"מסתבר שטעיתי שעזבתי את רובי בעונה שעברה"

כשליגה א' צפון מתחילה להתעורר ללא ספק שאחד השמות החמים הוא שמו של הבלם המצוין מאור סיסו, שהיה מבוקש בלא מעט קבוצות אך לבסוף חתם בהפועל כפר כנא. עכשיו לפני פתיחת העונה שמענו ממנו מה הם התוכניות לעתיד ועל מה הוא מצטער שקרה בעונה שעברה

  • על ידי: רועי סימוני
  • 27-06-2017
  • 17:00

מאור, אתה אחד השחקנים הוותיקים והמבוקשים ביותר בליגה א' צפון. זה אומר לך משהו? 
"מאוד מחמיא לי לשמוע את זה, אני שחקן שעבר דבר או שניים בכדורגל. יש לי שלוש עליות ליגה מליגה שלישית לשנייה עם קרית אתא, טבריה ונשר... אני שמח שהצלחתי לשמח שלושה מועדונים שונים ושלושה מאמנים שונים בעליות שלי, ואני מקווה שעוד ייהנו ממני בהמשך שנותיי כשחקן".

 

בשבוע שעבר חתמת בהפועל כפר כנא למרות שהיו לך המון הצעות אחרות. מדוע בחרת בכפר כנא?
"אני בנאדם שהולך עם הלב שלו, זה נכון שהיו לי מספר הצעות מקבוצות בליגה א', אבל כפר כנא השאירו לי טעם טוב בפגישה שהייתה לי איתם וכמובן המאמן פאיד חסון שבגללו בעצם הגעתי לכאן, ואני מקווה להחזיר לו על כך במגרש".

 

מאור סיסו במעמד החתימה בכפר כנא

 

בעונה שעברה בדיוק באותו הזמן חתמת ברובי שפירא ולאחר מכן ביקשת לעזוב. ספר לנו מה קרה?
"נכון אחרי שכבר חתמתי ברובי שפירא, קיבלתי הצעה מקרית אתא שהיא קבוצת האם שלי, וזה היה עבורי סוג של סגירת מעגל וחשבתי לנכון שהמקום הטוב ביותר לשחק בו הוא קרית אתא. עם יד על הלב אני אומר לך שזאת אחת הטעויות הגדולות שעשיתי בחיי, ואני מצטער על כך! רובי הוא מועדון גדול שמקומו בליגה גבוהה יותר".


אומרים שבכל קבוצה שאתה משחק אתה תמיד הופך להיות ממש עוזר מאמן. כמה זה נכון?
"לא יודע למה אומרים את זה, אבל זה לא סוד שאני בנאדם שמחובר מאוד למאמן שלו, וכמו שאמרתי לך מקודם שהניסיון שלי עוזר גם על המגרש בכדי לעזור לשחקנים צעירים, או פשוט להיות שם בשביל הקבוצה וכמובן בשביל המאמן".


מה הציפיות שלך העונה מעצמך ומקבוצתך החדשה?
"אני יודע שמתכוונים לבנות כאן קבוצה חזקה שתדבר בצמרת הגבוהה, אני מקווה שלפחות נצליח להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון וזה יחשב עבורנו כהישג גדול. בפן האישי אני שואף תמיד גבוה ומקווה לסיים בצמרת הגבוהה. למדנו בשנים האחרונות שליגה א' היא ליגה מאוד שוויונית ואני מקווה שנצליח ביחד העונה".


עזבת את הבית, קרית אתא, אחרי עונה אחת. למה לא נשארת שם? 
"זה נכון שקרית אתא עבורי הוא בית ששיחקתי בו את רוב שנותיי כשחקן, כשהחלטתי בעונה שעברה לעזוב את רובי שפירא אחרי שכבר חתמתי שם, הייתה האהבה לקרית אתא. אחרי שנכשלנו בעונה שעברה, בחרתי העונה לשנות קצת ולחתום בכפר כנא. אני מאחל לקרית אתא המון הצלחה מה גם שיש לי שם המון חברים כך שאני מאחל להם בהצלחה".

מאור סיסו עובר מקריית אתא לכפר כנא (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אז תחזור לרובי שפירא (אסי 27-06-2017, 18:20)
    מה מצאת בכפר כנא? אללה איסתר
  2. הוא לא יהיה ברובי (אדום מלידה 27-06-2017, 20:37)
    שחקן שחתם על חוזה, הפר אותו, ובנוסף רצה לקחת איתו שחקנים עם חוזה (ברוור ובן עשור) הוא נקרא במילים יפות מחלה. לברוור סלחו כי הוא נגרר, אבל לגורר אין מחילה.
  3. סוסו בולם בלם טוב מאד שיחק משחקים הרבה (מהכפר כנא 27-06-2017, 21:06)
    ניסיון גדול בכדור רגל שיחק משחקים הרבה והוא יעזור לנו בכפר כנא הוא יוביל קבוצה הגנה של הרבה שחקנים שיבואו לכפר כנא ויצליחו אינשאללה
  4. בוא לרובי (רובי אימפריה 28-06-2017, 00:28)
  5. סיסו (חיים 28-06-2017, 13:31)
    אולי יותר נכון השאירו לך טעם טוב של כסף בכיס..
  6. איכס (כפר כנא? 28-06-2017, 22:55)
    סתם בכיינים עגלות שיירדו ליגה