אימון: כפר קאסם מנצחת את אזור 2-4

במשחק אימון טוב ובקצב טוב ביחס לפתיחת העונה, כפר קאסם ניצחה את אזור לאחר שאזור הייתה הרבה יותר טובה והובילה 2-0 עד לדקה ה-60, ולמעשה כשנכנסו המחליפים בשתי הקבוצות, כפר קאסם כבשה 4 שערים. יוסי חכים: ״מרוצה מהמשחק. יש מה להשתפר", שי מאור: ״חייבים חיזוק וחייבים להשתפר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-08-2017
  • 11:36
ביום חמישי האחרון, נפגשו הפועל אזור ומ.ס. כפר קאסם למשחק אימון. הפועל אזור שינתה את פניה כמעט לחלוטין כשצירפה מספר שחקני מפתח ובעיקר הראו הרבה כדורגל טוב בהרבה דקות, ואם הם יציגו יכולת כזאת בעונה, אין לנו ספק שאזור תהיה אחת הקבוצות הטובות בליגה. מנגד, כפר קאסם הקבוצה שאולי עשתה את הכי פחות שינויים בסגל כשדאגה להשאיר את רוב הסגל הבכיר והטוב משנה שעברה, ולמעשה רוב הקבוצה ממשיכה מעונה שעברה ואין צורך לחכות לחיבור כי הקבוצה רצה כבר שנה שנייה ברציפות, הכפר נראו פחות טוב ולמעשה רואים שהקבוצה חייבת להתחזק ובעיקר להשתפר אם הם רוצים להלחם על העליה העונה.
 
יוני רביבו ורועי הררי יחד עם עוז ברנדווין (איתן ידגר)
 

המשחק עצמו נפתח בדקות הראשונות ביתרון של כפר קאסם ובעיקר של אוהד אדלשטיין המהיר שמנסה לפרוץ פעם אחר פעם כשיוני רביבו מזין אותו בכדורים. לאחר כ-15 דקות של שליטה של כפר קאסם, אזור נכנסו למשחק ולמעשה עד הדקה ה-60 ראינו קבוצה אחת על המגרש והיא אזור. מסירות מרגל לרגל, הרבה ניסיונות של כיבוש מצד אזור תוך כדי מסירות ובעיקר הצגת כדורגל יפה מאוד של אזור. באחת ההתקפות המהירות של אזור, קובי כהן המצוין מוצא את המגן מתי אפללו שמוציא רוחב מצוין למאור עידה שמגלגל מקרוב פנימה. שער מרהיב של אזור, 1-0 מוצדק.

 


משחק נהדר לכל השלושה - מאור עידה, יוני רביבו וקובי כהן (איתן ידגר)


לא עברו 5 דקות וכדור קרן לזכותה של אזור, עוז ברנדווין מרים הישר לראשו של ציון אזולאי שנוגח יפה פנימה. שער יפה לציון שנראה גם הוא בכושר טוב מאוד. 2-0 עוד יותר מוצדק לאזור...


אזור המשיכו לעשות מה שהם רק רוצים על המגרש כשרונן פרץ, ציון אזולאי, מאור עידה ווליאור אסמרה מנסים פעם אחר פעם לכבוש את שער כפר קאסם.

 דקה 60 לערך שתי הקבוצות מבצעות חילופים ולמעשה לאחר החילופים רק כפר קאסם נשארה במגרש כשהם כובשים 4 שערים בתוך 20 דקות מרגליהם של יוני רביבו (צמד) כולל שער אחד הישר מהקרן כששוער המחליף של אזור רק צילם את הכדור ומחא כף לביצוע ענק של שחקן ענק. שער נוסף של חמודי סרסור מבישול של רביבו ושער נוסף של מוחמד שמש. כשבסיום כפר קאסם מנצחים 2-4.

 

משנה מקום משנה מזל?! גיל קין נראה נוצץ באזור (איתן ידגר)


לסיכום: כפר קאסם אומנם ניצחו 2-4 אבל התוצאה משקרת ואזור היו הרבה יותר טובים ולמעשה ללא החילופים אני בספק אם הכפר לא היו יורדים בתבוסה כואבת. באזור הרשימו מאד גיל קין בהגנה, במשחק עם מוטיבציה רבה שהוא הוכיח שהוא לא שכח לשחק והרבה זמן לא ראינו את גיל משחק ככה, אבל כנראה משנה מקום משנה אווירה, אתה רוצה יותר לנצח וזה משפיע. הקישור האחורי של אזור בראשותם של קובי כהן וציון אזולאי, שלטו במשחק ונראו מצוין, ואם נוסיף את אייל שן שהיה חסר היום אפשר להגיד שהחלק החזק של אזור העונה זה הקישור האחורי. התקפה מהירה יש לאזור עם רונן פרץ, מאור עידה וליאור אסמרה, כשאם יוחתם חלוץ נוסף אזור יהיו קבוצה מסוכנת מאוד שיכולה להפתיע כל קבוצה.

 

כפר קאסם לא נראו טוב ושהתוצאה לא תשקר אף אחד, כי הרכב מול הרכב אזור היו עדיפים ובגדול. הכפר חייבים בלם נוסף ועוד קשר במקום אלון סולטן שחסרונו הורגש. אוהד אדלשטיין המהיר היה טוב כשניסה כל הזמן להטריד את הגנת אזור והמאסטרו יוני רביבו שכל נגיעה שלו היא מלאכת מחשבת, שחקן ענק שלא ברור מה הוא עושה עדיין בליגה א׳ - כבש צמד ובישל שער נוסף אבל מעבר לזה כל פס שלו זה חוויה. 'בלט בהעדרו' רן בן שמעון שמחלוץ שאמור להוביל את ההתקפה לא הורגש בכלל וגם מתן לוטטי לא הורגש מספיק. הכפר חייבים לחזק את ההגנה וגם את הספסל שלא נראה שיש מישהו שיכול לקום ולהשפיע על המשחק.

מילה טובה מגיע לאזור שהמגרש נראה במצב מצוין והאירוח היה מעל למצופה, בעיקר בזכות מנהל הקבוצה וואיש המשק דודי וייס ושפיגל.

 

שפיגל וייס... בהחלט מילה טובה מגיעה לשניים (איתן ידגר)
 

מאמנה של כפר קאסם שי מאור: ״משחק אימון טוב נגד קבוצה טובה. יש לנו מלא עבודה אבל נגיע הכי מוכנים לליגה״.

 

שי מאור יודע שקבוצתו חייבת להשתפר ובעיקר להתחזק (איתן ידגר)

 

אלון סולטן לאחר המשחק: ״נשארנו אותו סגל כמעט משנה שעברה. כל הכבוד להנהלה שעשתה מאמץ להשאיר את רוב הסגל בתוספת שחקני חיזוק. אנחנו עובדים קשה באימונים ואני מקווה לפתוח את העונה כמו שצריך. והמטרה כמובן לעשות עוד צעד משנה שעברה ולעלות ליגה".

עומרי כהן בלמה החדש של כפר קאסם: ״טוב שיש משחקי אימון כדי לתקן את הטעויות. משחקי האימון טובים גם לכושר משחק וגם להתחבר מבחינה קבוצתית ואני מאמין שעד תחילת העונה נהיה קבוצה שונה לגמרי".

 

יוסי חכים מסמן מטרה לעונה הקרובה. העמיד קבוצה טובה העונה (איתן ידגר)

 

מאמנה של הפועל אזור יוסי חכים: בנינו קבוצה כמעט חדשה, צורפו שחקנים חדשים ואיכותיים, זו קבוצה מאוד שונה משנה שעברה. המטרה היא לחזור קודם כל לשחק כדורגל חיובי וכיפי שיחזיר אותנו לחלק העליון של טבלת ליגה א׳ דרום״.

 

טל חכים, הסקאוט של הפועל אזור ולמעשה האיש שבנה את אזור העונה יחד עם ההנהלה והמאמן (איתן ידגר)

 

טל חכים, הסקאוט של הפועל אזור: ״אני חושב שאנחנו נראים טוב. לדעתי חסר לנו עוד שחקן או שניים. בעל הבית באזור נותן את כל התנאים כדי להצליח עם זה שקט למאמן ולשחקנים. עשינו כמה משחקי אימון טובים ומקווים ורוצים להצליח״.

 

 

אברהם דהפריז וחיים אלגזי מהנהלת אזור צופים במשחק. יכולים להיות מרוצים מהקבוצה שבנו העונה...

קובי כהן קשרה של הפועל אזור: ״מבחינת פתיחת אנחנו נראים טוב. אנחנו צריכים עוד חיזוקים והכי חשוב לפתוח את העונה טוב. אימונים טובים החבר'ה טובים. יש אווירה טובה ומקווה לעשות עונה טובה".

 

 

למרות ההפסד אזור נראתה הרבה יותר טוב מכפר קאסם (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אולטרס אזור (אולטרס אזור 05-08-2017, 12:08)
    מאוד נהנים מהסגל שניבנה באזור ומקווה להצלחה גדולה אז בהצלחה לך אזוריהההה מחכים לפתיחה ⚽️⚽️⚽️
  2. יאללה אזור (אזוריה שלי 05-08-2017, 12:44)
    השנה אנחנו אימפריה!
  3. גיא וייס ופליפר (שי שפיגל 05-08-2017, 14:10)
    שניכם לא חסרים תיראו את העבודה שאני עושה אני מקבל פירגון מכולם מכבדים ומעריכים את העבודה אתם סכסכנים
  4. גיא וייס ופליפר (שי שפיגל 05-08-2017, 14:27)
    תלמדו ותשכילו אתם לא בקבוצה אתם לא חסרים אני המנהל עכשיו
  5. מחכים לליגה כבר (אלי 05-08-2017, 16:14)
    יאללה אזוריה בעזרת השם תהיה עונה טובה
  6. בנייה יפה של הקבוצה (אזורניק 05-08-2017, 18:18)
    כול הכבוד לסאלם יוסי וטל בניה חכמה של הקבוצה והתאמות נכונות, כול הכבוד עוד קצת חיזוק ואנחנו נדבר חזק
  7. אחלה גיל קין איזה שחקן איזה עבודה עושה בהגנה (אזורי בלב 05-08-2017, 18:49)
    כמה רוגע יש לבחור אחלה שחרן החתמתם השנה יופי גיל תענוג לראות אותך ואת הקבוצה אחלה שחקנים הבאתם השנה .חכים צריך לעבוד עוד על כושר
  8. נבנה פה סגל מעל לליגה תנו להם משחק שניים להתחבר (דלישאס והאש 05-08-2017, 19:03)
    הסקאוט עובד 24/7 מכיר אותו טוב טוב יאלה אזוריה
  9. אזור השנה עולים בראש של מנש (הכושי שהפך עורון 05-08-2017, 19:06)
    יאלה כולם באים משחק פתיחת עונה יהיה קרנבל בראש של מנש
  10. כל שחקן ששם גול מקבל איזק בורגר (יעוב הפלח 05-08-2017, 19:08)
    בראש של מנש יאלה יאזוררר
  11. משחק טוב (השעיר מבוקרשט 05-08-2017, 19:51)
    משחק פתיחה טוב של אזור ורכש טוב של הסקאוט הצדיק
  12. יאללה מלחמה אזוריה (יוני מחבק אתיופים 05-08-2017, 19:52)
    תנו בראש אוהבים אותכם קבוצה נשמה
  13. איזה פחד (יפואי 06-08-2017, 11:16)
    שלא יפרקו אותנו האזורים המפחידים, במיוחד במחצית הראשונה. הם טובים מחצית ראשונה.
  14. מי הבעל הבית של אזור? (נתי 15-08-2017, 15:38)
    האם יש שוער טוב? חלוץ תותח? זה כל מה שהקבוצה צריכה