נבחרת העונה של ליגה א׳ צפון!

ליגה א׳ צפון הגיעה לסיומה לאחר שעירוני טבריה מפסידה בגמר המחוזות ועושה עונה שעלתה על כל הציפיות. אתר גולר מסכם לכם את העונה כולה... מיהו שחקן העונה...? מי תגלית העונה...? מי מאמן העונה...? מי הם שחקני הנבחרת...? ולמי כדאי לשים לב...?

  • על ידי: רועי סימוני
  • 27-05-2017
  • 16:54

ליגה א׳ צפון הגיעה לסיומה ביום שישי שעבר, כאשר הנציגה הצפונית עירוני טבריה הפסידה בגמר המחוזות לכפר קאסם וסיימה עונה מדהימה מבחינתה, שעלתה על כל הציפיות וגם שלנו. הפועל חדרה שבעונה שעברה הגיעה עד לגמר המחוזות ושם הודחה ע״י כפר קאסם, החליטו העונה לעשות צעד אחד קדימה לעבר הליגה הלאומית, ואכן כך קרה ולמרות המון מכשולים בדרך, הפועל חדרה עושה זאת בגדול ומעפילה לליגה הלאומית כאשר קבוצות כמו רובי שפירא והפועל איכסל נשארות מאחור.

 

בעונה שבה הייתה רק יורדת אחת לאחר התפרקותה של כרמיאל צפת, קיבלנו סוף מותח שבסיומו צעירי כפר כנא נפרדת מליגה א׳ צפון וכל זאת אחרי עונה אחת בלבד! מערכת ׳גולר׳ מביאה לכם כאן את מאמן העונה, מצטייני העונה, תגלית העונה ועוד קטגוריות נוספות שיזכירו לנו מה עברנו בעונה הזאת. מיותר לציין , אך נציין בכל זאת שתמיד יהיו מקופחים כאלה ואחרים (ובצדק), שלא נבחרו על חודו של פרמטר כזה או אחר ולכן עמכם הסליחה מראש. 

 

נבחרי אתר גולר לעונת המשחקים 2016-2017, להנאתכם:

שחקן העונה - אבי מלכה (הפועל איכסל): 
אז נכון שבדרך כלל שחקן העונה נבחר מהקבוצה שעולה ליגה, אבל הפעם קרה פה משהו שונה, אבי מלכה הוא ללא ספק החלוץ הטוב ביותר בליגה א׳ צפון! ניצב בראש טבלת הכובשים עם 22 שערים, התחיל את העונה מצוין אך נפצע בסיבוב השני, מי יודע לאן איכסל הייתה מגיעה לולא פציעתו של מלכה. לאחר התלבטות רבה וקשה, אבי מלכה הוא שחקן העונה של אתר גולר.

 

אבי מלכה - שחקן העונה של אתר גולר (מאור אלקסלסי)

 

מאמן העונה - מומו ניסטל (הפועל חדרה):
ללא ספק וללא עוררין מומו ניסטל ראוי ביותר למאמן העונה, כבר בעונתו השנייה כמאמן הפועל חדרה הצליח מומו עם הרבה אמונה, מקצועיות והתמדה לעמוד במשימה שהוצבה לו בתחילת העונה והיא עליית ליגה. גם כאשר הפועל איכסל הובילה את הטבלה במשך מחזורים ארוכים מומו תמיד דאג לומר ליו״ר אורן גולן, שבסוף העונה הוא יחייך ואכן כך קרה. בחדרה ידעו להעריך את פועלו של המאמן והחתימו אותו גם לעונה הבאה והוא זה שיאמן את הקבוצה בעונה הבאה. ניסטל עם השקט שמאפיין אותו הצליח להשתיק את כל היועצים למיניהם והמערבבים סביב הפועל חדרה ודווקא במשחקים הכי חשובים שלו העונה מול איכסל, טבריה ורובי שפירא, ידע לקחת את הנקודות ולעלות ליגה. ללא ספק מומו ניסטל הוא מאמן העונה של אתר גולר.

 

מומו ניסטל - מאמן העונה של אתר גולר (מאור אלקסלסי)


הפתעת העונה - אילן סוויסה (עירוני טבריה):
זוהי קטגוריה חדשה שבחרנו להוסיף העונה וללא ספק ישנם כמה וכמה הפתעות העונה. הגדולה מביניהן היא ללא ספק המאמן הצעיר אילן סוויסה שבעונתו הראשונה כמאמן קבוצה בוגרת, מגיע הישר לעירוני טבריה - מועדון צמרת מובהק עם קהל לוחץ ואחרי ששחררו לא פחות מ-16 שחקנים בתחילת העונה, וכאשר קברניטי הקבוצה מצפים ממנו לתפוס מקום טוב באמצע הטבלה, למרות כל זאת המאמן רושם עונה גדולה כאשר טבריה לאורך כל העונה נמצאת בחמישייה הראשונה של הטבלה, והשיא עבור המאמן הוא הגעת הקבוצה עד לגמר המחוזות כאשר בדרך היא עוברות משוכות כמו הפועל איכסל ורובי שפירא החזקות, ללא ספק הפתעת העונה של אתר גולר. 

 

אילן סוויסה, הפתעת העונה! (רמי גרידיש)


תגלית העונה - גדי מלסה (רובי שפירא): 
כמה כישרון יש בשחקן הצעיר הזה של רובי שפירא חיפה. כבר התחיל העונה בפועל עפולה מהליגה הלאומית רצתה אותו אך הוא נחת בקבוצת האוהדים - רובי שפירא חיפה, והפך לאהוד בקהל ואחד השחקנים הטובים ביותר של הקבוצה. בשקט שמאפיין אותו הפך מלסה לשפן של המאמן עודד קוטר וגם החזיר לו על כך במגרש. מאמני ליגה הלאומית שמסתובבים במשחקי ליגה א׳ במהלך העונה כבר רשמו את השם הזה בפנקסים שלהם. מעניין יהיה לראות היכן ישחק השחקן הצעיר והמוכשר הזה בעונה הבאה. העונה הוא התגלית של אתר גולר. 

 

גדי מלסה - תגלית העונה של אתר גולר (מאור אלקסלסי)

 

הקהל הטוב בליגה - ״רובי שפירא״ חיפה:
בשנים האחרונות ליגה א׳ צפון מספקת לנו תצוגות עידוד שלא מביישות קבוצות מליגת העל, העונה קיבלנו חיזוק משמעותי בדמותם של אוהדי ״רובי שפירא״ חיפה שהוסיפו הרבה צבע ועניין ביציעים, והיו שם תמיד בכמויות גדולות במשחקי הבית של הקבוצה ובמשחקי החוץ בפרט. אומנם קבוצתם נכשלה במטרה לעלות ליגה, אך ללא ספק שביציעים מגיע שאפו גדול לקהל שלה. והם ללא ספק הקהל הטוב בליגה של אתר גולר.

 

הקהל הטוב של העונה - רובי שפירא (מאור אלקסלסי)


מילה טובה מגיעה גם: לאוהדי עירוני טבריה, הפועל בית שאן והפועל איכסל, שתמכו, עודדו והפגינו תצוגות עידוד מהטובות שנראו ועל כך מגיע שאפו ענק.

 

נבחרת העונה לעונת 2016-2017:

שוער - עדי תדמור (עירוני טבריה): במשך שנים סומן השוער הצעיר הזה כשוער העתיד של הקבוצה, למרות שהיה חלק משמעותי בעליית הקבוצה לליגה הלאומית, רק העונה קיבל באופן רשמי את אפודת השוער הראשון. בשקט ובביישנות שמאפיינת אותו הוא הציג עונה פנטסטית, כאשר לא פחות מ-18 משחקים במהלך העונה הוא שומר על רשת נקייה, ועוזר לקבוצתו להגיע עד לגמר המחוזות. בטבריה קיבלו שוער לשנים הבאות, אם לא יחטפו אותו לליגה גבוה יותר. 

 

עדי תדמור, שוער לשנים הבאות בטבריה (רמי גרידיש)

 

מגן ימני - חוסאם אבו סלאח (איכסל): מגן "סופה" של איכסל, השאיר המון אבק בקו הימני של הגנת איכסל, ללא ספק אחת מנקודות האור הבולטות העונה בקבוצה. חוסאם היה פעיל מאד והרבה התקפות התחילו אצלו, מגן שעושה הגנה והתקפה בליגה א', ללא ספק שווה ליגות בכירות יותר.

 

בלם - יעקב אבבה (הפועל חדרה): שחקן השייך לרמות הגבוהות ביותר עם שקט של בלם ענק. הוביל את הגנת חדרה על גבו, וגם יצא על שכרו כאשר חתם בקבוצה גם בעונה הבאה בליגה הלאומית. עכשיו יהיה מעניין לראות אותו מתמודד עם חלוצי הליגה הלאומית. 

 

הוביל את הגנת חדרה על גבו - יעקב אבבה (מאור אלקסלסי)

 

בלם - עידן ויצמן (עירוני טבריה): בטבריה אומנם החתימו מאמן צעיר על הקווים, אך במגרש היה להם מאמן וותיק כמו ויצמן שידע להביא את הניסיון שלו למגרש ולכוון את הצעירים לידו, בכדי לעשות עונה גדולה כפי שעשו.

 

עידן וייצמן - מאמן במגרש! (מאור אלקסלסי)

 

מגן שמאלי - שמעון הרוש (רובי שפירא): שחקן נוסף שהגיע מהרמות הגבוהות של הכדורגל לליגה א',  ובכל משחק ראינו זאת, והעונה כולם הבינו למה הוא ללא ספק המגן הטוב בליגה שזכינו לראות העונה. כשכולם בטוחים שבעונה הבאה הוא כבר לא יהיה בליגה א׳. 

 

שמעון הרוש, יישאר בליגה א'? (מאור אלקסלסי)

 

קישור:
ויטלי גנון (הפועל חדרה): 
המנוע של חדרה העונה, הלב של המאמן שלו. פשוט היה שם תמיד כדי לבשל, לכבוש, או פשוט כדי להיות שם ולהעלות את חדרה ללאומית. ויטלי שחקן מוכשר מאד שיכול לשחק בלאומית בכל קבוצה. 

 

ויטלי גנון - הלב של המאמן שלו (מאור אלקסלסי)

 

גדי מלסה (רובי שפירא): תגלית העונה של אתר גולר.

 

חן ידען (עירוני טבריה): שחקן בן 23 לאחר עונה כושלת מבחינתו, מגיע לעירוני טבריה כהבטחה גדולה ועם כישרון עצום ברגליים, ומצליח להוביל את הקבוצה מעיר הכנרת שבוע אחר שבוע. השיא הוא ההגעה של קבוצתו לגמר המחוזות, גם במשחקים לא טובים של הקבוצה תמיד ידע להיות נקודת האור עבורה. לא פחות מ-8 שערים ו-14 בישולים, לא פלא שמחצית מקבוצות הליגה הלאומית כבר דולקות אחריו, ועוד שתי קבוצות מליגת העל התעניינו בו. כדאי שתזכרו טוב טוב את השם הזה - חן ידען, כי תמיד נרצה לזכור שאת הפריצה הגדולה שלו הוא עשה העונה כאן בליגה א׳ צפון.

 

חן ידען - בדרך לרמות הגבוהות (רמי גרידיש)

 

התקפה:
לירון אלימלך (הפועל בית שאן): 
עונה חלומית לחלוץ המוכשר הזה שכובש העונה 20 שערים ומסיים במקום השני בטבלת מלך השערים של כל הליגה. ללא ספק הוא הולך להיות המלפפון החם של הקיץ כאשר קבוצות רבות היו שמחות שישחק אצלן. לירון חלוץ מוכשר שיכוללשחק בליגות הבכירות.

 

לירון אלימלך, ללא ספק נקודת אור בהפועל בית שאן (אביב עובדיה)

 

אבי מלכה (איכסל): שחקן העונה של ליגה א' צפון!

 

אסי גומא (הפועל חדרה): אסי גומא היה אחד מהגורמים לעלייתה של הפועל חדרה לליגה הלאומית! גומא סיים את העונה עם 16 שערי ליגה כשהוא עומד בראש טבלת הכובשים של העולה החדשה!. רק נזכור את צמד השערים שכבש באיכסל כשלמעשה שם הוא הוכיח את הווינריות שלו וכמה הוא מנצח משחקים עבור חדרה. שחקן ענק שיהיה מעניין לראות אותו משתלב בלאומית.

 

אסי גומא - בורג משמעותי בעלייה של חדרה (מאור אלקסלסי)

 

הנבחרת השנייה של העונה:
שוער - חיים זיסקינד (הפועל בית שאן)
מגן ימני - ענבר שרון (עירוני טבריה)
בלם - יוני אוחיון (רובי שפירא)
בלם - אלירן חודדה (הפועל חדרה)
מגן שמאלי - יאיר שפונגין (הפועל הרצליה)
קשר - אהוד מערבי (עירוני טבריה)
קשר - סעיד דיאב (רובי שפירא)
קשר - חרבאוי וואיל (הפועל איכסל)
חלוץ - שלומי בן עשור (רובי שפירא)
חלוץ - מועמר קראקה (עירוני טבריה)
חלוץ - אלון בוזורגי (צור שלום)

 

כדאי לשים לב אליהם: במהלך העונה ראינו גם כמה שחקנים צעירים ומוכשרים שלא תמיד קיבלו את ההזדמנות שמגיעה להם, אנחנו כן היינו שם לראות אותם אז כדאי שתזכרו את השמות האלו:
אופק ברזני (באקה אל גרביה): שחקן צעיר ומוכשר, שכבר בגיל צעיר שיחק במחלקת הנוער של מכבי תל אביב אבל לא הצליח למצוא את מקומו שם וחזרר  למחוזותינו. את העונה פתח קרוב לבית בבית שאן, אך בינואר הצטרף לבאקה והפך לבורג משמועתי אצל המאמן צחי טיאר ועזר לקבוצה להישאר בליגה.

ענבר שרון (עירוני טבריה): המגן הצעיר של הקבוצה מעיר הכנרת, הגיע מהנוער של קרית שמונה וכבר לאחר 3 מחזורים החליט המאמן אילן סוויסה לתת  לו את חולצת ההרכב והפך למגן הראשון של הקבוצה, כאשר הוא מציג עונה יוצאת מן הכלל והפך למגן לגיטימי לליגה א׳ ואף יותר.

יאיר שפונגין (הפועל הרצליה): למרות עוד עונה מאכזבת מבחינתה של הרצליה, נקודת האור בקבוצה הייתה המגן הצעיר של הקבוצה - יאיר שפונגין, שמפגין יכולת גבוהה מאוד, מהיר, מדויק, והרבה חומר למחשבה לשנים הבאות. כמה קבוצות מהליגה הלאומית כבר התעניינו בשחקן שלדעת רבים אםם ימשיך ביכולת שהפגין העונה, השמים יהיו הגבול עבורו.

עמית פלכטמן (עירוני טבריה): עוד שחקן תוצרת קבוצת הנוער של קרית שמונה שהגיע בתחילת העונה לעירוני טבריה, למרות שלא הרבה לקבל הזדמנויות העונה, בכל פעם ששיחק הפגין יכולת מרשימה על כר הדשא, ראיית משחק מצוינת ושחקן עם הרבה פוטנציאל. אם בעונה הבאה יהיה מאמןן שיאמין בו לאורך כל העונה אנחנו עוד נשמע את השם הזה בעתיד. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחח אתר מכור (בית שאני 27-05-2017, 17:51)
    אבי מלכה שחקן העונה? שחקן העונה זה לא אומר השחקן שהבקיע הכי הרבה גולים... צריך להיות שחקן שהשפיע הכי הרבה ועשה משהו מיוחד כמו עליית ליגה.. וכרגיל גולר לא בעד הפועל בית שאן זה ידוע... תמשיכו לכתוב עלינו עד שיצאו לכם העיינים. בעזרת השם יבוא רוכש ואנחנו נעלה ליגה על אפכם וחמתכם!
  2. הגינות (אחד שיודע 27-05-2017, 18:46)
    מר אוהד רון היקר קצת יושר לא יזיק לך אתה כרגיל מחסל חשבונות סמרטוט
  3. הגינות (אחד שיודע 27-05-2017, 18:47)
    מר אוהד רון היקר קצת יושר לא יזיק לך אתה כרגיל מחסל חשבונות סמרטוט
  4. ענבר שרון? מכר את טבריה האימא של המכירות (בית שאני 27-05-2017, 20:34)
    מול כפר קאסם עדי תדמור? קסם של בחור אבל חיזקינד יותר טוב הפתעת העונה היא שליגה א בזין של סוסים
  5. בית שאן (אבי 27-05-2017, 22:19)
    אתר גולר.שונאי בית שאן.הפועל בית שאן סה מותג.זו אימפרייה שבקרוב תעלה לליגת העל.וימותו הקנאים.
  6. עונת פיספוס (טברייני 27-05-2017, 23:34)
  7. לדעתי גם קרית אתא אכזבה והפועל הרצליה ממש אכזבה (יוסי מהרצליה 28-05-2017, 07:11)
  8. אתר טיפשי לא שווה יחס (בית שאני 28-05-2017, 08:47)
    נוכחתי לדעת מקרוב שבעל האתר התנהג בצורה חובבנית כלפי נצרת עלית וברעם
  9. לאוהד רון לא ממליץ לך להגיע לגרין (נצרת עלית 28-05-2017, 08:55)
    ברעם לא סופר אותך מיכוון שיש לך אתר ספורט ברמה נמוכה
  10. אוהד (טבריני 30-05-2017, 11:25)
    בית שאן תמשכו לאכול את הכובע ותתחלו לשלם חובות לשחקנים קהל גדול קבוצה זבל
  11. אוהד (טבריני 30-05-2017, 11:25)
    בית שאן תמשכו לאכול את הכובע ותתחלו לשלם חובות לשחקנים קהל גדול קבוצה זבל
  12. חן ידען (חן ידען שחקן בזכות הכח של אוהדי טבריה שנתנו לו !!!! 30-05-2017, 16:15)
    חן אוהבים אותך תישאר בטבריה ותעלה אותנו ליגה לא הבאנו אותך שתברח !!!