נבחרת העונה של ליגה א׳ דרום!

ליגה א' דרום הסתיימה. עונה מעניינת מאוד שבסיומה עלתה הפועל מרמורק לליגה הלאומית, בני יפו ושיכון המזרח ירדו. וכפר קאסם כמעט ועלתה ללאומית ממשחקי הפלייאוף. אבל מי היה כוכב העונה? מי המאמן הכי טוב של העונה? מי הקהל הטוב במחוז דרום? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-06-2017
  • 11:57

ליגה א' דרום הגיעה לסיומה השבוע כשכפר קאסם הפסידה לנצרת עלית מהלאומית ולמרות הכבוד הרב שהביאה לליגה א', היא תשחק בעונה הבאה בליגה א'. צמד המשחקים המעניינים והמסקרנים מסמלים את העונה בליגה א' דרום שהייתה כל כך צמודה וכך הייתה מעניינת... הפועל מרמורק עם אייל גולן שכל כך אהבנו עלתה לליגה הלאומית, ובני יפו ושיכון המזרח כצפוי ירדו לליגה ב'. השחקנים המצטיינים, המאמן, התגליות ועוד סיכומים וקטגוריות נוספות שהכנו עבורכם כדי לסכם ולציין את העוסקים במלאכה. מיותר לציין, אך נציין בכל זאת שתמיד יהיו מקופחים כאלה ואחרים (ובצדק) שלא נבחרו על חודו של פרמטר כזה או אחר ולכן עמכם הסליחה מראש. 


נבחרי 'גולר' בליגה א' דרום 2016-2107 להנאתכם:

שחקן העונה: עידן חג'ג' (הפועל מרמורק)

13 שערים, מספר דומה של בישולים ובעיקר הרבה לב, נשמה והמון מנהיגות בקישור של מרמורק. השחקן הכי יציב של הקבוצה, היה שם למשך כל העונה ונתן מעצמו הכל למען הצלחת הקבוצה. חג'ג' הוא הסמל הכי גדול של מרמורק העונה ולמרות שאיציק אבושדיד ויוסי אסייג היו מצטיינים העונה וכבשו יותר, עידן היה הכי יציב לכל אורך העונה ובכל משחק השפיע ועשה דברים יפים. חג'ג' הוא ללא ספק הסיבה לכך שאנשים אוהבים כדורגל. 

 

עידן חגג, שחקן העונה שלנו. הסמל הבלתי מעורער של האדומים... (יוסי סוריק)

 

תגלית העונה: 

1. סאן טוריאל (מכבי יפו)

9 גולים לחלוץ הצעיר של מכבי יפו בעונתו הראשונה בבוגרים. סאן חלוץ עם מבנה גוף כמו חלוץ אירופאי, גדול, חסון, ששווה ליגות בכירות יותר מליגה א', רואים שאביבי זוהר מלווה את השחקן ורק נקווה שייקחו החלטה נכונה לקראת העונה הבאה, כדי שהחלוץ ימשיך להתקדם ואם ימשיך עונה נוספת במכבי יפו הוא רק ירוויח. סאן סיים כמלך השערים של יפו ויפה למכבי יפו שבנו קבוצה צעירה על שלל צעירים מוכשרים. 

 

סאן טוריאל, תגלית העונה של אתר גולר עם 9 שערים (מני בן ארי)

 

2. דן עזריה (נס ציונה)

שחקנה של סקציה נס ציונה שהגיע מליגה ב' מקרית אונו, והוכיח כמה כישרון מצוי בו. קשרה של נס ציונה שהיה מהבולטים בקבוצה והצליח להושיב שחקנים בכירים ולהשאיר אותם על הספסל. היה ללא ספק תגלית והלוואי עוד מאמנים יתנו צאנס לשחקנים צעירים מליגות נמוכות.

 

דן עזריה, הוכיח כמה כישרון מצוי בו (רמי גרידיש)

 

מאמן העונה: שי מאור (מ.ס. כפר קאסם)

איזו עונה עברה על שי מאור. מאמנה של כפר קאסם הגיע אומנם רק בינואר לקבוצה שהייתה מרוסקת באותה תקופה לאחר שמספר מאמנים היו שם העונה ולא הצליחו להושיע. שי בשקט שלו ובעיקר בניסיון הרב, הצליח להוציא מהשחקנים מעל ומעבר וללא ספק ההגעה למשחק המכריע מול נצרת עלית הוא הכל תוצאה של עבודה קשה שלו ושל שחקניו. אומנם ארז בנודיס עלה לליגה הלאומית ויש לציין לשבח גם אותו, אך שי מאור לקח קבוצה במשבר והוציא ממנה את הטוב ביותר. שאפו ענק! וכאות כבוד הוחתם לעונה נוספת. רק זה מראה את גודל ההצלחה והערכה לה זוכה מאור מקבוצתו.

יש לציין את ארז בנודיס, מאמנה של מרמורק שעשה עונה יפה והצליח לעלות את הקבוצה לליגה הלאומית. כמו כן נציין את העונה היפה שעשה חיים סירוטקין כשלקח קבוצה כמו הכח ר"ג מהתחתית והביא אותה למצב של כמעט פלייאוף עליון. 

 

שי מאור, מאמן העונה של אתר גולר!!! הגיע למרחק של שער מהלאומית... (מני בן ארי)

 

הנהלת העונה: הפועל מרמורק בראשותו של אילן סגל

אילן סגל, בשנתו הראשונה בראש המערכת של מרמורק, הצליח בשקט שלו והידע הרב בכדורגל להעמיד קבוצה יחד עם אייל גולן ושינו זוארץ, והעלו יחד את מרמורק לליגה הלאומית. לא שמענו על בעיות מכיוון הקבוצה האדומה של רחובות וזה למעשה ההוכחה הכי טובה שאילן סגל ושות' עשו עבודה יוצאת מהכלל. שאפו!

כמו כן אפשר לציין לטובה את הנהלת נס ציונה בראשות אלי כהן ורונן זייגרמן שעם תקציב די נמוך נתנו "פייט" למרמורק וכמובן שאפו ענק לבילאל בדיר, יו"ר כפר קאסם שלמרות הקשיים המקומיים, הצליח ללכת עם הידע והנסיון שלו והביא את קבוצתו למרחק של שער מהלאומית.

 

אילן סגל הוביל את מרמורק לליגה הלאומית! (ספיר צימרמן)

 

הקהל המסור: הפועל מרמורק 

איזה קהל יש למרמורק. לא להאמין שיש קהל שכל כך אוהב וכל כך תומך בקבוצה ממש אהבת אמת, ולא משנה תוצאת המשחק - לא תשמע מהם קללה אחת. יש בקהל הזה סדר מופתי שאחראי עליו אחיקם עותאמי שללא ספק מוביל את הקהל שלו בצורה אדירה לעודד את הקבוצה האהובה. כיף לבוא ולראות משחקים של מרמורק רק בגלל הקהל. איזה שירים הם כותבים, ממש הפקה של אייל גולן בכל שיר. כואב הלב שאתם עוזבים אבל זה כמו ילד שטס לארה"ב, לך תהנה מספר שנים, ואל תשכח מאיפה באת... הלוואי עלינו שיהיו עוד קהלים כמו מרמורק...

 

הלוואי עלינו ועוד קהלים כמו זה של מרמורק (יוסי סוריק)

 

הקאמבק של העונה: קארלוס צ'אקנה (כפר שלם)

איזה שחקן קרלוס צ'קנה! גם בגילו המתקדם (40) אפשר לראות איזה שחקן ענק הוא. כל נגיעה, כל פס. ללא ספק מי שנולד כדורגלן יישאר לו הכדורגל לכל החיים. צ'קנה הגיע בנובמבר לכפר שלם ומעבר לשערים שכבש, התרומה שלו על המגרש הייתה אדירה. שחקן ענק שמוכיח בליגה א' שהוא יודע לשחק וללא ספק הוא אחד המצטיינים העונה.

 

קרלוס צ'קנה, למרות גילו המבוגר, הוכיח שכדורגל הוא לא שכח. (רמי גרידיש)

 

שובר שוויון: עידן שריקי (הפועל מרמורק)

חלוצה של מרמורק, הגיע בסוף ינואר על סף תום מועד העברות ואיזו העברה הוא היה. איזה משמעותי הוא היה לטובת קבוצתו. כבש שערים, ובישל שערים אבל כל התקפה שריקי היה מעורב והוכיח שהוא שחקן ה"אס" של העונה של מרמורק. שחקן גדול שמתאים ללאומית לפחות!

 

ה'אס' של מרמורק - עידן שריקי (יוסי סוריק)

 

כדאי לשים לב:

נאור סבג (בקעת הירדן)

יקיר ארצי (מכבי יפו)

ירין הלל (בית"ר כפ"ס)

עדן מור (קרית גת)

סער קלדרון (בקעת הירדן)

אורי אשל (הכח ר"ג)

צח בלילי (כפר שלם)

יונתן רודיונוב (מכבי יבנה)

מיכה לאוטה (מכבי יבנה)

יוני שגיב (הוד השרון)

 

נבחרת העונה:

שוער: עמית שמש (נס ציונה)

שוערה של נס ציונה היה ללא ספק השוער הטוב ביותר בעונת המשחקים 2016-17. עמית היה לשוער עם מספר הספיגות המועט ביותר כשהוא מוביל את רביעיית ההגנה שלו בגאון. שמש ספג 19 שערים בלבד בכל העונה וכל המחמאות מגיעות לו. למרות הטעות הקריטית של השוער במשחק הפלייאוף מול כפר קאסם - אי אפשר לשכוח את העונה הגדולה שעבר השוער!

 

עמית שמש ואסף חקאק הובילו את ההגנה של נס ציונה (מני בן ארי)

 

הגנה:

אסי חקאק (נס ציונה)

בלמה של סקציה נס ציונה הגיע בתחילת העונה יחד עם גיא עיני והרבה הרימו גבה לנוכח הבאתם לאחר עזיבתם של שני בלמים מצויינים שהיו להגנה הטובה בליגה. אך השניים השכיחו מהר מאוד את ההגנה של נס ציונה מעונה לפני כן והוכיחו עליונות גדולה! חקאקא הוביל את הגנת קבוצתו, חקאק הוסיף 5 שערי ליגה חשובים מאוד מעמדת הבלם והוכיח שניתן לסמוך עליו בשני הצדדים.

 

עוז יפרח (הפועל מרמורק)

בלמה של מרמורק. הגיע מהפועל הרצליה בתחילת העונה והיה להימור קטן, אבל עוז כמו שחקן ענק הוכיח את יכולותיו במרמורק והיה מהמצטיינים בהגנה השניה בטיבה בליגה. 

 

עוז יפרח הוכיח את יכולותיו למרות שהחתמתו הייתה הימור (יוסי סוריק)

 

תומר בן חיים (מ.ס. כפר קאסם)

תומר בטבעו הוא קשר אחורי, אבל הוא הוסט לעמדת הבלם ע"י מאמנו שי מאור כדי לייצב את ההגנה, ויחד עם חליל פריג' הם ייצבו את ההגנה של כפר קאסם וכמעט והובילו את קבוצתם לליגה הלאומית. תומר הוא שחקן חכם שנותן את כולו למען הצלחת הקבוצה, בלם טכני וחזק שהיה מהטובים העונה.

 

שחקן חכם שנתן את כל כולו למען כפר קאסם (מני בן ארי)

 

קישור:

מוחה בדיר (כפר קאסם)

קשרה של כפר קאסם, היה בולט מאוד העונה. שיחק את רוב העונה ונתן לנו ליהנות מיכולותיו העונה. קשר מוכשר מאוד שהיה מהבולטים בקבוצתו העונה ומהגורמים שהביאו את כפר קאסם עד לכדי נגיעה מהליגה הלאומית.

 

אחד מהבולטים בשורותיה של כפר קאסם - מוחה בדיר (מני בן ארי)

 

יובל אשכנזי (כפר שלם)

קשרה של כפר שלם, יובל עשה התקדמות אדירה העונה. קשר שמשקיע אולי הכי הרבה בליגה א' ושרוצה להתקדם. יובל נמצא בכל מקום על המגרש, משקיע ומנסה, ובעיקר רוצה לנצח בכל תיקול ובכל מצב. יובל השנה הוכיח את שליטתו הטובה בכדור ובמסירות העומק, יובל אף כבש 7 שערים אך בעיקר יצר מצבים עבור חבריו לקבוצה.

 

נמצא בכל מקום במגרש - יובל אשכנזי (מני בן ארי)

 

עידן חגג (הפועל מרמורק) - שחקן העונה של אתר 'גולר'! 

 

איציק אבושדיד (הפועל מרמורק)

מלך השערים של ליגה א' דרום עם 20 שערים. מעבר לשערים היה מעורב מאוד בהתקפה של קבוצתו. איציק כבש אומנם הרבה שערים, אך שער אחד היה חשוב מכולם - השער במשחק העונה מול נס ציונה שלמעשה הביא את האליפות לקבוצתו. 

 

איציק אבושדיד - כבש את השער החשוב ביותר העונה! (יוסי סוריק)

 

יוני רביבו (כפר קאסם)

איזה כוכב יוני רביבו! שחקן שבמשך העונה כבש שערים והיה טוב, הוכיח במאני טיים איזה כוכב ענק הוא. כיף לבוא למשחקים לראות שחקן כמו רביבו.  יוני השחקן הטוב ביותר בכפר קאסם במשחקי הפלייאוף - כבש שערים נדירים ביופיים והיה השובר שיוויון של קבוצתו. שחקן ענק שכמעט והביא את קבוצתו לליגה הלאומית. 

 

יוני רביבו הגיע במאני טיים של העונה הוכיח כמה הוא שחקן גדול (רמי גרידיש)

 

התקפה:

יוסי אסייג (הפועל מרמורק)

יוסי אסייג כבש 15 שערים עם יכולת מצויינת והרבה בישולים לחבריו. אפשר להגיד שיוסי אסייג סחב את הפועל מרמורק על גבו בסיבוב השני, והיה אחראי להרבה נקודות שקבוצתו צברה. שחקן ענק, טכני מאוד שהוכיח שהוא אחד החלוצים הכי טובים בליגה.

 

סחב את קבוצתו על הגב בסיבוב השני (יוסי סוריק)

 

שרון גורמזנו (מכבי יבנה)

שרון גורמזנו סקורר! כבש 14 שערים במדי מכבי יבנה והביא נקודות לקבוצתו כמעט משום מקום. השער שלו מול הפועל אזור שהגיע משום מקום, הוכיח שחלוץ גדול לא צריך יותר מחצי הזדמנות כדי לכבוש שער שווה נקודות. גורמזנו הוא חלוץ המטרה הכי טוב בליגה והביא כמעט לבדו את קבוצתו לפלייאוף. 

 

שרון גורזמנו - לא צריך יותר מחצי הזדמנות (מני בן ארי)

 

נבחרת שניה:

גליל בן שאנן (מכבי יבנה)

 

רועי הררי (כפר קאסם)

גיא עיני (נס ציונה)

חליל פריג' (כפר קאסם)

רביד אשר (נס ציונה)

 

קישור:

אוהד אדלשטיין (כפר קאסם)

משה אסולין (דימונה)

שי מזור (כפר שלם)

 

התקפה:

רן בן שמעון (כפר קאסם)

ויקטור מרעי (הכח ר"ג)

מתן לוטטי (נס ציונה)

 

מאמן נבחרת שניה: ארז בנודיס (הפועל מרמורק)

נבחרת העונה של ליגה א׳ דרום!

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק שגעת אותי (מרמורק 03-06-2017, 12:39)
    שריקי מלך ואילן סגל מלכה אוהב אותך בלב
  2. חגג אין ספק שמגיע לך יותר מכולם (יחיאל כרמי 03-06-2017, 12:54)
    חגג אתה כל מה שאין בליגה לאומית וליגת העל לב ונשמה מהתקופה של אבי נימני ויוסי אבוקסיס לא היה לב כזה כיף לראות אותך בכל רגע ורגע
  3. אוהד רןחיים (אוהדאאאא 03-06-2017, 13:28)
  4. אם ארז בנודיס לא מאמן העונה זה בדיחה (אורי 03-06-2017, 13:41)
    מאמן מספר אחד העונה, החלטות גורליות במשחקים גורליים שהוא לקח הביאו את האליפות, זה מאמן עונה. שחף הלמן איד השחקנים הכי מפוקסים ושקטים שראיתי השנה חייב להיות בנבחרת העונה.
  5. שוער העונה (אורן 03-06-2017, 14:18)
    בושה שעידו לוי לא בנבחרת
  6. שוער העונה (אורן 03-06-2017, 14:18)
    בושה שעידו לוי לא בנבחרת
  7. חחחחחחח (עלק מלך השערים 03-06-2017, 14:24)
    איצק אבו שדיד מלך הבנדליים 15 מתוך 20 השערים שלו היו מהנקודה הלבנה
  8. הכפר הוחיכו שיהם מספר 1 בדרום (כפר קאסם 03-06-2017, 14:49)
    אני אחמד אוהד כדור רגל אומר כפר קאסם מספר 1 בדרום ואנחנו עולים עונה שתהיה עכשו
  9. מאמן ושוער העונה (אורן 03-06-2017, 15:38)
    לא יאמן שמאמן העונה לא ארז ושוער העונה לא עידו.
  10. מה עים שרון ברנשטיין (ינקו 03-06-2017, 15:50)
    רון מה קרה אין מקום בלו מילה אחת להזכיר את שרון לא מתאים לך אתה מקצוען אז תתקן את
  11. סאן טוריאל חתום ברמת השרון (אחד שיודע 03-06-2017, 17:06)
  12. סאן טוריאל חתום ברמת השרון (אחד שיודע 03-06-2017, 17:06)
  13. אוהד השנה (יוסי 03-06-2017, 17:10)
    אחרי שכתב מסוים "חרש" ללא הרף את מוחנו עם "האוהד החזק של מכבי קביליו יפו",מגיע לו גם להיות אוהד העונה של כל ליגות א' (סוויסה קובי המהולל כמובן), אולי אפשר לסדר לו פינה מיוחדת אצלכם באתר....שימשיך לפרשן ולטחון את ראשנו ?
  14. גיא ופליפר (שי שפיגל 03-06-2017, 19:22)
    אתם שניכם קנאים אני מנהל מצליח שלא זוכרים אותך גיא ופליפר מצא לו חבר חדש מישל תמשיכו יחד שלושתכם אתם
  15. איפה שאולסקי וגונן? (הכח 03-06-2017, 20:55)
    הכי מוכשרים בליגה
  16. בושה (כפר קאסם בלב 03-06-2017, 22:31)
    צריך להתבייש מי שעשה את הרכב העונה רן בן שמעון לא מופיע בשום מקום,מעניין 16 שערים חלוץ ליגה לאומית ומעלה .כנראה אתה לא רואה את האמת ,חבל..
  17. ליגה ב דרום א (יואל 04-06-2017, 09:17)
    מתי יהיה סיכום העונה ליגה ב דרום
  18. גליל בן שאנן (יבנה 04-06-2017, 16:27)
    גליל השוער המצטיין
  19. לתשומת הנהלת הפועל אזור (גבי 04-06-2017, 21:35)
    3 שחקנים יוצאי הקבוצה נמצאים בנבחרת השנה. בצדק. שיחררתם אותם ואחרים כי הבנתם שאזור מתאימה לתחתית ולא עם שאיפות. החזרתם הכל אחורה במאה שנה. לפחות שראש המועצה, בכסף שהתפנה לו ידאג שהישוב יהיה נקי יותר ולא יראה ככפר כמו ב 1948
  20. לתשומת הנהלת הפועל אזור (גבי 04-06-2017, 21:35)
    3 שחקנים יוצאי הקבוצה נמצאים בנבחרת השנה. בצדק. שיחררתם אותם ואחרים כי הבנתם שאזור מתאימה לתחתית ולא עם שאיפות. החזרתם הכל אחורה במאה שנה. לפחות שראש המועצה, בכסף שהתפנה לו ידאג שהישוב יהיה נקי יותר ולא יראה ככפר כמו ב 1948
  21. חגג (גלידה 05-06-2017, 18:08)
    כול הכבוד שחקן עם נשמה. הלוואי על כול קבוצה.