שלומי מראד: אני נמצא כיום בכושר הכי טוב בקריירה שלי

במשך שנים סומן שלומי מראד כשחקן ששייך לרמות הגבוהות ואף ניסה את מזלו ברמת השרון בליגת העל, רק חוסר מזל ופציעה מנעו ממנו להישאר שם להרבה שנים. העונה הגיע שלומי להפועל איכסל באמצע העונה והפך לבורג משמעותי בקבוצה. מה התוכניות שלו לעונה הבאה? מה הוא חושב על איכסל? ומי המאמן מליגת העל שהתקשר להזמין אותו לפתיחת אימוני הקבוצה...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 08-06-2017
  • 15:05
אחרי עונה אישית מצוינת שלך, בסופו של דבר לא הצלחתם לעלות ליגה, אתה מאוכזב?
"אין ספק שזה מאכזב שאתה מוביל את הטבלה במחזור ה-23, ובסופו של דבר לא עולה ליגה. בחודש האחרון במאני טיים לא עמדנו במבחן התוצאה וזה הכריע את גורל העלייה".
 
התחברת לקהל באיכסל ולמקום בצורה יוצאת מהכלל. איך ההרגשה?
"בהתחלה שהגעתי זה לא היה פשוט בכלל, ציפו ישר לשינוי וכמעט עזבתי. אחרי חודש מצאתי את העמדה שלי בתוך המערך הקבוצתי ואז באתי לידי ביטוי! התחברתי מאוד לקהל שהעריך אותי ולאנשי ההנהלה והמקום שנתנו לי תחושה טובה, זה מקום חם שחי כדורגל ושואף להתקדם".
 
זה לא סוד שמגיל צעיר סימנו אותך כשחקן של הרמות הגבוהות ועדיין לא הגעת לשם, מדוע?
"לא מסכים שלא הגעתי לשם, יש לי הופעות גם בליגה לאומית וגם בליגת העל. מה שנכון שלא נתתי חותם ברמות האלה, לצערי שהגעתי לליגת העל חוויתי עונה לא פשוטה מבחינת פציעות ולא יכולתי להביא את עצמי לידי ביטוי. אני הייתי שם ואני שווה את הרמות האלה ואני מקווה לחזור לשם בעזרת השם".
 
העונה אתה מביא איתך מספרים שלא הכרנו, שכללו 6 שערים ו-10 בישולים מה השינוי?
"הייתה לי עונה בבית שאן עם מספרים דומים של 7 שערים וכמות דומה של בישולים, אבל אני מסכים איתך שהעונה עברתי שינוי. אני יותר רעב לכיוון השער והרבה יותר מאיים וקרוב אליו, גם התפקוד שלי השתנה, אני יותר שחקן התקפה - או בכנף או מתחת לחלוץ, שנה שעברה הייתי קשר אחורי יותר וזה פגע בי מבחינת מספרים. אני שווה יותר מהמספרים האלה ומקווה בעונה הבאה להשתפר בפרמטר הזה". 
 
שלומי מראד במדי הפועל בית שאן (אדיר נמרוד כץ)
 
החליפו מאמן בקבוצה ולך היה קשר טוב עם איימן איך זה מרגיש לך?
"איימן מאמן מצוין, ונכון שהיחסים בינינו טובים ואני מאחל לו בהצלחה! אני עדיין לא יודע מה קורה איתי באופן אישי ככה שזה עדיין לא רלוונטי. איכסל החתימו מאמן יסודי וטוב בדמותו של אבי סבג ושיהיה לו בהצלחה".
 
מתי כבר ניראה אותך בליגת העל, עד אז איפה תהיה בשנה הבאה?
"הלוואי והיו לי תשובות. הכל נזיל בכדורגל, רן בן שמעון התקשר אליי והזמין אותי לתחילת האימונים באשדוד, יש שתי קבוצות שמתעניינות בליגה לאומית ובליגה א' יש חמש קבוצות שדיברו איתי, כך שאני עדיין לא יודע מה יהיה. אני רוצה לחזור לרמות הגבוהות, אני בכושר הכי טוב בקריירה שלי ושלם לחזור לשם".

שלומי מראד יודע שהוא שייך לרמות הגבוהות (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הוא צריך להיות בהפועל באר שבע מכבי תל אביב (טברייני 08-06-2017, 17:14)
    לא יודע מה הוא מחפש בליגת האותיות וגם אשדוד קטנה עליו אבל שיתחיל משם ויפרוץ קדימה לצמרת ליגת העל
  2. אחלה שחקן (בת שאני 08-06-2017, 17:50)
  3. אכסאל (אשרף 08-06-2017, 18:30)
    אחלה שחקן שיהיה לך בהצלחה איפה שתהיה
  4. מתאים לריאל מדריד או מכבי ת-א או באר שבע (לילי 08-06-2017, 19:04)
  5. שלומי מראד (טברייני 09-06-2017, 08:09)
    מבוקש בברצלונה