תחזית ליגת החופים בחסות א. תחזוקת אוטובוסים - מחזור 2

לאחר מחזור ראשון מעניין בליגת החופים, מגיע המחזור השני שיכול להתחיל לקבוע מגמות. מי תנצח...? מי תתמודד על המקום בפלייאוף...? ומי תהיה ההפתעה של העונה...? תחזית הליגה של אוהד רון ועידו קרן שאסור לפספס...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-06-2017
  • 19:56

שלום לכולם
מחזור ראשון מאחורינו ואיתו גם ישנן כמה מסקנות:

1.הליגה נפתחה בעצלתיים
2.יש פער גדול בין ה״עשירות״ ל ״עניות״ (לא כולל צחי אילוז ופתח תקווה)
3.הקהל הירוק  היה חסר מאוד (של מכבי חיפה למי שלא הבין...)
4.אומנם הליגה התחילה אבל אני כבר יודע איך היא תיגמר. ואתם?
5.אחרי המחזור הקרוב נהיה יותר חכמים.
בואו נעבור לתחזית השבועית. הולך להיות חם מאוד גם שם לא רק בחול מחר...
 

ונעבור למשחקים:

הפועל פ"ת - בני יהודה

אוהד: בני יהודה עם אשר עזרן וקובי סויסה הבעלים, עשו טוב לליגה שניצחו מחזור ראשון וכבר רואים כמה צבע וכיף הם הביאו איתם לכל הליגה. איציק בן סלומון הוכיח שהוא כוכב כדורגל לא רק בדשא אלא גם בחוף והגול שכבש (כן, משה עמר, זה גול של איציק...לא מכובד לגנוב ככה שער) מראה הרבה יכולות טכניות על החול הקשה. פ"ת מנגד קבוצה יותר מוכנה ויותר מנוסה על החופים. הימור שלי: אני רוצה להגיד שחברים שלי מבני יהודה ינצחו אבל נראה לי אילוז ינצח את המשחק 5-3.

 

איציק בן סלומון מוכיח שיש לו הרבה כדורגל (מני בן ארי)

 

עידו: פ"ת הוכיחה כמה דברים בשבוע שעבר לאחר שניצחה את ראש העין מרובת הזרים: 1.צחי אילוז היה, נשאר ויהיה המלך של הכדורגל חופים. 2. הווינריות של צחי אילוז הושרשה טוב לכל שחקניו. 3. אח שלו, אור אילוז, הולך ומתפתח להיות שחקן ענק בחופים. 4. הלב מנצח הכל.  מנגד בני יהודה עשו ניצחון יפה מול חולון להמשך הדרך, אבל אני לא רואה דבר  מלבד ניצחון של פ"ת. הימור שלי: 4-2 לפ"ת.

 

פ"ת תצליח להשיג ניצחון שני? (מני בן ארי)

 

איחוד סכנין-בית"ר ירושלים

אוהד: איזה משחק! כבר במחזור השני סכנין וירושלים נפגשות. לדעתי סכנין קבוצה חלשה מאוד ואולי הכי חלשה בענף, וירושלים חייבים להראות עליהם עליונות. אני חושב שירושלים לא יראו אחוות אחים כפי שהראו כפר קאסם בשבוע שעבר לסכנין ויתנו להם בראש... לדעתי השופט יצטרך להתערב כי לאחר 7-8 הפרש כבר אין טעם ספורטיבי למשחק.. הימור שלי: 1-9 לירושלים...

עידו: סכנין למדו על בשרם מה זה כדורגל חופים ואם לא אחוות האחים מכפר קאסם, ששיחקו לרוחב בשליש השלישי, הם היו מקבלים גם מעל 10 שערים. אומנם רצון יש להם אבל יכולת ממש אין. ירושלים עדיפה בהרבה בראשות יקיר שינה, איתי בר דויד ושגיא חייט המנוסה. הימור שלי: ירושלים תנצח 6-2.

 

הפועל חולון-הפועל חדרה

אוהד: חולון חלשים, חדרה חלשים. מילא חולון הם קבוצה צנועה וללא חלומות גדולים. חדרה זאת אמורה להיות עיר של כדורגל. חדרה היא מהקבוצות הוותיקות ולמרות שכבר ירדה ליגה בעבר (אם אני לא טועה, ואולי חדרה ירדה ליגה אך התאחדו עם קבוצה נוספת לבסוף, ולכן נמנעה הירידה המבישה לראשיה...), הם לא ירצו לרדת ליגה שוב. מקווה שבוזגלו מאמן חדרה יביא את הווינריות שלו מנס ציונה ולא מירושלים... חדרה ינצחו כי חולון לא יאמינו שיכולים לנצח. הימור שלי: 6-4 לחדרה.

 

בוזגלו... יביא את הווינריות מנס ציונה? (מני בן ארי) 

 

עידו: משחק שקול מאוד בין שתי קבוצות שאכזבו אותי במחזור הראשון. לדעתי יהיה משחק שיגיע עד הפנדלים ויגמר 3-3 וחולון ינצחו בפנדלים. ושוב אני אומר שלום אדרי שחקן גדול שישאיר את חולון בליגה לבדו. 

 

חולון תצליח להשיג ניצחון ראשון? (מני בן ארי)

 

ת"א-ראש העין

אוהד: אורן יחזקאל ושחקניו מפתיעים לטובה וראש העין הקבוצה הוותיקה והמנוסה מאכזבת. למרות זאת אני חושב שראש העין יחזרו לעצמם וינצחו את ת"א. הימור שלי: ראש העין תנצח 8-4. 

 

האם ג'וטו יוביל את ת"א לניצחון שני? (מני בן ארי)

 

עידו: ת"א הפתיעו לטובה במחזור האחרון ומילה טובה מגיעה לאורן יחזקאל. ויכול להיות שת"א תהיה העונה הפתעת העונה. מצד שני ראש העין איכזבה ובגדול בשבוע שעבר. חוץ מזר אחד שני הזרים האחרים זרים לענף. ישראל צרפתי המאמן טעה בגדול והקבוצה לא נראית מחוברת בכלל. אם מחר ת"א ינצחו זה כבר יהיה משבר. הימור שלי: 4-3 לת"א.

 

האם ג'וניור לבדו יצליח למנוע משבר? (מני בן ארי)

 

א.תחזוקת אוטובוסים חיפה- בני "פלפלה" כפר קאסם

אוהד: שמעון אבו ושותפו אביקו, בנו קבוצה רק לפני שבוע  וכבר במחזור הראשון אומנם לא ניצחו, אך הראו הרבה נשמה ובעיקר ווינריות כי לחזור מ 4-0 ל 4-4 זה הישג... ולא היה חסר הרבה שהיו מנצחים את המשחק. אבל מול פלפלה כפר קאסם זה כבר ליגה אחרת בשבילם. מאמון עאמר הוא המאמן הטוב בחופים ללא ספק, ולא סתם קיבל את הכבוד של מאמן נבחרת. כפר קאסם עדיפים וינצחו בגדול... הימור שלי: 8-3 לכפר קאסם.

 

שמעון אבו, קבוצתו תצליח להפתיע את כפר קאסם?

 

עידו: מזל שלחיפה יש את ניסן רביבו שזומן לנבחרת בזכות. לדעתי היא הפסידה משחק קריטי מול אחת המתמודדות על הפלייאוף. מחר צפוי לה משחק לא קל בכלל מול כפר קאסם החזקה והדורסנית. הימור שלי 7-3 לכפר קאסם.

 

האם נראה מספרת נוספת של עאמר יתים? (מני בן ארי)

 

הפועל כרמיאל-מכבי נתניה

אוהד: הפועל "גורמזנו" כרמיאל ניצחו בשבוע שעבר אבל לדעתי לא מספיק שחקן אחד טוב כדי לנצח את נתניה. נתניה עיר של כדורגל ואין לי ספק שהם ינצחו את כרמיאל. הימור שלי: 7-4 לנתניה.

 

גורמזנו, האם הוא יצליח לנצח את נתניה לבדו? (מני בן ארי)

 

עידו: כרמיאל ניצחו שבוע שעבר אבל רק בזכות שרון גורמזנו. בנתניה ראינו קבוצה לא טובה למרות הניצחון. ואני תוהה איך כוכב כמו ריידר שהוא רמה אחת מעל הליגה שיחק רק 7 דקות. יש לנתניה הזדמנות לנצח מחר ולהוכיח כוח הרתעה. הימור שלי: 6-4 נתניה. 

אוהד רון ועידו קרן נותנים לכם את התחזית למחזור מספר 2 בליגת החופים

הוסף תגובה
תגובות
  1. תענוג... (באמת תחזית חמה 15-06-2017, 22:22)
  2. מחר יהיה קשר לכפר קאסם (אוהד כפר קאסם 15-06-2017, 23:01)
    לצערנו, מחר לא תראו עוד מספרת ליתים, ובכלל יהיה קשה לנו (כפר קאסם) היא תיחסר את עאמר יתים הפצוע, אחמד סרסור הצעיר כם הפצוע, ודינו שעדיין מחלים אבל לא יקבל דקות משחק מחר.
  3. כמו בליגה (דבר מגניב התחזית בחופים 15-06-2017, 23:19)
    סחתן גולר
  4. קובי סויסה תקנה את יפו (יפואי 16-06-2017, 10:01)
  5. רק אתה תעלה אותנו ליגה (לקובי 16-06-2017, 10:01)