פרסום ראשון: אופק יפרח ופיני מתנה חתמו בבאקה אל גרביה

פרסום ראשון: לאחר שהצליחו להירשם רק בשבוע שעבר לליגה הסדירה הפועל באקה החלה רשמית את ההכנות לקראת העונה הקרובה והחתימה את השחקנים אופק יפרח ששיחק בעונה שעברה בהפועל מרמורק ועזר לקבוצה להעפיל לליגה הלאומית ואת פיני מתנה שיחק בכפר שלם, בבאקה מתכננים להחתים בימים הקרובים מספר שחקנים בכירים

  • על ידי: רועי סימוני
  • 15-08-2017
  • 22:33

הפועל באקה אל גרביה החלה רשמית את ההכנות לקראת העונה הקרובה, ולפני דקות אחדות החתימה הקבוצה את שני שחקני הרכש הראשונים של הקבוצה, הראשון שחתם בקבוצה הוא אופק יפרח המוכשר, ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל מרמורק ועזר לקבוצה להעפיל לליגה הלאומית. מי שמצטרף אל יפרח הוא פיני מתנה ששיחק בעונה שעברה במדי כפר שלם. המאמן רונן ויינשטיין ביחד עם הנהלת הקבוצה מתכננים להנחית מספר שחקנים בכירים בימים הקרובים בכדי לחזק את הקבוצה בצורה הטובה ביותר כדי שלא תיקלע למאבקי תחתית כמו בעונה שעברה.

 

אופק יפרח אמר לאחר החתימה: ״אני שמח להצטרף לבאקה אל גרביה, הכרתי כאן אנשים נהדרים ושמעתי הרבה דברים טובים על המקום. אני מקווה שנצליח להשיג את המטרות של הקבוצה העונה״. 

חלאד אבו פארך יחד עם אופק יפרח וסוכנו אפי סופר

הוסף תגובה
תגובות
  1. התחלה מצוייינת! להחתים עוד שיחקנים (באקה 16-08-2017, 11:32)
  2. אופק! באקה? (רחובותי 16-08-2017, 17:21)
    בא נקווה שלא תתחרט על זה
  3. שחקן שנגמר בגלל סוכן אינטרסנט (רון 17-08-2017, 20:57)
    שחקן גמור, הסוכן שלו שהוא סוכן בינוני ומטה לא מצליח לשווק אותו לליגה גבוהה. להגיע לבקה אפשר גם ללא סוכן בכלל. אבל הסוכן תוקע אותו כבר שנים בליגות הנמוכות, עושה כמה לירות ואומר לשחקן זה הביקוש עליך. בליגת העל יש עשרות שחקנים שלא מתאים לליגה ב', אבל הסוכנים שלהם מקושרים ודואגים להם לחוזים יפים.