הדרך לליגה הלאומית: עירוני טבריה נגד מ.ס כפר קאסם

מחר בשעה 15:15 האיצטדיון בנתניה ילבש חג, כאשר יערך גמר המחוזות בין עירוני טבריה למ.ס כפר קאסם נציגת הצפון מול הדרום. מי תנצח? מי הקבוצה הפייבוריטית? מה אומרים המאמנים לקראת המשחק... ואיזה מעגל צריך שי מאור לסגור?

  • על ידי: רועי סימוני
  • 18-05-2017
  • 17:15

בשישי הקרוב בשעה 15:15 באצטדיון בנתניה, תפגשנה עירוני טבריה ומ.ס כפר קאסם לגמר המחוזות, כאשר המנצחת תתמודד מול קבוצה מהליגה הלאומית. מצד שתי הקבוצות מצפים לקהל רב שיגיע בכדי לצפות במשחק ולפי ההערכות מדובר על כ-3000 צופים שיצפו במשחק.


עירוני טבריה שמגיעה לאחר ניצחון 5-2 בשבוע שעבר נגד רובי שפירא, עבורה זהו גמר שני תוך שלוש שנים. המאמן אילן סוויסה ייאלץ ללא הבלם המצוין שלו עידן וייצמן (חיסרון גדול) אך עם סגל שחקנים מלא מלבדו. במהלך השבוע דאג המאמן ללמוד את היריבה החזקה כפר קאסם בכדי להבין מול מי הם יתמודדו. כולם מבינים שזאת משוכה קשה מאוד, קבוצה מצוינת עם שחקנים מנוסים ומאמן מצוין... 
אם בתחילת העונה היו שואלים מי תגיע לגמר המחוזות אף אחד לא היה מהמר על טבריה, אך זאת המציאות והקבוצה עוש עונה גדולה מעבר למצופה, ובטבריה ירצו להמשיך את החלום ולהעפיל לשלב הבא.

 

מאמן הקבוצה אילן סוויסה התייחס למשחק בשישי: "זה משחק קשה מאוד עבורנו, קבוצות המחוז הדרומי יותר טובות מהקבוצות בצפון, כך שאין ספק שכפר קאסם עדיפה עלינו ויש להם מאמן מצוין שידע להטריף אותם. אבל יחד עם זאת אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח אני סומך על השחקנים שלי שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר, וכמובן שיש לנו את הקהל הכי טוב בליגה שיגיע בהמוניו וידחוף את השחקנים וייתן להם הרגשה ביתית". 

 

אהוד מערבי רוצה להמשיך לשלב הבא (עודד חסין)


אהוד מערבי קשרה המצטיין של הקבוצה: "אני מאמין שאילן ידאג שנגיע בשיא המוכנות למשחק כמו שעשינו במשחקים הקודמים, אני לא ממש מכיר את כפר קאסם אבל שמעתי שהם קבוצה מצוינת. אני מאמין שהקהל שלנו יגיע בהמוניו כמו במשחק נגד רובי. אם הגענו עד לפה כולנו נרצה להמשיך לשלב הבא".


במ.ס. כפר קאסם רוצים לעבור שלב אחד יותר מהשנה שעברה, כאשר הם העפילו למשחקי המבחן מול קבוצה מהליגה הלאומית והפסידו להפועל ירושלים, למאמן הקבוצה שי מאור זהו גמר שני בתוך שנתיים (שוב נגד טבריה), לרשות המאמן יעמוד סגל שחקנים מלא בכדי לנצח את המשחק ולהעפיל לשלב הבא. גם בכפר קאסם עבדו השבוע שעות נוספות בכדי ללמוד את הקבוצה שאותה יפגשו בשישי, גם בקאסם כמו בטבריה מבטיחים כמות גדולה מאוד של אוהדים שיגיעו בכדי לדחוף את הקבוצה לניצחון ולהעפיל לשלב הבא.

 

שי מאור, יצליח לסגור מעגל? (רמי גרידיש)


מאמן כפר קאסם שי מאור התייחס למשחק ולכך ששוב הוא פוגש את טבריה בגמר: "אנחנו משחקים מול קבוצה חזקה מאוד, שלא סתם העפילה לגמר. ראינו במהלך כל השבוע סרטונים שלהם ואכן מדובר בקבוצה מאומנת היטב, אנחנו מתכוננים היטב ונבוא בכדי לנצח ולעלות לשלב הבא".


שוב פעם טבריה בגמר. האם אתה בא לסגור חשבון מלפני שלוש שנים?
"ממש לא. זה יצא ככה ואני שמח ששוב אני בגמר, בפעם הקודמת עם אזור היינו עדיפים על טבריה ולא השכלנו לכבוש ולנצח אותם, וכשהגענו לפנדלים אלילת המזל הייתה איתם. אני מקווה שהפעם אנחנו ננצח. לגבי סגירת חשבון אין שום חשבונות, יש לי רק חשבון אישי עם עצמי והוא לאדם יקר לליבי שנפטר בדיוק לפני שלוש שנים זהו חמי, אז הבטחתי לו שאנצח ולא עשיתי זאת, אני מקווה שבשישי אני אנצח בשבילו ואעשה סגירת מעגל עצמית".

טבריה מול כפר קאסם (מאור אלקסלסי ורמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי אלה בכלל כפר קאסם? לשחק התקפי מדקה ראשונה! (יאללה טבריה 18-05-2017, 17:17)
  2. ויצמן לא משחק לפי הכתבה (רונן מאילת/טבריה 18-05-2017, 19:00)
    קאסם קבוצה מצויינת. מאחר ועידן לא ישחק. (לפי הכתבה). זה נראה לא טוב. חברים. לבוא קטנים וצאת גדולים. קאסם מורכבת רובם ככולם משחקני ליגת על. ומאמן שיירצה לנקום ובגדול. כולי תקווה שנשמח בכניסת שבת. אבל.... זה הולך להיות קשה וקצת מזל לא יזיק. משום מה אני חושש מהמשחק. בהצלחה לעירוני. גם אם לא. שנה הבאה מהמקום הראשון
  3. עוד לא הבנתי למה ויצמן לא משחק??? (אוהד עירוני טבריה 18-05-2017, 21:08)
  4. לזכור (טבריה מנצחת 3-0 18-05-2017, 22:29)
    לפתוח עם 2 חלוצים וזהו
  5. תבדוק אולי יש לויצמן צהובים. (אוהד 19-05-2017, 06:52)
  6. מנצחים ( נצחון בדיר 19-05-2017, 11:35)
    כפר-קאסם עיג הספורט מגיע לנו לעלוצ ללאומית.. .
  7. זוכר את טבריה (אשדודי 19-05-2017, 11:43)
    עם האחים דן היו פעם קבוצה טובה תמיד היה להפועל אשדוד קשה נגד טבריה
  8. משחק שקולללל (מורסי 19-05-2017, 14:23)
    אין פה קבוצה עדיפה על פני השנייה. במעמדים האלה, רק רצון, סבלנות וקור רוח יכריעו את ההתמודדות. כאוהד של כפר קאסם, תקוותי שנחווה חוויה נהדרת מהמשחק הזה, ולא משנה כהוא זה התוצאה, והרוח הספורטיבית זו שתגבר!!!!! מגיעות ערמה ענקית לשתי הקבוצות שהגיעו למעמד היוקרתי הזה!!!
  9. משחק שקולללל (מורסי 19-05-2017, 14:23)
    אין פה קבוצה עדיפה על פני השנייה. במעמדים האלה, רק רצון, סבלנות וקור רוח יכריעו את ההתמודדות. כאוהד של כפר קאסם, תקוותי שנחווה חוויה נהדרת מהמשחק הזה, ולא משנה כהוא זה התוצאה, והרוח הספורטיבית זו שתגבר!!!!! מגיעות ערמה ענקית לשתי הקבוצות שהגיעו למעמד היוקרתי הזה!!!
  10. אדיני (אוהד טבריני 20-05-2017, 09:07)
    לזוהר יצחק תודה על עונה יפה וגם תקצב נמוך וכול הכבוד לשחקנים. בשנה הבאה אנשלה אוהבים אותכם ערוני טבריה כולל הצבת המקצעי יגם לאפסנאי בנדה שכול הזמן דאג לציוד של השקנים. וגם על חדרי הלבשה