"אסכם את העונה כעונה מוצלחת שלי בתור מאמן מנטלי"

כך אמר אביבי זוהר, מאמן מנטלי שעבד ברגעים המכריעים של העונה עם הקבוצה הבוגרת של רמת השרון וקבוצות הנוער של המועדון. אל הקבוצה הבוגרת הגיע שהקבוצה הייתה מתחת לקו האדום ובסיום העונה סיימה את העונה במקום ה-9. גם קבוצת הנוער סיימה באותו מקום ואף הגיעה לחצי גמר גביע המדינה. על העבודה עם סאן טוריאל: "הוא עוד יגיע רחוק"

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-06-2017
  • 06:57

על השנה האחרונה מספר אביבי זוהר: "לקבוצת הבוגרים של רמת השרון הצטרפתי כשלושה חודשים לסיום העונה, כאשר הקבוצה הייתה במקום הלפני האחרון בליגה, וסיימנו את העונה במקום ה-9 עם פיניש מצוין ומרשים של העונה שכללה הישארות בסטייל. העבודה המנטלית היא בשיתוף מלא עם המאמנים הראשיים. אורן רותם בנוער וחיים שאבו בבוגרים, וההצלחה היא קודם כל שלהם. החלק שלי הוא לתת למאמן להתרכז בצד המקצועי, ואני מטפל בכל העניין המנטלי בקבוצה שזה אומר - שיחות אישיות עם השחקנים, שיחות קבוצתיות, לפתור בעיות של אגו וכבוד (מה שיש הרבה בכדורגל..) ותמיד להיות ער לכל מה שקורה מסביב. לחזק תמיד את הביטחון של השחקנים ולתת להם את ההבנה שכדורגל משחקים בכיף ולא בלחץ, נוסיף את העובדה שאני איש כדורגל מקצועי - אז זו עזרה גם למאמנים שיכולים גם להתייעץ איתי ולשתף אותי בנושאים המקצועיים במידת הצורך".

על העבודה שלו מעבר לפן הקבוצתי ברמת השרון: "אני עובד עם שחקנים באופן אישי על כל הצד המנטלי שלהם והביטחון העצמי, איך למקסם את כל היכולות שבהם וברוך השם יש תוצאות. כמו כן אני מעביר גם הרצאות לקבוצות וחברות בכל הנושא המנטלי. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואין אחד שלא יסכים שבכדורגל המודרני הצד המנטלי הוא אחד החשובים שיש. ובורא עולם זיכה אותי ביכולות המנטליות והמקצועיות האלה להיות שם וליהנות מכל רגע". על עצמו הוא מעיד: "לא כל אחד יכול להיות מאמן מנטלי, זה משהו מובנה ומולד באישיות של אדם".

 

סאן טוריאל - הוא עוד יגיע רחוק (מני בן ארי)

 

לגבי סאן טוריאל איתו הוא עובד צמוד אומר אביבי: "מטבע הדברים סאן קרוב אליי והעבודה איתו יותר צמודה (סאן הוא בנה של זוגתי-קרן), ואין לי ספק שהוא עוד יגיע רחוק. בעונה הבאה הוא צריך להיות דומיננטי יותר ועם מספרים גבוהים יותר. מנטלית הוא יהיה מוכן זה בטוח...".

מה קורה איתך בעונה הבאה? 
"בעונה הבאה אמשיך לעבוד במחלקת הנוער של רמת השרון, צמוד לקבוצת הנוער, נערים א׳ ונערים ב׳. ככל הנראה שאמשיך גם בקבוצה הבוגרת בצמוד לחיים שאבו".      

                                         
מה השאיפות שלך לגבי העתיד?
"השאיפות שלי הן כמובן גבוהות ואני מודע ליכולות שבורא עולם נתן לי וכמובן מודה לו כל הזמן. כרגע אני נהנה מאוד ברמת השרון שהוא מקום מקצועי עם אנשים נפלאים ומחלקת נוער לתפארת".
 

אביבי זוהר מסכם עונה (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. היה הרבה מזל לקבוצה עם גולים בדקה 90 (ציון 04-06-2017, 07:15)
  2. אביבי בישל (דודו 04-06-2017, 07:20)
    אביבי בישל 10 שערים וכבש8 הוא השאיר אותם בליגה דיי לחרטט אוכלי חינם חבר מביא חבר הכסף לא פרטי
  3. אביבי בישל (דודו 04-06-2017, 07:21)
    אביבי בישל 10 שערים וכבש8 הוא השאיר אותם בליגה דיי לחרטט אוכלי חינם חבר מביא חבר הכסף לא פרטי
  4. סתם קישקוש (ינקו הגדול 04-06-2017, 11:08)
    אי צורך במאמן לא מנטלי ולא בטיח תפקיד לקבלת מזומנים בלבד
  5. אביבי (שאול 04-06-2017, 14:40)
    אביבי מספר אחד ןימותו כל הקנאים