר בתפקיד. כל שנה התקציב גדל ואותם תוצאות, כשלון מוחלט.
  8. תקשיב עופר (ממכבי הרצליה באהבה 15-05-2017, 20:54)
    לפי מה שאתה אומר כל קבוצה היא הצלחה.. איך אתה יכול להגיד שאתה מקום 6 הצלחה? ליגה למקומות עבודה מילא הייתה בליגת העל.. מאמן כושל סע לדרכך אמן שנה הבאה תיקח אותם בהצלחה רבה לליגה ב :)
  9. בחיים לא שמעתי ביטוי לקקני כלכך (ליגה א? 15-05-2017, 20:57)
    איך אתה יכול להגיד שעונה שלמה עשית הכנה ובסיס לעונה הבאה? במקום אלי גמיל אני שולח אותך לבית משפט ומבקש את הכסף בחזרה כי עשית גניבה ממעביד חביבי - קיצר אכזבת... חי בסרט
  10. הרצליה (מבולבלים 15-05-2017, 21:13)
    אתם באמת מבולבלים כולכם , סיים מקום 6 עם קבוצת נוער מחוזקת, שליש תקציב מעונה שעברה , עונה שעברה השקעתם הון תועפות ולא עליתם...איזהתקציב ואיזה נעליים , לכו תכינו חומוס כולכם , ולמבולבל מתגובה 1 , טלקר אימן עד עכשיו רק בליגה בלאומית , לא צריך להוכיח כלום ...הוא כבר הוכיח , אז אם אתה לא יודע אל תקשקש במוח. עופפפפפפררררררררר חחחחחח
  11. הרצליה עם שחקנים כמו בן בן שושן ותותחים אחרים והיו גרועים (אוהד רובי 15-05-2017, 23:41)
    דוקא היה שחקן טוב זוכר לו את האליפות בהפועל חיפה אבל לא כל שחקן טוב הוא גם מאמן טוב