"המטרה בחופים היא ליהנות וכמה שיותר, כל השאר בונוס"

כך אמר דני שושן, מאמנה של חיפה ש-שמעון אבו הציל אותה ממש ברגע האחרון והסכים לקחת בעלות על הקבוצה. שמעון יממן את הקבוצה במהלך הליגה תחת עסקו א. תחזוקת אוטובוסים. עוד מוסיף דני: "יש לנו סגל שחקנים טוב, ונקווה שנגיע לפחות לרבע הגמר"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-06-2017
  • 10:02

דני שושן (47), שוער בכיר בליגות הנמוכות במשך הרבה שנים ובשנים האחרונות שיחק בליגת החופים. העונה דני הוא מאמנה של חיפה שממומנת ע"י שמעון אבו, הבעלים של א. תחזוקת אוטובוסים. דני, אשר שיחק הרבה שנים במספר קבוצות כמו ראש העין וכרמיאל בשנה שעברה, היה מאמן ראשי בקבוצת החופים של כרמיאל, והגיעו עד לרבע הגמר המכובד. 

 

"זאת קבוצה שאנחנו בונים עדיין", מספר המאמן על ההכנות לקראת העונה הקרובה. "התחלנו להתאמן די מאוחר אבל אני סומך על השחקנים שלנו כי יש כאן שחקנים עם ניסיון בחופים כמו ניסן רביבו, עידן סרור, אופיר בקר השוער ועוד". 

 

שמעון אבו, הבעלים של א. תחזוקת אוטובוסים,  הציל את הקבוצה מחיפה...שאפו..

 

ממה שהבנתי, כמעט ולא היתה קבוצה לחיפה ושמעון אבו הציל אתכם למעשה כשלקח את הקבוצה תחת חסותו.

"אני שמח ששמעון לקח את הקבוצה של חיפה ולמעשה הציל אותה מקריסה. שמעון הוא איש כדורגל, הוא בא מהתחום, הוא אפילו היה שוער גדול שלקח אליפות עם פ"ת והיה מהטובים שם. כלומר, זה טוב לעבוד עם אחד שמבין עניין ויודע מה זה חופים".

 

מה המטרות העונה?

"אני מקווה שנבנה קבוצה חזקה ואטרקטיבית. שיהיה כיף לבוא לחופים ולראות אותנו. אנחנון באים ליהנות וזה גם מה שאמרתי לשחקנים שלי. תבואו ליהנות והתוצאות יגיעו בהתאם. כמובן שהמטרה שלי היא להגיע כמה שיותר רחוק ואם נגיע לרבע הגמר אני אהיה מרוצה". 

 

"כל הכבוד לדודי מור שמרים את המפעל הזה שנקרא חופים", אומר שושן, "כיף ביום שישי לבוא לשחק על החופים זה הנאה וזה עושה הנאה להרבה אנשים והלוואי שהמפעל הזה ימישך להתפתח". 

 

מילה לסיום?

"שיהיה בהצלחה ושיגיעו כמה שיותר אנשים לראות את המשחקים - ושבעיקר יהנו".

 

דני שושן. "אנחנו עדיין בונים את הקבוצה, באים להינות"

הוסף תגובה
תגובות