עוז אריאל חתם בבית"ר נורדיה

בבית"ר נורדיה ירושלים ממשיכים להתחמש: היום (רביעי) הגיעו למשרדי המועדון שלושה שחקנים נוספים שחתמו על חוזה לקראת העונה הבאה בליגה א' כשעוז אריאל ויניב פינק הם השמות החדשים של המועדון

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-07-2017
  • 17:37

הקפטן ציון זקן צפוי לשמש גם השנה עוגן במרכז השדה. הקשר הוותיק ימשיך בקבוצה זו העונה השלישית, כשבשתי העונות הקודמות הוא זכה להניף צלחת אליפות. קשר נוסף שיצטרף למועדון הוא עוז אריאל, שחוזר לירושלים לאחר שנה במדי מכבי נתניה מהליגה הלאומית. אריאל, שהיה מכוכביה הבולטים של נורדיה בשנתיים שבהם הקבוצה שיחקה בליגה ג', שודרג אשתקד ועבר לשחק במדי היהלומים מנתניה. כעת הוא חוזר לבירה למועדון שבו פרח.


רכש נוסף הוא המגן הצעיר יניב פינק, ששיחק אשתקד במכבי קרית מלאכי. פינק מצטרף לבלם אוראל בניטח ולחלוץ ליאור היילה שמגיעים מעיר המלאכים. בקבוצה נערכים להחתמות נוספות לקראת פתיחת האימונים בשבוע הבא. 

 

ובתוך כך - בלם העבר האגדי איציק ג'אנו, מקום שלישי בכל הזמנים במספר ההופעות בבית"ר ירושלים, סיכם השבוע עם מנהלה המקצועי של בית"ר נורדיה, משה בן הרוש, על הצטרפות לצוות שינהל את מחלקת הנוער המתפתחת של המועדון. ג'אנו, בעל תעודת מאמן בכיר שהקים וניהל במשך כ-30 שנה את מחלקת הנוער של בית"ר מעלה אדומים, צפוי לקחת חלק משמעותי בהרחבתה של מחלקת הנוער שהשנה הפעילה קבוצה תחרותית במסגרת ההתאחדות לכדורגל ובית ספר רב גילאי לכדורגל במתנ"ס גילה בבירה. בשנה הקרובה צפויה המחלקה לשלש את פעילותה ולהקים גם קבוצת ילדות שתפעל תחת חסות המועדון.

הוסף תגובה
תגובות