"מתרגש לחזור למועדון בו התחלתי לאמן"

שוקי סדיס חוזר לכפר שלם שנמצאת לאחר עונת שיא מבחינתה ולא מפחד מהאתגר: "מצפה לעונה לא פחות טובה". על שיכון המזרח: "עשינו את המקסימום, היו שם שחקנים שלא מתאימים לליגה א'" והתקציב: "לא יהיה כמו שנה שעברה, אבל נעשה את המקסימום"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 11-06-2017
  • 13:07

אחרי מספר שנים בהן ניסה את מזלו במקומות אחרים, שוקי סדיס חוזר לכפר שלם שנמצאת לאחר עונת שיא מבחינתה כשסיימה את העונה בפלייאוף העליון, מרחק נגיעה מגמר המחוזות. כעת, למאמן תהיה משימה גדולה, לשחזר את ההצלחה עם הקבוצה: "אני שמח ומתרגש לחזור למועדון שבו התחלתי את קריירת האימון שלי. אני מחכה כבר לפתיחת העונה ומצפה לעונה לא פחות טובה משנה שעברה שהכפר שלם עשו. והם לדעתי עשו עונה יפה מאוד", אמר שוקי לאחר החתימה.                       

 

ומה לגבי המטרות בשנה הבאה? שוקי נזהר במילותיו: "אנחנו עדיין לא ישבנו על התקציב ככה שאני עדיין לא יודע להגיד בדיוק לאן מועדות פנינו. אני הבנתי שהתקציב לא יהיה כמו בשנה שעברה אבל יש לי מאחורי את אביחי יחיא היו"ר שיידע להביא את המקסימום ויחד אני והוא ננסה להביא את השחקנים הכי טובים בתקציב שלנו".            

 

בשנה שעברה סדיס אימן בשיכון המזרח, שירדה לבסוף לליגה ב'. "זה מקום טוב שנהניתי לעבוד עם האנשים שם", אמר המאמן, "הבעיה שהייתה לנו שם היא שבנו קבוצה צעירה, לא מנוסה מספיק במונחים של ליגה א', ואני יכול להגיד שחלק מהשחקנים לא מתאימים לליגה א' אפילו. אני רוצה להגיד שעשינו את המקסימום בשיכון כדי להישאר אבל כנראה שזה לא הספיק".                       

 

"אני מודה לאביחי ואיתן על ההזדמנות שנתנו לחזור לאמן בכפר שלם ובע"ה נעשה עונה טובה. שיהיה בהצלחה", סיכם המאמן.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו אימפריה (יפו 11-06-2017, 15:51)
    ‏מאמין פח יושב ראש פח. ‏אשר עזרן פח ‏כל החיים ‏ליגה א
  2. מאמן (זכי 11-06-2017, 17:14)
    אתה התחלת בכפר שלם. אבל לא תסיים עונה בכפר שלם אתה מתאים לליגה נוער לכןלקחו אותך בלי כסף לשיכון שוקי
  3. בהצלחה (ינקו 11-06-2017, 18:42)
    יפו שבו בשקט גם העונה תהיו בתחתית חוזר מרומניה ובודק את מצב הקבוצות יתכן ואני י
  4. האיש הנכון ביותר לקבוצה!! (שלומי סולימאן 11-06-2017, 19:49)
    שוקי סדיס מאמן מצויין ומשקיען.שוקי לא מתפשר על איכות האימונים והלוואי שיוכל גם לקבל הזדמנות אפילו בליגת העל.שוקי אתה מודל לחיקוי והערצה,אוהבים אותך ומצפים דתוביל את הקבוצה הכי גבוהה שאפשר.