"באים ליהנות מספורט, אבל שואפים לכמה שיותר ניצחונות"

כך אמר הספונסר הראשי של א.תחזוקת אוטובוסים חיפה, הלא הוא אבי לוי מ"אביקו בשרים" שרגיל להצלחות בטורנירי קט רגל ברמלה, ועכשיו מתחיל ליהנות בכדורגל החופים. אביקו הוא איש כדורגל שאוהב מאוד את הענף ויודע שהמטרה היא ליהנות כמה שיותר אבל תוך כדי ניצחונות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-06-2017
  • 10:54

אבי לוי בן 37, מרמלה, הבעלים של "אביקו בשרים" חנות הבשרים הגדולה ברמלה, אשר מצהיר על עצמו שהוא מאד אוהב כדורגל ואפילו היה שוער בעברו.  והעונה לראשונה נכנס כספונסר של א.תחזוקת אוטובוסים חיפה, ולא מפסיק ליהנות מכל עניין של הליגת חופים. 

 

אבי, איך הגעת לתמוך בקבוצה החופים? 

"עידן סרור ואבי אבינו הם שני חברים טובים שלי שהם משחקים בקבוצת החופים של חיפה, והם היו משחקים אצלי בליגות השכונות ברמלה. יש טורנירים שכל העולם מכיר. ידוע לכולם שהטורנירים ברמלה זה ברמה אולי הכי גבוהה שיש בארץ, ויש לי קבוצה חזקה מאוד בליגה והם משחקים אצלי בקבוצה הזאת. הם פנו אלי להיות ספונסר בקבוצת החופים, אני שמכיר את ליגת החופים מהעבר וישר נעניתי בחיוב. הבאתי את חברי הטוב קובי וכרמל שבו מ"חמוצי כרמל ובניו", מדובר באב ובנו שאוהבים כדורגל ולכן הסכימו להיכנס ולתמוך בקבוצה הזאת. ויחד אנחנו תומכים בקבוצתה הזאת ומקווים להצלחתה".

 

עידן סרור, יחד עם אבי אבינו את אבי לוי לקבוצה (מני בן ארי)

 

יום שישי היית על הספסל, איך הייתה החוויה?

"היה לי ממש כיף יום שישי. צריך להבין שאנחנו מתאמנים רק שבוע, ולא גיבשנו עדיין ואנחנו לא מחוברים וזה לוקח זמן להיכנס ולהתרגל לחופים, ובגלל זה חטפנו ארבעה שערים בפתיחה ואני שמח שחזרנו ובגדול למשחק, והצלחנו לחזור ל-6-6, אומנם הפסדנו אבל 8-6 בשניות האחרונות אבל ראיתי נקודות אור והיינו קרובים לנצח את המשחק. אפילו החמצנו פנדל וחבל, אך אני בטוח שלמשחק הבא נבוא יותר מוכנים".

 

במשחק הבא נגד אתם כפר קאסם האלופה. מה אתה מצפה?

"כפר קאסם היא האלופה הבלתי מעורערת בשנים האחרונות אבל אנחנו יכולים לנצח. אני מרגיש שיש לנו קבוצה מגובשת עם נשמה, שמסוגלת להגיע להישגים ולהביא את הניצחון גם מול כפר קאסם. אם התעוררנו שבוע שעבר מ-4-0, הכל יכול להיות ואפשר לקוות להפתעה גדולה".

 

שמעון אבו, הספונסר הראשי של א.תחזוקת אוטובוסים חיפה (מני בן ארי)

 

מה אתה חושב על ליגת החופים באופן כללי?

"זה טורניר גדול ויפה. כיף לראות את המשחקים ואני נהנה מכל הקבוצות, ים, שמש, מוזיקה טובה, מים קרים ורק צריך קצת ניצחונות לאווירה הטובה".

 

מה אתה חושב על הקבוצה?

"יחסית לקבוצה שהקמנו בכמה ימים, אני חושב שהשחקנים התחברו יפה, ואני חושב שממשחק למשחק הם יתרגלו לחוף יותר, וכיף לי לראות אותם".

 

מה יסמל הצלחה בשבילך בסיום עונת החופים? 

"אני שואף להגיע לגמר ותמיד שואף להגיע כמה שיותר למעלה. בסה"כ זאת עונה ראשונה שלי בחופים והמטרה היא ללמוד ולהתנסות בעונה הזו ושנה הבאה אלוהים גדול". 

 

מילה לסיום?

"בעיקר הנאה והצלחה לכל הקבוצות! לא לשכוח שבסופו של דבר זה רק ספורט".

שמעון אבו ואבי לוי, יחד הרימו קבוצה חזקה שיכולה להתמודד בכבוד מול כל קבוצה בליגה. (צילום באדיבות מרסל כהן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עפת על עצך גבר (ל- אבי לוי 15-06-2017, 11:08)
    ביום שישי תקבל בראש מכפר קאסם :) , תחזור מהר לקרקע, בסך הכל שיחקת נגד כרמיאל
  2. רק חיפה (ירוק בנשמה 15-06-2017, 17:33)
  3. הירוקים אלופים (ירוק בנשמה 15-06-2017, 17:34)
  4. אין מכבי חיפה (תירגעו זה לא מכבי חיפה 15-06-2017, 23:20)
    אין קהל
  5. רצית לנצח את כפר קאסם חחחחחחחח ! (אוהד כפר קאסם 17-06-2017, 13:05)
    תגיד תודה רבה שהורדנו הילוך אחרת היינו מפרקים אותכם לחתיכות