סקר מאמני ליגה א' צפון - גמר המחוזות

אחרי שבשבוע שעבר רוב שחקני ליגה א' צפון ניחשו נכון שטבריה תנצח את רובי שפירא בגמר המחוז הצפוני, השבוע בחר רועי סימוני לארח כמה מאמנים בכירים מהמחוז הצפוני בכדי לדעת מי תנצח בגמר המחוזות בין עירוני טבריה לכפר קאסם... מי חושב שיגמר בפנדלים... ומי בטוח שזאת העונה של טבריה כנסו ותגלו!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 17-05-2017
  • 15:22

אלי מזרחי: משחק קשה במיוחד... 2 קבוצות מצויינות... המאמנים לא כל כך מכירים את הקבוצות מה שיקשה עליהם והם ישחקו זהיר ואחראי. קבוצה שתהיה יותר אחראית בחלק האחורי ותעשה פחות טעויות היא זאת שתעלה! בתחושה שלי זאת תהיה טבריה, כי הם כבר היו במעמד הזה ועברו אותו בהצלחה...

 

אלי מזרחי הולך עם טבריה (מאור אלקסלסי)


רפי בוסקילה: משחקי הגמר בד"כ צמודים וכך גם הפעם. אני חושב שכפר קאסם בסיום עונה מדהים אך אני חושב שטבריה ינצחו במשחק הזה לאחר הארכה. טבריה עושים עונה חלומית למרות שלא סימנו לעצמם למטרה בתחילת העונה, הודות להתנהלות מצוינת בראשותו של היו"ר זוהר יצחק ומאמן שבשנתו הראשונה מגיע להישג אדיר והם לא יירצו להפסיק את ההתלהבות הזו. סגל השחקנים של טבריה מגוון, לצד שחקנים צעירים יש שחקנים מנוסים מאוד במיוחד צמד הבלמים ויצמן את גבאי. 3-2 לטבריה.

 

רפי בוסקילה יודע שיהיו הרבה שערים (מאור אלקסלסי)


עודד קוטר: שתי קבוצות טובות ושוות פחות או יותר ברמתן שהמשחק ביניהן יהיה צמוד, לדעתי יסתיים בתיקו  ובפנדלים קשה מאוד לנחש מי מהם תנצח שיהיה בהצלחה.

 

לדעתן של קוטר המשחק יגיע לפנדלים (מאור אלקסלסי)


קובי דנינו: גמר המחוזות צפון ודרום עם שתי קבוצות שאף אחד לא צפה שיגיעו לשם, שתיהן מאד מפתיעות ומעניינות, לדעתי טבריה יותר יציבה ולכן היא תמשיך במומנטום החיובי שהיא נמצאת בו, טבריה תעבור לשלב הבא !!!

 

צחי טיאר: טבריה קבוצה חזקה, מאומנת היטב ומאוזנת לדעתי היא מגיע למשחק במומנטום מצוין עבורה היא תנצח מעל 2 גולים ותעלה למפגש מול קבוצה מהליגה הלאומית.

 

צחי טיאר חושב שטבריה תנצל את המומנטום שלה

 

פאיד חסון: משחק אחד שבו הכל יכול להיות אני חושב שיש לטבריה יותר ניסיון במעמד וזה נקודת זכות בשבילה. יש לה גם שחקנים מנוסים והם יעשו את ההבדל וינצחו עבורה את המשחק ויעברו לשלב הבא. 


איתן טייב: ללא ספק משחק המשחקים, שתי הקבוצות הטובות ביותר בשתי המחוזות נפגשות, אם אצטרך להתוודות אני לא ממש מכיר את כפר קאסם אבל ממיטב הבנתי מאנשי מקצוע מדובר בקבוצה טובה מאוד ומאומנת היטב. לעומת זאת את טבריה אני מכיר מצוין, מאמן מצוין שחקנים טובים ומנוסים אני בטוח שטבריה ינצחו במשחק לא רק בגלל המסורת שלה במשחקים האלו אלה בגלל שהיא קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה ביום נתון .

 

איתן טייב, "טבריה יכולה לנצח כל קבוצה ביום נתון" (מאור אלקסלסי)


מומו ניסטל: אין ספק שעירוני טבריה נמצאת בחלום, אחרי שכולם אמרו שהם לא ינצחו את איכסל ואחר כך את רובי , בטבריה הוכיחו לכולם שהם יכולים לבלוע את הכובע , אילן סוויסה עושה עבודה נהדרת. בשנה שעברה אני פגשתי את כפר קאסם והודחתי במשחק הגמר. העונה הם שוב עלו ומוכיחים שהם קבוצה מצוינת אבל למרות כל זאת אני ממשיך עם הלב שלי שהולך עם טבריה שתנצח ותעלה לשלב הבא. 

שי מאור מול אילן סוויסה (רמי גרידיש ועודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם מנצחת 2-0 (חחחחחחחחחח כולם טבריה 17-05-2017, 15:39)
    חחחחח ואני אומר לכם כפר קאסם תנצח
  2. כולם צפונים (יצחק 17-05-2017, 16:26)
    מכירים את טבריה את קאסם פחות טבריה תבואו צנועים ונחושים והשם היה בעזרתם אמן בהצלחה גדולה לחברה הצעירים שלנו
  3. כולם צפונים (יצחק 17-05-2017, 16:26)
    מכירים את טבריה את קאסם פחות טבריה תבואו צנועים ונחושים והשם היה בעזרתם אמן בהצלחה גדולה לחברה הצעירים שלנו
  4. יווו עכשיו כל אלה מאמנים בכירים!!? (מוחמד בדיר 17-05-2017, 17:05)
    רוב התגובות אפילו כול התגובות בצדה של טבריה אוי ואבוי אם לא יינצחו!! יוו כמה חבל אתם תתאכזבו בסוף כי כפר קאסם הולכת לעבור את המשחק הזה.. חשבתי פעם שהמאמנים במחוז הצפון מבינים כלכך כדורגל! עכשיו הבנתי שטעיתי לחשוב! מענייןןןן באמת, אף מאמן לא נתן חצי קרדית לכפר! וכולם יודעים מה עשו לפני שנה! שער אחד בלבד היה מפריד בינינו לבין ליגה לאומית! מאוד מצטער.. בגלל מאמנים כאלה נמצאים איפה שאנחנו נמצאים
  5. קאסם עוברים את טבריה .ונעצרים מול הלאומית (בית שאני 17-05-2017, 17:18)
  6. גמר ליגה א (ירמיהו 17-05-2017, 17:23)
    לפי דעתי שתי הקבוצות ברמה בינונית ומטה ... משחק קשה לשניהם
  7. סופר מאמנים (לטיף 17-05-2017, 18:31)
    גווארדיולה קאפלו רניירי קלופ סמיוני יא עיני אזה ר ר שמות מפחידים ומעל כולם טייר נעים מאוד אגב עוד יומיים עונים לכם לכל הדוקטורים להתראות טיי
  8. קאסם קבוצה מצויינת (רונן מאילת/טבריה 17-05-2017, 19:38)
    נקווה לעבור בעזרת ה. לא מזלזלים בכם. נכון שמאמני הצפון הימרו. מפאת הכבוד לצפון. אבל מאמין שהמסורת תנצח. לדעתי שי מאור ייחפש את הנקמה מפעם שעברה. מאחל לו רק אחריי המשחק מול טבריה. בהצלחה לעירוני. סומכים עליכם אילן וצוות ההנהלה
  9. מאמנים גזענים (חסאם רמלה 17-05-2017, 22:25)
    כל מאמני קבוצות הצפון גזעניים תתבישו לכם כפר קאסם תהיה בגמר ותנציח את טבריה 3 אפס
  10. טבריה (אוהד 17-05-2017, 22:38)
    שחקנים יקרים עברתם משחקים קשים בחוץ וניצחתם בגדול,ביום שישי אתם לא משחקים מול ברצלונה,זה רק כפר קסם,טבריה זו עיר עם משורת של כדורגל,הינו מספר פעמים בליגת על ובלאומית,תעלו ותשחקו ובטוח שתנצחו,כי אתם קבוצה מעולה,ואין לי ספק שתהיו בלאומית
  11. גזענות (חסאם 18-05-2017, 09:35)
    מאמנים גזעניים
  12. כפר קאסם (חלד 18-05-2017, 12:58)
    שאלתם מאמנים בכירים בוסקילה לא אחד כזה בליגה ב לא יכול לאמן הוא יכול בכלל לחוות דעה אולי עכשיו רוצה גם לחזור לטבריה?
  13. גזעניים (חסאם 19-05-2017, 18:13)
    התשובה הייתה במגרש לכן ליים