פרסום ראשון: לירון אלימלך חתם בעירוני טבריה

כפי שפורסם כאן לראשונה ב״גולר״ בחודש האחרון, החלוץ הבכיר לירון אלימלך בחר לחתום בעירוני טבריה , החלוץ חוזר לקדנציה שלישית במדי הקבוצה, וינסה לעזור לה להשיג את המטרות שלה העונה. לירון אלימלך: "אני שמח לחזור שוב לעירוני טבריה גם כשעזבתי תמיד הייתי מחובר למקום הזה אני מקווה להצליח יחד עם הקבוצה"

  • על ידי: רועי סימוני
  • 06-07-2017
  • 11:33

המלפפון החם של הקיץ החלוץ לירון אלימלך חתם לפני דקות אחדות בעירוני טבריה ויחזור לקדנציה שלישית במדי הקבוצה , לאחר שהעפיל איתה לליגה הלאומית וגם שיחק עמה שם, אלימלך שבעונה שעברה כבש במדי הפועל בית שאן 21 שערים בכל המסגרות וסיים כסגן מלך השערים בליגה א׳ צפון , על הפנייה לאלימלך פרסמנו כאן באתר ״ גולר״ במהלך החודש האחרון, מספר רב של קבוצות מהליגה הלאומית ומליגה א׳ חשקו בחלוץ המצוין אך האחרון בחר לבסוף בקבוצה מעיר הכנרת שמתחילה לאותת חזק שמקומה בעונה הבאה יהיה בצמרת הגבוה.

 

לירון אלימלך אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום ולחזור לקבוצה  שהייתה לבית בשבילי, אני מאמין שתהיה לנו קבוצה חזקה שתתמודד בצמרת הגבוה החלטתי לחתום בעירוני טבריה בגלל הקהל החם והאוהב של הקבוצה וכמובן בגלל המאמן אילן סוויסה שאותו אני מכיר עוד מהיותו שחקן, ובמשך כחודש ימים עשה ימים כלילות בכדי שאני אחתום בקבוצה מקווה להחזיר לכולם על המגרש ושיהיה לכולנו בהצלחה".

 

מאמן הקבוצה אילן סוויסה אמר: "אני שמח שהצלחנו בסוף להחתים את לירון אצלנו בקבוצה, זה לא סוד שכמעט חודש ימים רדפנו אחריו ועכשיו הכל מאחורינו אני בטוח שהוא יוסיף לנו המון מחץ בהתקפה ובטח גם המון שערים אני מאחל לו בהצלחה". 

 

מי שעוד מצטרף למועדון הוא המגן הצעיר אורי צעדון בן ה-23  שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ויחזק את חוליית ההגנה של הקבוצה מעיר הכנרת. 

חיזוק משמעותי לטבריה! בתמונה : זוהר יצחק אילן סוויסה ולירון אלימלך לאחר החתימה

הוסף תגובה
תגובות
  1. גולר עושים בית ספר לדאבל פס (אבי הדייג 06-07-2017, 11:49)
    כל העידכונים הראשונים זה בגולר!!! אלופים גולר
  2. חיוכים (אוהד 06-07-2017, 12:05)
    אף אחד בתמונה לא מחייך. יש סיבה?
  3. אחד שמבין (מבזבזים סתם כסף 06-07-2017, 16:06)
    איכסאל ... ועוד 15 קבוצות כך תהיה השנה איכסאל תדרוס תליגה ותעלה ...
  4. ברוך הבא ובהצלחה ב"ה. (אוהד עירוני טבריה 06-07-2017, 17:19)
  5. כנסו (רונן מאילת 06-07-2017, 18:11)
    יופי של החתמה.חייבים עוד חלוץ לצד לירון.רצוי מליגה לאומית .בעל ניסיון