סיכום עונה: הפועל בית שאן

איזו עונה עברה על הפועל בית שאן העונה, מה שהתחיל בקול תרועה הסתיים בקול חלוש, אך למרות המון מכשולים בדרך הצליחה הקבוצה להגיע לפלייאוף העליון. מי הוא שחקן העונה...? מי השחקן היציב...? מיהו תגלית העונה...? ואיך אי אפשר בלי הקהל המדהים של הקבוצה הזאת...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 17-06-2017
  • 09:43

שחקן העונה - לירון אלימלך
מה כבר נותר לומר על השחקן הזה, ללא ספק עונה חלומית עבור החלוץ המוכשר הזה, 21 שערים הוא כבש העונה ועזר לבית שאן כמעט לבדו להגיע לפלייאוף העליון, ללא ספק הוא הפך למלפפון החם של הקיץ עבור רוב קבוצות ליגה א' והליגה הלאומית בפרט. פשוט כיף לראות את השחקן הזה על המגרש ומעניין יהיה לדעת מי תזכה בשירותיו בעונה הבאה!

 

שחקן העונה של בית שאן - לירון אלימלך (אביב עובדיה)


תגלית העונה - באסל טאהה 
עוד שחקן צעיר, מוכשר ואלמוני, שפרץ לתודעה בתחילת העונה, כאשר המאמן מוריס אוזן הימר עליו כשחקן שיחזיק לו את ההגנה. ללא ספק בינגו ענק החזיק כמעט לבדו את ההגנה והיה לה למעוז. בבית שאן היו מאוד רוצים לראות את השחקן הצעיר הזה ממשיך אצלם לעוד הרבה שנים אבל גם הוא כמו עוד שחקנים צעירים, מכוון גבוה וגם יוכל להגיע לשם בעתיד.

 

תגלית העונה של בית שאן - באסל טאהה (אביב עובדיה)


השחקן היציב - חיים זיסקינד 
מאמנים גדולים תמיד אמרו שקבוצה נבנית עם שוער טוב, אז ללא ספק השחקן היציב של הפועל בית שאן היה השוער חיים זיסקינד, גם במשחקים שהכל היה נראה אבוד, הוא תמיד היה שם במקום בכדי להציל עוד שער. במשך השנים הפך זיסקינד לאחד השוערים הטובים ביותר בליגה א' צפון, וכך נראה שימשיך להיות גם בשנים הבאות, אך לצערם של אוהדי בית שאן בעונה הבאה זה כבר לא יהיה אצלם.

 

השחקן היציב של בית שאן - חיים זיסקינד (מאור אלקסלסי)


הקהל הכחול - כשאומרים שהקהל הוא השחקן ה-12, ללא ספק המשפט הזה שייך להפועל בית שאן, למרות כל הקשיים העונה הוא מלווה את קבוצתו לכל משחק, כאשר במשחקי הבית מגיעים כ-1000 איש לכל משחק וגם במשחקי החוץ מגיעה כמות נכבדת שלא מביישת. פשוט שאפו ענק מגיע לאוהדים האלה שדואגים מעודדים ללא הפסקה, והכי חשוב מאמינים ואוהבים את הקבוצה שלהם ללא תנאי וללא גבולות. 


מילה טובה - הרבה ביקורות וחצים הופנו במהלך העונה כלפי הנהלת הפועל בית שאן והיו״ר אורן מנחם, אך עם כל זאת אי אפשר לקחת ממנו את ההשתדלות והאהבה לקבוצה, שגם במצבים לא נעימים של שביתות ולחץ תקשורתי תמיד היה שם בכדי לתת את המילה שלו ולשים את האמת על השולחן. למרות כל הניהול הכושל, הפועל בית שאן חייבת להיות בליגה הלאומית ואף יותר.

קהלה של הפועל בית שאן - שאפו! (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עונה טובה העיריה והתקציבים הורסים הקבוצה (יהודה אוהד בית שאן 17-06-2017, 10:57)
  2. רק עוד שנה .והשלטון השקרן יוחלף (בית שאני 17-06-2017, 11:56)
    ואז יגיע הספונסר שיעלה אותנו לליגה לאומית .ומחלקת הנוער תתקדם .בנתיים רק סופרים את הגרעון הכושל !
  3. ניהול כושל בחסות הנהגת העיר (בית שאני 17-06-2017, 11:58)
    עוד שנה והאוהדים יהיו שמחים יותר .והבמה תחזור .יש מיתקן .ויש אוהדים .צריך להעיף אותם!!
  4. ניהול (אוהד 17-06-2017, 12:59)
    לא יהיה גם השנה קבוצה, מקבלים 1,700,000 לשנה הקרובה מינוס 1,000,000 חובות משפטים( יש שחקנים שפונים לבית המשפט, אין שחקנים אפילו יניב בזלפי, שקרים אצל כל אנשים מקבוצה, חבל אבל אדיף להחליף כל אנשים ולהתחיל מחדש מליגה ג.
  5. בית שאן מצב כואב (כחול כהה 17-06-2017, 18:29)
    אסור היה לשחרר את יניב היו צריכים לבנות את הקישור סביבו חייבים לגמור עם החובות ולהשאר בליגה קבוצות מחתימות שחקנים ואצלנו הכל רדום יש תקציב נמוך משתף את הנוער עם שלושה שחקנים טובים ונראה מה יהיה ויהיה טוב עד שראש העיר המכהן יוחלף
  6. בית שאן (אבע 18-06-2017, 16:13)
    עוד מעט יגמר הסיוט.עידן השקרנים יחלוף.בושה וחרפה שצריך להתחנן לתקציב לגולת הכותרת בעיר.רפי הבייתה
  7. יוסי (יוסי 18-06-2017, 16:15)
    מר אליעזר.כמה אפשר לשקר לנו?אתה יכול אולי לנהל מכולת שכונתית.תלמדו מאיכסאל אך מביאים תקציבים