לא באותה הליגה: כפר קאסם עם ניצחון 3-1 צודק מול טבריה

קבוצתו של שי מאור הגיע אתמול למשחק גמר המחוזות, ומפתיחת המשחק הוכיחה עליונות על הקבוצה של אילן סוויסה. צמד שערים נהדר של רן בן שמעון הוביל את כפר קאסם ליתרון במחצית הראשונה, חן ידען המצויין הצליח רק לאזן באופן זמני. סאמח מרעב עלה מהספסל ועם קור רוח נהדר חתם את תוצאת המשחק. כפר קאסם מגיעה למשחקי המבחן שנה שניה ברציפות תתמודד עם נצרת עלית על המקום בליגה הלאומית

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 20-05-2017
  • 10:19

לצפייה בגלריית המשחק המלאה:

https://www.facebook.com/pg/goler111/photos/?tab=album&album_id=1742092376082710

 

כ-2000 צופים הגיעו למגרש בנתניה ונתנו אווירה נהדרת לגמר המחוזות בין עירוני טבריה למ.ס. כפר קאסם. טבריה שעושה עד כה עונה חלומית מבחינתה, רצתה להמשיך זאת ולהגיע עד למשחקי המבחן. מנגד כפר קאסם, שנבנתה בתחילת העונה לעליית ליגה, עברה הרבה תהפוכות במשך העונה כששי מאור מאמנה הנוכחי הוא המאמן הרביעי של הקבוצה העונה, עושה גם היא פלייאוף ענק בהתחשב לנסיבות ולקשיים שעברה הקבוצה העונה. מי שנעדר מהמשחק הוא הקפטן הוותיק והמנוסה של עירוני טבריה - עידן וייצמן שחסרונו הורגש מאוד במגרש.

 

קהלי שתי הקבוצות (רמי גרידיש)

 

גיא ברגר פתח את המשחק כשטבריה הייתה זו שפתחה את המשחק בלחץ על הגנת טבריה, אך הלחץ הזה לא נמשך יותר מחמש דקות וכפר קאסם הייתה זו שהגיעה ראשונה למצב הבקעה. בדקה ה-6 כדור חוזר מהגנת טבריה מגיע הישר ליוני רביבו שבועט מהאוויר, הכדור חומק ליד הקורה ולא מסכן את עדי תדמור. 

 

עדי תדמור ניצל מספיגה (רמי גרידיש)

 

חולפות שתי דקות ושוב הזדמנות לכפר קאסם, אלון סולטן בועט ממרחק של 18 מטר ועדי תדמור במקום והודף לקרן. טבריה שפתחה טוב את המשחק נעלמה ולא נראה כלל במגרש בדקות אלה. 11 דקות מהפתיחה, אוהד אדלשטיין שעשה כל העולה על רוחו באגף שמאל מרים כדור נהדר שעובר את כל הגנת טבריה, רן בן שמעון מסתנן בין שני הבלמים ונוגח נהדר פנימה וקובע 1-0 ענק לכפר קאסם!
 

רן בן שמעון כובש ורץ לחגוג עם חבריו (רמי גרידיש)

 

2 דקות עוברות מאז כיבוש השער ושוב אדלשטין מגביה מאותו מקום, אך הפעם גבאי מצליח להרחיק. כפר קאסם שולטת במשחק ללא עוררין. בדקה ה-25 הגיעה ההזדמנות הראשונה של טבריה, חילופי מסירות בין גל מלכה לחן ידען והאחרון בועט פצצה מ-25 מטרים לעבר השער, גיא סלם הודף בקצות האצבעות ומונע שער. שתי דקות עוברות, חן ידען (מי אם לא הוא) במבצע ענק מסובב כדור של אומן לרשת של גיא סלם וקובע 1-1 נהדר במגרש בנתניה.

 

מהלך ענק של חן ידען! ללא ספק המצטיין בשורות טבריה (רמי גרידיש)

 

בדקה ה-32 דווקא בדקות טובות של טבריה, אוהד אדלשטיין שוב עם פריצה אדירה לתוך הרחבה, נדב בנימין מנסה לעצור אותו אך מכשיל אותו וברגר מסמן על הנקודה הלבנה. רן בן שמעון לוקח את האחריות וניגש לבעוט את הכדור, מכניע את תדמור, משלים צמד ומחזיר את היתרון לכפר קאסם! 2-1!

 

בן שמעון משלים צמד מהנקודה הלבנה (רמי גרידיש)

 

התוצאה נשמרה עד לסיום המחצית כשמאמן טבריה יצטרך לחשוב איך חוזרים למשחק, בעוד שי מאור יכול להיות מאוכזב מכך ששחקניו לא השכילו לכבוש עוד שער למרות משחק נהדר שלהם.

 

אילן סוויסה צריך לשנות את המשחק (רמי גרידיש)

 

אוהד אדלשטיין! ללא ספק המצטיין במחצית הראשונה (רמי גרידיש)

 

תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה והמגמה נמשכת, אוהד אדלשטיין עם עוד פריצה נהדרת מוציא כדור רוחב נהדר, מי שמגיע הוא יוני רביבו שנותר לבדו ובועט החוצה. בדקה ה-63 שוב היה זה יוני רביבו שהיה צריך לגמור את המשחק כשהוא מגיע למצב נהדר מול עדי תדמור, רביבו בועט, מחמיץ את המסגרת ומפספס הזדמנות ענקית לכבוש את השלישי לכפר קאסם.

 

יוני רביבו מחמיץ ולא מאמין! (רמי גרידיש)

בדקה ה-65 טבריה יכולה הייתה לגנוב את השוויון לאחר טעות קשה של גיא סלם שמוסר היישר לחן ידען המצוין, ידען מוצא את קראקה שמשתהה, מאבד את הכדור ומוכיח שלעומת שבוע שעבר, הוא כלל לא הגיע למשחק.

 

קראקה, היום הוא לא הגיע (רמי גרידיש)

 

דקה עוברת ושוב כפר קאסם עם מצב אדיר, הגבהת כדור של רועי הררי מוצאת את רן בן שמעון שמקדים את עדי תדמור ונוגח לאחור, ורק במזל הכדור לא נכנס פנימה כשהקורה מצילה את טבריה.

 

משחק נהדר של רועי הררי (רמי גרידיש)

אילן סוויסה לא מוותר על המשחק ושולח את כל הכלים ההתקפיים שלו ומשחק עם לא פחות מארבעה חלוצים. מנגד שי מאור רוצה להחזיק יותר בכדור ומכניס את רוביל סרסור שיתרום מהניסיון שלו ומוציא את יוני רביבו.

בדקה ה-85 סאמח מרעב מחליף את רוביל סרסור עקב פציעה שנכנס כחילוף מוקדם יותר. רובי יורד מן המגרש כשהוא נאנק מכאבים וממרר בבכי.

 

רוביל סרסור נאנק מכאבים על כר הדשא (רמי גרידיש)

 

ארבע דקות עוברות וזה כבר היה חתום ונעול, התקפה מתפרצת שטלנית של כפר קאסם שהוביל בן שמעון יחד עם שלושה שחקני כפר קאסם, בן שמעון מוצא נהדר את סאמח מרעב שעם מהלך אדיר וקור רוח מרשים חותם את תוצאת המשחק וכובש שער נהדר! 3-1 אדיר לכפר קאסם!

 

שער ענק לסאמח מרעב (רמי גרידיש)
 

שי מאור ומ.ס. כפר קאסם מנצחים בצדק! מאור סוגר מעגל ומנצח את טבריה לאחר שבמפגש הקובם הפסיד לה, אין ספק שההכנה הטקטית של שי מאור העמידה את כפר קאסם בצורה נהדרת במגרש, כפר קאסם הראתה עליונות בכל שלבי המשחק ובכל פרמטר במגרש, ואולי מוכיחה את הבדלי הרמות בין שתי הליגות.

 

סגר מעגל! שי מאור (רמי גרידיש)

 

כפר קאסם עולה שלב ומגיעה למשחקי המבחן שנה שניה ברציפות בתקווה שהפעם זה יסתיים מתוק יותר. במשחקי המבחן תפגוש כפר קאסם את נצרת עלית במשחק כפול.

 

שחקני כפר קאסם חוגגים סדרך למשחקי המבחן! (רמי גרידיש)

 

מנגד מגיעות כל המחמאות לעירוני טבריה ומאמנה אילן סוויסה, שעשו יחד עונה ענקית שעלתה על כל הציפיות. כזכור טבריה גברה הגיעה לגמר המחוזות לאחר שני משחקי חוץ קשים מאוד וגברה על הפועל איכסל והפועל 'רובי שפירא' שללא ספק סומנו כמועמדות רציניות לעליית ליגה, ועל כך מגיע לטבריה שאפו ענק!

שחקני כפר קאסם חוגגים בסיום! (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדוק (מרמורקי צעיר הבן של אביבה הגוזלנית 20-05-2017, 10:34)
    בתור אוהד מרמורק כפר קאסם תנצח את נצרת עילית תגידו אם אני צודק
  2. גאה בכם קבוצה שלי טבריה מסע מופלא אבל אם לומר את האמת כפר קאסם הייתה עדיפה אדלשטיין שחקן ליגת על רבי (יוסי 20-05-2017, 19:15)
  3. עפתם על עצמכם (המוכתר 20-05-2017, 22:12)
    זה רק מראה את ההבדל ברמה בן הצפון לדרום ,קבוצה שנחשבת בינונית בדרום עושה בית ספר לקבוצה צפונית שכולם הימרו עליה
  4. עכפנדכ עושים בלילה (אילן המכונה בנדה 21-05-2017, 23:39)
    סמי וזוזו