האם הפועל באקה בדרך לפירוק?

לאחר התפטרותו של יו״ר הקבוצה חסן פדעוס, הפועל באקה אין מאמן, שחקנים והנהלה, חודש וחצי לפני פתיחת הליגה והבלאגן שם חוגג... האם שוב קבוצה מהמחוז הצפוני תתפרק? חסן פדעוס: "החלטתי להתפטר לאחר שנים שבהם תרמתי מזמני, כספי ומרצי כרגע אתפנה למשפחתי, ילדיי, ועסקיי הפרטיים אעזור ככל שאוכל בעתיד"

  • על ידי: רועי סימוני
  • 10-07-2017
  • 13:26

חודש וחצי בלבד לפתיחת הליגה הסדירה, והבלאגן בבאקה אל גרביה חוגג לאחר התפטרותו של יו״ר הקבוצה חסן פדעוס לקבוצה אין מאמן, שחקנים והנהלה ובמצבה הנוכחי של הקבוצה כנראה שהיא תאלץ לא לפתוח את הליגה ואולי אף תלך לפירוק. בחודש האחרון אוהדי הקבוצה מפעילים לחצים כבדים על חסן פדעוס ומשפחתו לחזור בו מהתפטרותו ולהמשיך לתרום בקבוצה כמו שעשו במהלך השנים האחרונות, אך פדעוס שלם עם החלטתו וכרגע במצב הנוכחי שום דבר לא ישתנה, מה גם שאוהדי הקבוצה מפנים אצבע מאשימה כלפי הרשות המקומית בטענה שאינה תומכת מספיק בקבוצה ועד לכתיבת שורות אלו אף אחד לא יודע מה הוא תקציבה של הקבוצה בעונה הבאה.

 

חסן פדעוס התייחס לדברים: "לאחר שנים רבות בהן תרמתי והשקעתי מזמני הפרטי לטובת הפועל באקה, החלטתי לשים את המפתחות ולהתפנות למשפחתי, ילדיי, ועסקיי הפרטיים. אני אוהב את הקבוצה ומאחל לה המון בהצלחה בהמשך אעזור לקבוצה ככל שאוכל בעתיד".

 

ראש מועצת באקה מוריס אבו מוך אמר: "קבוצת הכדורגל הפועל באקה יקרה לליבי, אמשיך לתמוך ככל שאוכל בקבוצה. כבר בימים הקרובים תתכנס וועדת הספורט בראשותו של חסן פדעוס, ובה יוחלט על תקציב הקבוצה במטרה אחת ברורה לבנות קבוצה טובה וחזקה שתוכל להתמודד בצורה הטובה ביותר".

 

לגבי התפטרותו של חסן פדעוס אמר: "אני רק עכשיו שומע את זה שהוא התפטר, אבל הוא משמש כיו״ר וועדת הספורט בעירייה ואינו יכול לשמש בקבוצת הכדורגל, אני מעריך את תרומתם הגדולה של משפחת פדעוס ונשמח לראות אותם בקבוצת הכדורגל לעוד הרבה שנים". 

האם תהיה קבוצה בבאקה העונה?

הוסף תגובה
תגובות