סיכום עונה: מ.ס. חיפה רובי שפירא

לאחר העונה הראשונה של קבוצת האוהדים רובי שפירא חיפה, היא הפכה לקבוצת צמרת לגיטימית שמוסיפה הרבה צבע ועניין בליגה א' צפון, עשינו עבורכם סדר, מיהו שחקן העונה, תגלית העונה ועד כמה פרמטרים שעברו על הקבוצה העונה

  • על ידי: רועי סימוני
  • 11-06-2017
  • 17:48

שחקן העונה - שלומי בן עשור 
אחרי שעלה לליגה הלאומית עם עירוני נשר ברובי שפירא סימנו אותו כשחקן מפתח עבור הקבוצה, לא פחות מ-13 שערים כבש החלוץ המצוין הזה, ורובם הפכו לשערי ניצחון מכריעים שביססו את מעמדה של הקבוצה בצמרת ליגה א', ברובי הבינו מה יש להם בין הידיים והחתימו את בן עשור גם לעונה הבאה.

 

שחקן העונה של רובי - מאור אלקסלסי (מאור אלקסלסי)


תגלית העונה - גדי מלסה 
ללא ספק אחד הכישרונות הגדולים של הקבוצה והליגה בפרט, עם השקט והצניעות שמאפיינים אותו, כבש מלסה את ליבם של אוהדי הקבוצה וגרם להרבה רגעי אושר ושמחה,אין ספק שאוהדי הקבוצה ירצו לראות אותו אצלם גם בעונה הבאה אך עם היכולת הפנטסטית שהוא הציג העונה הסיכויים לכך יהיו קלושים.

 

תגלית העונה של רובי שפירא - גדי מלסה (מאור אלקסלסי)


השחקן היציב - שמעון הרוש
כשמדברים על שחקן ששייך לרמות הגבוהות פשוט אומרים שמעון הרוש. איזה תענוג של שחקן ברובי הרוויחו אותו בגדול וכנראה שזה היה בדיוק לעונה אחת כי בשנה הבאה ניראה אותו בליגה הלאומית ואולי בליגת העל. ללא ספק היה השחקן היציב ביותר לאורך כל העונה. 

 

השחקן היציב של רובי שפירא - שמעון הרוש (מאור אלקסלסי)
הקהל האדום - מלא לב ונשמה, האהבה שלו לקבוצה לא נגמרת אף פעם גם ברגעי משבר הם תמיד היו שם בכדי לעודד ולדחוף. תפאורה שלא מביישת קהל של קבוצה בליגת העל, כאשר ניתן למצוא ביציע ילדים , גברים נשים וטף - זה מה שהופך את הקהל הזה למיוחד וללא ספק הם ראויים לקבוצה בליגה גבוה יותר.


מילה טובה - כמובן שרוב המחמאות מגיעות להנהלת הקבוצה שבשקט מופתי בעונה הראשונה בליגה א' בנו קבוצה לתפארת שהתמודדה בצורה הטובה ביותר על כרטיס העליה לליגה הלאומית. משכורות בזמן, מקצוענות אמיתית, יחס הוגן כלפי התקשורת ועוד דברים שקשה למצוא בקבוצות אחרות על כך מגיע שאפו ענק.

הקהל הנפלא של רובי שפירא (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עונה קטסטרופה עם השקעה וסגל כזה לא לעלות (רובי אימפריה 11-06-2017, 18:40)
  2. ל-1 (עירד 11-06-2017, 21:13)
    תקשיב , התקציב שלנו היה רק החמישי בגודלו בליגה , וזה 1.7 מליון(בערך) ,חדרה עלו עם פי שתיים מהתקציב ואיכסאל עם פי אחד וחצי
  3. היה תקציב ענק על מה אתה מדבר (ל2 11-06-2017, 23:27)
  4. מה שהכי מפריע לי שהיתה ליגה כזאת חלשה ולא עלינו ממקום ראשון (חיפאי 11-06-2017, 23:29)
    פשוט פריירים
  5. השנה נעלה! (אדום אדום 12-06-2017, 07:52)