הוכנבוים: "חזרתי למועדון הראשון שנתן לי הזדמנות, יהיו שינויים גדולים בסגל"

בשבוע שעבר חתם ירון הוכנבוים בהפועל נצרת עילית, המאמן שהחל את דרכו כמאמן בוגרים במועדון שמר פינה חמה בלב ועקב אחרי משחקיה, בעיקר האחרונים העונה. כבר ברור שהסגל שניצל מירידה בשלוש העונות האחרונות יעבור זעזוע משמעותי. ג'ניה ברקמן וראובן גל צפויים להמשיך. תחילת האימונים: 25.6

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 21-06-2017
  • 08:57

זה היה באוויר בשבועות האחרונים, ירון הוכנבוים ליווה את נצרת עילית במשחקה נגד ראשון לציון ובשני המשחקים נגד כפר קאסם ומספר ימים לאחר הבטחת ההישארות סיכם את תנאיו במועדון. הפועל נצרת עילית היא קבוצתו הראשונה של הוכנבוים כמאמן בוגרים, גם בעבר לא הסתיר את רצונו לשוב למועדון. זה לא סוד שבשלוש העונות האחרונות סובלת נצרת עילית מיכולת ירודה ולא סתם היא ניצלה רק במחזורי הסיום/ פלייאוף. הוכנבוים הוא מאמן עתיר ניסיון בליגה הלאומית ומגיע לאחר תקופה די טובה בהפועל פתח תקווה.

 

המאמן מסר לאתר "גולר": "זה מאוד מרגש מבחינתי לחזור לנצרת עילית, אני לא שוכח שזה המקום שנתן לי דחיפה והקבוצה הראשונה שלי עוד בתחילת שנות האלפיים. בשלוש השנים האחרונות המועדון נשאר בליגה בשנייה האחרונה", עוד הוסיף: "זה אתגר גדול עבורי לשנות גישה ולעשות שינוי כדי לקחת את המועדון לימים יפים יותר". הוכנבוים התייחס למטרות לקראת תחילת האימונים: "לא להיות בתחתית. נשחק כדורגל התקפי, המון מחויבות, המון הקרבה. המטרה שלנו היא להחזיר את האוהדים ליציעים כמו בתקופה של תחילת שנות האלפיים. ראיתי במשחק נגד מ.ס. כפר קאסם את הפוטנציאל של הקהל, צריך לשחק טוב ולהיות התקפיים כדי שהקהל ירצה להיות חלק מההצלחה".

 

גורמים במועדון אישרו כי נצרת עילית עוברת בפני מהפכה גדולה בסגל, אוהד רבינוביץ' ואביב סולומון עזבו, אבי איבגי וגיא דיין הצטרפו, ראובן גל וג'ניה ברקמן צפויים להמשיך. המאמן החדש התייחס לסגל: "יהיה שינוי גדול בסגל, נשתדל לשמור על הצביון המקומי, יהיו שינויים מהעונה שעברה". הקבוצה תיפתח את אימוניה ב25/6.

הוכנבוים. משימה כבדה על כתפיו (צילום: לילך וייס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לירון ונצרת עלית (אהרון 21-06-2017, 19:09)
  2. בהצלחה לירון ונצרת עלית (אהרון 21-06-2017, 19:09)
  3. בובי זה סמל (נצרתי 22-06-2017, 07:01)
  4. משחזרים את הימים של אבוש יאללה נצרת לליגת העל (נצרתי בדם 22-06-2017, 08:57)
  5. מאמן חלש (נתי 22-06-2017, 10:15)
    מאמן חלש מאוד ליגה א זה השיא שלו