"אהיה או בבקעת הירדן או בבית"ר כפ"ס"

כך אמר סולי צמח, אחד השחקנים הוותיקים בליגה. צמח שפתח את העונה שעברה במחנה יהודה, ידע מראש שהעונה של מחנה הולכת למקום לא בריא, ובאמצע העונה הוא החליט לעבור לבקעת הירדן: "המקום הכי טוב בליגה". אך למרות הסגל הטוב שהיה בקבוצה, סולי מגדיר את העונה של הבקעה ככישלון. לקראת העונה הבא: "אמור לשבת ולסגור את הפרטים בבקעה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-06-2017
  • 13:25

על העונה הקודמת מספר סולי: "פתחתי את העונה הקודמת במחנה יהודה תחת מאמן חדש - אנדריי אסולין, שהוא בן אדם ענק שהיה תחת שרביטו של ליאור שחר שגם הוא איש מקצוע מהטובים שיש. אבל מההתחלה ידעתי שזה לא יוביל למקום טוב כי הם לא היו בדעה אחת לגבי שום דבר מהרגע הראשון. היינו קבוצה טובה ועשינו תוצאות יפות".


על המשך העונה ומעברו לבקעת הירדן: "בקעת הירדן ונעם שהם בפרט רצו שאגיע אליהם, ובמחנה כבר לא נהניתי ואין לי מילה רעה אחת על אנדריי, ליאור או מחנה בכלל. פשוט ה'תאקל' הניב את תוצאותיו, שי דוד עזב, אלנתן סלמי עזב ואז גם אני הרמתי ידיים. רציתי ליהנות. אני אוהב כדורגל מעל הכל ולא נהניתי".


סולי ממשיך ומספר: "הלכתי לבקעה, היה לנו 'סגל מפחיד', שחקנים ברמה גבוהה מאוד ונכשלנו כקבוצה. הבקעה זה מקום הכי טוב בליגה א׳ בפער ענק. תנאים ומוסר תשלומים כמו בליגה לאומית ואפילו ליגת העל, למרות שיש כאלו שירימו גבה. לכל שחקן בליגה א' אני מציע לעבור שם, זה המקום הכי בריא לשחקן כדורגל לעבור בדרך למעלה".


על העונה שלו באופן אישי: "נעם הביא אותי בתור בלם, זה נשמע קצת מצחיק אבל מבחינה אישית הייתה לי עונה טובה כשנבחרתי 7 פעמים בערך לנבחרת המחזור. מבחינה קבוצתית נכשלתי וסיימתי בתחושת פספוס אדירה".


לקראת שנה הבאה: "אלוהים גדול יש רצון מצד שני הצדדים להמשיך לעבוד יחד כשהשבוע אנחנו אמורים לשבת ולסגור את הפרטים. מעבר לבקעה יש לי הצעות ברוך השם, ואני מאמין שאם אני לא אהיה בבקעה, אני אהיה בכפ"ס עם נעם שהם".

סולי צמח, ימשיך לעונה נוספת בבקעה או שיחבור לנעם שוהם? (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סולי, בוא תחנוך את הילדים, תהיה עוגן (יפו 22-06-2017, 14:53)
    יפו זה הבית שלך
  2. בוא לכפר קאסם נעלה ליגה ביחד (תאופיק 22-06-2017, 15:14)
  3. סולי עם יש לך חיבור עם מאמן כמו שוהם תמשיך איתו (ניסים 22-06-2017, 15:40)
    חיבור עם מאמן זה דבר חשוב ואם היה לך חיבור טוב עם נועם שוהם אני ממליץ לך לחבור אליו, בכל מקרה לך עם הלב.
  4. נשמה (יוס 23-06-2017, 13:01)
    שחקן נשמה אתה אין כמוך אתה דוגמה לכל שחקני כדורגל בארץ
  5. נשמה (יוס 23-06-2017, 13:01)
    שחקן נשמה אתה אין כמוך אתה דוגמה לכל שחקני כדורגל בארץ