האם רובי שפירא חיפה תפתח את העונה?

המצב הכלכלי הקשה של מספר קבוצות ליגה א׳ צפון ממשיך, כאשר נודע לנו שמספר שחקנים בכירים ברובי חיפה מחכים למשכורת חודש מאי ובונוסים המגיעים להם עבור ההעפלה לפלייאוף האם ברובי יפתחו את העונה? שחקן בכיר מסר: חייבים לנו משכורת אחת ובונוסים וכל פעם מבטיחים שהשבוע זה ישולם וכלום לא קורה אני שוקל להגיש תביעה כנגד הקבוצה.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 12-07-2017
  • 13:24

מצבם הכלכלי של מספר קבוצות בליגה א׳ צפון ממשיך והפעם זו רובי שפירא חיפה שחייבת כספים למספר שחקנים בכירים בקבוצה מהעונה שעברה, דבר שגרם לכעס בקרב השחקנים מקורות יודע דבר סיפרו כי לחמישה שחקנים בקבוצה חייבים את משכורת חודש מאי ובונוסים עבור ההעפלה למשחקי הפלייאוף , רובי ידועה כקבוצה מסודרת במהלך העונה גם היא נקלעה למצב בו חייבים משכורת למספר שחקנים .

 

שחקן בכיר צוטט: חייבים לנו את משכורת מאי במלואה ובונוסים עבור ההעפלה לפלייאוף, חיכינו בסבלנות לכסף שמגיע לנו אבל לא נחכה יותר מספרים לנו כל שבוע סיפורים, אם לא נקבל את כספנו נפנה לערכאות משפטית ונפתח בהליכים כנגד הקבוצה .

 

דובר המועדון אייל זיו אמר: ״תקציב עונתי של קבוצת כדורגל, לא כל שכן, של קבוצת אוהדים שאין מאחוריה אנשי עסקים או מוסדות עירוניים, נבנה על סמך ההכנסות הצפויות. כך גם נבנה התקציב שלנו. לצערנו הקצבות אשר מגיעות לנו מעירית חיפה ואמורות היו כבר להתקבל אצלנו, מבוששות להגיע, דבר שגרם לאי תשלום משכורת מאי למספר קטן של שחקנים בקבוצה. לאורך כל העונה, כמו גם העונות החולפות שלנו, הקפדנו תמיד לשלם את המשכורות בזמן וכך ננהג גם להבא. קיבלנו הבטחה כי ההקצבות המגיעות לנו מעירית חיפה ישולמו לנו כבר בימים הקרובים, ואז נוכל לשלם לאותם שחקנים את יתרת השכר המגיעה להם״.

האם ברובי יפתחו את העונה ?

הוסף תגובה
תגובות
  1. שטויות! (אדום 12-07-2017, 13:37)
    כמה שטויות בכתבה אחת! הפועל רובי הקבוצה הכי מסודרת בליגה. שחקן ממורמר שלא קיבל חוזה חדש החליט לבלבל.
  2. עכשיו איכסל בטוח עולים או טבריה (אחד שמבין 12-07-2017, 14:15)
  3. שחקני נוער (קבוצה בלי כבוד 12-07-2017, 18:09)
    אין שום כבוד וחינוך ברובי לא יכול להיות שמאמנים פונים לילדים ושחקני נוער מבטיחים להם אבטחות על מנת לקחת אותם זאת לא דרך וככה קבוצה שמכבדת את עצמה לא אמורה להיתנהל בגלל זה לא יותר משנה שנתיים אתם הולכים הביתה..
  4. אין קבוצה גם בליגה לאומית מסודרת כמוהם לא לכלך (ששון 12-07-2017, 18:33)