הגעתי ל״רובי שפירא״ חיפה בגלל הקהל האדיר שלה

לאחר עונה מדהימה במדי צור שלום בה כבש החלוץ המוכשר אלון בוזורגי 15 שערים, ועזר לקבוצה להישאר בליגה, בעונה הבאה הוא בחר לחתום ב״רובי שפירא״ חיפה , למה בחר דווקא ברובי חיפה למרות הצעות מהליגה הלאומית? ומה הם התוכניות שלו לעונה הבאה?

  • על ידי: רועי סימוני
  • 08-07-2017
  • 10:09

אלון, בעונה שעברה למרות ששיחקת בקבוצה שנאבקה בתחתית כבשת 15 שערים, איך אתה מסביר את זה? 
"זה לא היה פשוט, בקבוצת תחתית כמות המצבים שמגיעים במשחק היא קטנה מאשר בקבוצת צמרת. עבדתי קשה בכל שלב בשנה ומעל הכל ידעתי לשמור על יציבות במשך עונה שלמה שזה משהו שאני מאוד גאה בו, לשמחתי הייתי שם בכל שבוע בשביל הקבוצה ואת זה אני רוצה לקחת איתי קדימה".


אחרי ששיחקת בליגת העל וגם בליגה הלאומית, בעונה שעברה חזרת לליגה א', למה? 
"עברתי 5 שנים ברמות הגבוהות ובכדורגל יש הפתעות, לא הכל כמו שאתה חולם, לפני שנתיים הגעתי להחלטה שאני מתחיל לשלב לימודים ביחד עם הכדורגל וירדתי לליגה א'. אני לא רואה בזה פחיתות. הרבה שחקנים יגידו לך שבגלל התנאים ורמת המשחק בליגה א' לפעמים קשה יותר לבוא לידי ביטוי. הכי חשוב שאני נהנה ממה שאני עושה".


אחרי עונה כה טובה לא חשבת לחזור לליגה הלאומית?
"האמת שבסוף העונה אמרתי לעצמי שאני חייב לחזור ללאומית, הייתה הצעה טובה בלאומית אבל עשיתי את השיקולים שלי ובעיקר הלכתי עם הלב, הלב אף פעם לא טועה. הליגה הלאומית תחכה עוד קצת לשובו של ספיידרמן".

 

האם הספיידרמן עוד יחזור לליגה הלאומית?


אחרי שבחרת לשחק לבסוף בליגה א', העונה החלטת לבחור ברובי חיפה. מדוע? 
"בליגה א' קיבלתי פניות מכמה קבוצות וזה מחמיא לי מאוד, היו גם הצעות גבוהות יותר מבחינה כספית אבל רובי זו קבוצה חזקה שמתנהלת ברמה של ליגה לאומית, וביחד עם הקהל האדיר ששכנע אותי לא מעט, קיבלתי את ההחלטה הנכונה לטעמי".

 

אלון בוזורגי במעמד החתימה עם 'רובי שפירא'


מה המטרות שלך ושל הקבוצה העונה?
"אני מקווה ומאמין שנהיה פקטור רציני ונלך עד הסוף במאבק העלייה. בוא נגיד  ש'אסתפק' בלסיים מקום אחד מעל איפה שהקבוצה סיימה בעונה שעברה. מבחינה אישית אני רוצה להמשיך את היכולת המצוינת מהעונה שהייתה ולהיות מעורב במספר גדול של שערים".


אתה רואה את עצמך חוזר לרמות הגבוהות?
"אין ספק שמקומי שם, אבל יש הרבה שיקולים במיוחד בגילי (27), אם הייתי בן 23 הייתי  חוזר בלי לחשוב יותר מדי אבל  אני מאמין שעוד אשחק בבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי. בעזרת השם והעבודה הקשה".


מילה לסיום: "מאחל לכולנו עונה מוצלחת ושמחה. אני חייב להגיד שבעונה שעברה מאוד נהניתי בצור שלום זה מועדון טוב ומסודר ואני מאחל להם המון בהצלחה העונה".

בוזורגי מספר מדוע בחר דווקא ב'רובי' (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחח קהל אדיר עעעאלק גם קהל מזוייף וגם לא אדיר (טברייני 08-07-2017, 15:49)
    קהל אדיר ואמיתי זה טבריה