ליגת החופים בגולר בחסות א. תחזוקת אוטובוסים - מחזור 1!

ליגת החופים יצאה לדרך וכבר במחזור הראשון ראינו דרמות ענקיות והפתעות שכללו 55 שערים!!! כפר קאסם פתחה עם ניצחון קליל מול הקבוצה החדשה של סכנין... ת"א השיגה ניצחון דרמטי בשנייה האחרונה... בני יהודה עם ניצחון לאחר הארכה... שרון גורזמנו מתחיל לחמם מנועים עם רביעיה ענקית במדי כרמיאל... פ"ת וצחי אילוז הפתיעו את ראש העין שהציגה זר ענק... ונתניה לראשונה ללא בני לם ניצחה את בית"ר...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 10-06-2017
  • 01:39

לצפייה בגלריית המשחק המלאה:

https://www.facebook.com/pg/MBA-Photography-323763757825795/photos/?tab=album&album_id=629192950616206

 

בני פלפלה כפר קאסם – איחוד בני סכנין - 7-2

מי שפתחה את משחקי המחזור הראשון היא אלופת הליגה בארבע השנים האחרונות – כפר קאסם, מי שעמדה מולה הייתה הקבוצה החדשה של עבאס סוואן (שנעדר) בני סכנין שמראש אף אחד לא נתן לה סיכוי לצאת עם נקודות מהמשחק...

 

מעמון עאמר - מאמן נבחרת ישראל החדש! (מני בן ארי)

 

כפר קאסם שחסרה את דינו במשחק הראשון, נהנתה משער מוקדם של דניאל סילבה מבעיטה חופשית לאחר 4 דקות דווקא לאחר מצב מצוין של סכנין, לאחר פחות מדקה קיבלנו את התקפה נהדרת של הכפר שעלתה ליתרון כפול וקבעת את תוצאת השליש הראשון. 8 דקות בתוך השליש השלי עאמר יתים החל ללהטט כשהוא עולה למספרת אדירה ומוביל את קבוצתו ליתרון של 6-0 בסיום השליש השני. סכנין עלתה ראשונה על לוח התוצאות וכבשה את שערה הראשון בחופים מרגליו של אחמד ג'אברין. עד לסיום שתי הקבוצות כבשו שער נוסף והמשחק הסתיים בתוצאה 7-2 לאלופה.

 

עאמר יתים כובש במספרת נהדרת וחוגג! (מני בן ארי)

 

 

הפועל חדרה - תל אביב - 7-6

המשחק השני היה המשחק הדרמטי ביותר כשהפגיש את חדרה, קבוצתו של אוהד בוזגלו שחסרה שלושה שחקנים מרכזיים (קירטבה המורחק, גיע עיני ואסף חקאק – חופשה פרטית) מול קבוצת ת"א של אורן יחזקאל ודור לוי.

 

ג'וטו היפני חוגג שער שוויון (מני בן ארי)

 

אוהד בוזגלו ושי חג'ג' מנסים למצוא פתרונות (מני בן ארי)

 

כבר אחרי דקה אופק יפרח מעלה את חדרה ליתרון... ארבע דקות חולפות וג׳וטו היפני קובע שוויון. רגע לפני סיום השליש הראשון עידו שרון עם מהלך נהדר מחזיר לחדרה את היתרון, אך אדיר עטיה עם שער גדול קובע שוויון 2-2 בסיום השליש. עם פתיחת השליש השני קיבלנו מבול של שערים, עדן בן מנשה עם צמד מהיר מעלה את ת״א ליתרון 4-2, אך מהר מאוד ניר שרון מצנן את ההתלהבות של ת״א ומצליח לצמק. בשניות האחרונות של השליש אורן יחזקאל מעלה את ת״א ליתרון 5-3.

 

אורן יחזקאל חוגג עם חבריו (מני בן ארי)

 

בשליש השלישי ת"א כבר עלתה ליתרון של 6-3, אך בדקה האחרונה כבשה חדרה 3 פעמים!!! וכשנדמה היה שהמשחק הולך להארכה הגיע נמרוד מכני שכבש בשנייה האחרונה מבעיטת הפתיחה!!! ניצחון דרמטי של ת"א – 7-6 לתל אביב!  

 

נמרוד מכני מעניק ניצחון דרמטי לת"א (מני בן ארי)

 

אשר עזרן, קובי סוויסה ואביחי יחיא (מני בן ארי)

 

בני יהודה – חולון – 1-2

לאחר שני משחקים קיבלנו משחק שאמור היה להיות פיקנטי אך בפועל קיבלנו את המשחק עם התוצאה הנמוכה ביותר, כאשר בני יהודה, קבוצתם של קובי סוויסה ואשר עזרן, כשאלירן מגול משמש כמאמןשחקן, פוגשת את חולון עם שרון פז על הקווים.

 

מבצע ענק של השער של איציק בן סלומון (מני בן ארי)

 

ניצחון בכורה לאלירן מגול על הקווים (מני בן ארי)

 

8 דקות מפתיחת המשחק איציק בן סלומון עם מבצע ענק מסדר למשה עמר  שספק נוגע בכדור שער קל שקובע 0-1 לכתומים. שער שאפשר וצריך לרשום לזכות איציק בן סלומון. עם פתיחת השליש השלישי כדור קרן מוצא את אופיר חלוואני שקובע שוויון ושולח את המשחק להארכה לאחר 1-1. בתוך בהארכה קובי כהן מצליח לכבוש שער זהב והוא נותן את הניצחון לבני יהודה! 1-2 לבני יהודה.

 

קובי כהן חוגג! (מני בן ארי)

 

קובי סוויסה יחד עם יחיאל צגאי ובן סלומון (מני בן ארי)

 

 

א. תחזוקת אוטובוסים חיפה - הפועל כרמיאל – 8-6

הרבה עיניים הלכו לעבר קבוצת חיפה שניצלה מפירוק ממש בשנייה האחרונה ע"י שמעון אבו ושינתה את שמה ל-א. תחזוקת אוטובוסים חיפה כשהמאמן הוא דני שושן והיא מציגה על החול את ניסן רביבו ועידן סרור, חיפה פגשה את הקבוצה של כרמיאל שעשתה חיזוק אדיר בדמותו של החלוץ הטוב ביותר בחופים – שרון גורמזנו!

 

שמעון אבו! האיש האחראי לכך שיש קבוצה בחיפה (מני בן ארי)

 

 המשחק אולי עם השערים היפים ביותר נפתח עם שער לאחר 30 שניות מהפתיחה של מי אם לא שרון גורמזנו שכובש.

ק

שרון גורמזנו - ללא ספק החלוץ הטוב בחופים!!! (מני בן ארי)

 

דור הלוי הכפיל את היתרון עם מספרת נהדרת, דקה עוברת ועומר הלוי אחיו של דור כובש וקובע את תוצאת השליש הראשון. האחים לוי המשיכו לחגוג עם מבצע קבוצתי וכבשו את הרביעי. ניסן רביבו כבש שער ראשון לחיפה מבעיטת הפתיחה... ניסן רביבו כבש גם את השער היפה במשחק והוא מצליח לצמק ל-4-2 כשהוא משלים צמד. גורמזנו ראה את רביבו והחזיר עם שער ענק משלו! 5-2. עם פתיחת השליש השלישי חיפה כובשת פעמיים ומצליחה לצמק. אך שוב, גורמזנו ניצל טעות של הגנת חיפה וכבש את השלישי שלו. חיפה הצליחה לחזור נהדר לאחר שני שערים של חיפה שקבע 6-6, אך לאחר 20 שניות עומר הלוי מחזיר את היתרון לכרמיאל. הדרמה מסרבת להסתיים כשחיפה מקבלת פנדל חצי דקה לסיום, אך ניסן רביבו מחמיץ, באותו המהלך גורמזנו כובש את הרביעי שלו!!! וקובע את תוצאת המשחק – 8-6 לכרמיאל!

 

מאמנה של חיפה - דני שושן (מני בן ארי)

 

ראש העין - פתח תקווה - 4-3

המשחק הבא היה דרבי האחים, כשראש העין בראשותו של ישראל צרפתי וכאמור הייתה אחת הקבוצות הטובות ביותר בעונה שעברה והפסידה רק בגמר, פגשה את הקבוצה של צחי אילוז ואילן צרפתי על הקווים. ראש העין מציגה את הזר הברזילאי בנג׳מין ג׳וניור שכבר לאחר דקה וחצי עושה מבצע ענק ומשאיר את קובי בדש מול שער ריק שקובע 0-1.

 

 

 

שלושער של קובי בדש לא הספיק לראש העין (מני בן ארי)

 

צחי אילוז עם שער נהדר קובע שוויון! בשליש השני קובי בדש משלים צמד ומחזיר את היתרון לראש העין. עדי בן תורה קבע שוויון לפני תום השליש השני. עם פתיחת השליש השלישי שוב הצמד בנג'מין את בדש שמחזירים את היתרון לראש העין, לאחר השער השלישי שלו קובי בדש יורד לנוח וזה ניכר על החול... פ"ת לא ויתרה על המשחק כשדיויד גומז מאזן את התוצאה ל-3-3. שלוש דקות לסיום פ"ת משלימה את המהפך עם שער של אדיר דנין עם הראש שנותן את הנצחון לפ"ת! 4-3 לפ"ת!

 

אדיר דנין מנצח לפ״ת את המשחק (מני בן ארי)

 

מכבי נתניה – בית"ר ירושלים - 3-6

מכבי נתניה עשתה את השינוי הגדול שלה על הקווים, כשמי שמחליף את בני לם לאחר 10 שנים על הקווים הוא לירון פרטוק, מולה התייצבה בית"ר י-ם קבוצתו של שמוליק לוי שחגג יום הולדת כשעל הקווים של בית"ר עמד עומרי קנדה. לאחר 3 דקות הזר הנהדר פראן, מעלה את נתניה ליתרון מהיר. 3 דקות עוברות ואיתי בר דוד כובש בצד השני וקובע שוויון בתום השליש הראשון. 10 דקות בתוך השליש השני בן בריגה נוגח מזווית קשה מול שער ריק וכובש לנתניה, על סף סיום השליש השני אלברמן מאזן שוב שבהמשך המשחק נפצע ונטש את החולות. השליש השלישי היה כולו של נתניה, כשעומר בוארון עם צמד, אלון לוי וחואן כבשו לנתניה, שקד יפרח עם שער יפה הצליח רק לצמק ונתניה מנצחת 3-6!

 

 

בני יהודה חוגגים ניצחון דרמטי לאחר ההארכה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקון (חיפאי 10-06-2017, 10:50)
    רביבו כבש מבעיטת פתיחה גול אדיר לחיבורים ולא עידן סרור.
  2. סויסה שחקן ענק (יפואי 10-06-2017, 11:13)
    בוא ליפו